Vraag met betrekking tot smsverdubbelaar discussie in Koopinformatie Nederland forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo allemaal, Ik ben van plan om op zeer korte termijn een iPhone aan te schaffen. Liever was ik niet bij T-Moible uitgekomen als provider ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Vraag met betrekking tot smsverdubbelaar
Hallo allemaal,
Ik ben van plan om op zeer korte termijn een iPhone aan te schaffen. Liever was ik niet bij T-Moible uitgekomen als provider maar omdat ik toch voor een budget oplossing moet gaan(en geen los toestel wil kopen) is het de enige oplossing. Nu was ik mij aan het oriënteren op een mooie aanbieding. Op smartphonestunts.nl en gsmwijzer.nl heb ik mooie aanbiedingen gezien. Maar nu mijn punt: op die actie sites kan ik wel een sms verdubbelaar aan mijn abonnement toevoegen terwijl dat via de officiële t-mobile site niet werkt. Is dat een fout van die sites of is het wel mogelijk? Groeten, Jelrik |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Alle iDevices: Jailbreak voor 4.0 tot 4.1 iDevices met Greenpois0n - Verzameltopic | spysical | Jailbreak | 502 | 30-03-11 18:28 |
Mijn ervaring met tot nu toe met 'van Leliveld Services' - iPhone reparatie | snverhallen | Koopinformatie Nederland | 0 | 01-10-10 23:20 |
iPhone: 3GS opschonen als NIEUW, met mogelijkheid tot JB | Demazelen | Jailbreak | 10 | 05-08-10 23:53 |
Vraagje met betrekking tot Wi-Fi connectie van de iphone. | densy | Archief | 2 | 24-02-08 12:50 |
|
|