iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   Koopinformatie Nederland (https://forum.iculture.nl/f41/kopen-verkopen/f29/koopinformatie-ervaringen/f128/koopinformatie-nederland/)
-   -   Iphone 4 [simlockvrij] via kpn, 20 euro in de maand. eenmalig 200 euro (https://forum.iculture.nl/f41/kopen-verkopen/f29/koopinformatie-ervaringen/f128/koopinformatie-nederland/70402-iphone-4-simlockvrij-via-kpn-20-euro-de-maand-eenmalig-200-euro.html)

partyboyr 29-11-10 10:57

heb zelf een wireless circle abbo genomen met die actie die online staat:
iphone voor 15,- p.mnd
Bestelling heeft 4 dagen geduurd voordat deze binnen was. Iets wat aan de langere kant maar het schilt wel in de maandprijs. Kreeg goede service ondanks dat ik een 0900-nr moest bellen voor mn vraag maar was wel een ervaren telecom chick die precies wist wat ik wilde weten. Heeft me ook uiteindelijk geholpen met bestellen.

VoltrefferVick 29-11-10 11:45

lees inmiddels toch wel wat negatieve verhalen van Wireless
Schijnt als je je abbonnement wil opzeggen dit toch wel de nodige problemen met zich meebrengt

partyboyr 08-12-10 16:50

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door VoltrefferVick (Bericht 607416)
lees inmiddels toch wel wat negatieve verhalen van Wireless
Schijnt als je je abbonnement wil opzeggen dit toch wel de nodige problemen met zich meebrengt


Yow Vick,

Ben dan toch wel benieuwd waar jij dat hebt gelezen....
Ik heb er namelijk (nog) niets over kunnen vinden.


So let me know!

Thanks

VoltrefferVick 09-12-10 09:46

weet je wat
Sluit jij daar maar maar een abbonnement af, en deel dan je ervaringen met ons.
Ik wacht wel ff dan ;-)

Hermadrid 12-12-10 00:29

Hahaha duur duur, ik had destijds simlockvrije gehaald uit belgie en dan sim only van Vodafone met Anwb actie. 10 euro per maand dus maar nu heb je niet meer onbeperkt dus dat is wel minder. Maar ik heb daar nu geen last van.

Onyx 12-12-10 11:30

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door partyboyr (Bericht 607380)
heb zelf een wireless circle abbo genomen met die actie die online staat:
iphone voor 15,- p.mnd ..

Uiteraard heb je wel gelezen dat die €15.- alleen voor de eerste 6 maanden is, en de overige 18 maanden €38.67 ?
Gemiddeld kom je dan op € 32.75 p/mnd (over 24 maanden looptijd).
Nog steeds een leuke aanbieding natuurlijk en ook de reden dat ik die zelf waarschijnlijk ook ga nemen maar die overige 18 maanden is wel iets om de aanbieding compleet te maken :cool:

Onyx 12-12-10 22:38

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Rwiiin (Bericht 614152)
...Daarbij zijn ze ook goedkoper dan KPN zelf en je zit wel op het KPN netwerk. Beter kan je het niet hebben toch:)

Toch wel..
Je hebt nu ook onbeperkt internet volgens FUP, en dat heeft KPN zelf niet eens ;)
Na aangeven dat FUP nogal een grijs gebied is hebben ze mij verteld dat het dik boven de 1Gig ligt die KPN zelf hanteert.
Mooie deal dus.

Onyx 13-12-10 22:07

Volgens mij bedoelen wij hetzelfde :rolleyes:
Kpn heeft wel een datalimiet, terwijl Wireless Circle dat niet heeft (in elk geval volgens FUP).
Voordeel Wireless dus.
Had hierover contact gezocht met een medeweker van Wireless en die gaf aan dat hun FUP dik boven de genoemde 1Gig van Kpn uitkwam.
Darbij dat het abbo ook behoorlijk voordeliger is dan bij Kpn maakt het toch een mooie deal, toch? :d

Onyx 14-12-10 20:25

:d
Wat misschien nog wel even interessant zou kunnen zijn is hoe het netwerk Wireless/Kpn bevalt qua snelheid etc?
Of adere noemenswaardige dingen van dit abbo :rolleyes:

VoltrefferVick 15-12-10 10:16

Wireless zit op KPN netwerk via Telfort.
Dat is de reden voor mij om het niet te doen.
Telfort zuigt echt bigtime.
Heb het 2 jaar gehad zakelijk en was echt drama

Onyx 15-12-10 21:12

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door VoltrefferVick (Bericht 615007)
Wireless zit op KPN netwerk via Telfort.
...

