welk mobieltje ruilen voor iPhone? discussie in Koopinformatie Nederland forum; ( verdwijnt na registratie ) Mijn vader heeft bij een telefoonwinkel in de buurt een aardig tegoedje opgebouwd. Mijn vader wil heel graag een iphone. Nou kan mijn vader een ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
welk mobieltje ruilen voor iPhone?
Mijn vader heeft bij een telefoonwinkel in de buurt een aardig tegoedje opgebouwd. Mijn vader wil heel graag een iphone. Nou kan mijn vader een dure telefoon uitkiezen bij die winkel, en die vervolgens verkopen op internet. Van dat geld koopt hij vervoolgens een iPhone. Maar welk mobieltje moet hij dan kiezen om daar een mooi bedrag voor te vangen?
Bedankt! |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Uhm... de duurste? Een mooie PDA ofzo, denk aan de HTC Touch ( die zijn volgens mij ook wel gewild )
|
|
||||
|
||||
Ooit van marktplaats gehoord? Ga daar maar snuffelen.
|
|
|||
|
|||
Gewoon sowieso een nieuwe, zo exclusief en gewild mogelijk he.
|
|
||||
|
||||
Kijk op marktplaats welke telefoons gewild zijn. Ik gok op Nokia N82 / N95 8GB
|
|
|||
|
|||
HTC touch cruise is zover ik weet veelal gewild+uitverkocht. Als je die kan krijgen, hehe.
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Muziek: welk soundsysteem gebruiken jullie voor de iphone | pascalbrouwers | Muziek, foto & video | 17 | 23-01-10 01:25 |
Wat doet welk programma voor je iPhone 1.1.1 | kingster | Unlock [archief] | 5 | 27-10-07 14:25 |
|
|