Zit daar dan nog verschil in?
Als het via Kpn-netwerk gaat is de kwaliteit toch gegarandeerd neem ik aan? :confused:

Luuk09 19-12-10 13:51

Rwiiin, hoe zit het met het internet? is dat redelijk snel en goed te doen?

EDIT: Ik zie nu dit bij Wireless Circle: Alle data-abonnementen hebben HSDPA-snelheid (download: 1,8 Mb/s, upload: 800 kbit/s) 1,8 Mb/s niet echt snel als je vergelijkt dat Vodafone 7,2 Mb/s heeft?

Onyx 02-01-11 21:06

Surf ik net even naar de site van wireless circle, zie ik dat de aanbieding (die geldig was tot 31 dec. 2010) uiteraard is afgelopen.
Wat me wel verbaasde was de huidige prijs van hetzelfde abbo.. :confused:
1e 6 maanden €15.-
Daarna de overige 18 maanden €35.-

De vorige aanbieding was (zie m'n eigen quote):
Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Onyx (Bericht 613755)
Uiteraard heb je wel gelezen dat die €15.- alleen voor de eerste 6 maanden is, en de overige 18 maanden €38.67 ?
Gemiddeld kom je dan op € 32.75 p/mnd (over 24 maanden looptijd).
...

Met de huidige prijzen kost het abbo gemiddeld €30.- p.mnd!
Wel een "aparte" aanbieding, die eigenlijk duurder is dan de reguliere prijs. :mad:
Nu is die €2,75 niet onoverkomelijk maar over 24 maanden looptijd is het toch €66.-
Dat in mindering op de iPhone 4 zou die dus ipv €179.- bijbetalen voor maar €113.- op mijn deurmat hebben gelegen.
Zal daar morgen toch maar eens even een telefoontje aan wagen denk ik..

Verder de iPhone 16Gig ondertussen wel ontvangen.
Duurde allemaal wat langer dan de opgegeven 4 dagen maar dat zat er wel in met de feestdagen ertussen.
Waar ik me wel wat over verbaasde was de manier van verpakken/verzenden.
De omvang van de iPhone in zijn originele doosje zal een ieder wel bekend zijn.
Men neme dit doosje en pakken vervolgens een andere doos om het geheel netjes onbeschadigd te kunnen verzenden.
Even zoeken, gevonden => *plof* iPhonedoosje erin, dicht tapen, klaar!
Beetje jammer dat de verzenddoos groot genoeg was om een tosti-ijzer (incl. verpakkingsmateriaal) in te verpakken.
Niet erg, mits er dan maar voldoende verpakkingsmateriaal in zit.. niet dus.

Nu zit de iPhone uit zichzelf netjes en degelijk verpakt maar ik kreeg toch even een raar gevoel toen ik de doos aannam en erin iets los bleek te liggen..

Onyx 01-02-11 23:18

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Onyx (Bericht 622218)
...Zal daar morgen toch maar eens even een telefoontje aan wagen denk ik..

Zoals beloofd even de uitkomst:
Na een hoop heen en weer mailen met daarin achtereenvolgens:
-eerst 2x totale afwijzing,
-dan 1 maand gratis (de goedkoopste "aanbiedingsmaand" dus)
-dan nogmaals hetzelfde aanbod,
-uiteindelijk aangegeven dat we er kennelijk niet uit gingen komen (en zeker niet voor €15.-) en dat ik graag iemand hogerop wilde spreken.
Resultaat => laatste aanbod van elk de helft.

Nu was de telefoon zelf ook ondertussen iets goedkoper geworden dus het totaalplaatje kwam toch op zo'n €45.- neer, lekker meegenomen dus :cool:


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 20:34.