//

Genaaid door T-Mobile, wil een nieuwe kopen

Genaaid door T-Mobile, wil een nieuwe kopen discussie in Koopinformatie Nederland forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik had een iphone 3g 16gig. Ik had er een verzekering bij genomen maar omdat er een of andere *** fout is gemaakt door zo'n ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Kopen en verkopen > Koopinformatie en ervaringen > Koopinformatie Nederland
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #1  
Oud 09-09-10, 19:30
Bauwens Bauwens is offline
• iOS 4.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2010
Berichten: 4
Exclamation Genaaid door T-Mobile, wil een nieuwe kopen

Ik had een iphone 3g 16gig. Ik had er een verzekering bij genomen maar omdat er een of andere *** fout is gemaakt door zo'n T-Mobile sloerie is de verzekering nooit doorgegaan en krijg ik dus geen nieuwe nu die van mij, na 2 en een half jaar trouwe dienst, is overleden. (R.I.P. ). Het eerste wat ik ga doen is het huis van die T-Mobile medewerkster eggen, daarna ga ik een nieuwe iPhone op de kop tikken. Ik heb mijn iPhone na 2 jaar simlock vrij laten maken en een abbo bij vodafone (HEERLIJK! voor de verandering wél bereik in mijn huis) gekocht. Als ik nu een nieuwe koop met abbonement verspil ik dus een hoop geld. Ik zou daarom dus ook graag een simlockvrije iPhone (het hoeft niet per sé een 4 te zijn, 3G of 3G S zou ook prima zijn) willen kopen.

Wat adviseren jullie? Een 2e hands via marktplaats? Een dure van rond de 800 euro via een internet winkel?
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 09-09-10, 20:46
koeniecom koeniecom is offline
• iOS 6.0
• 6.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2010
Locatie: Utrecht
Berichten: 55
Standaard

Gewoon even geduld hebben en er één in de UK bestellen. In de Apple store. Eerst een Borderlinx adres aanmaken, dan bestellen in de UK-Apple store. Duurt een maand, maar het kost je 'slechts' 640 euro. En simlockvrij...
  #3  
Oud 09-09-10, 20:59
Bauwens Bauwens is offline
• iOS 4.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2010
Berichten: 4
Standaard

Is dat dan een iPhone 4 16gig voor 640 euro? Hoe maak ik zo'n borderlinx adres aan? Hoe lang moet ik dan wachten? Sorry voor de vele vragen hahaha
  #4  
Oud 09-09-10, 21:12
koeniecom koeniecom is offline
• iOS 6.0
• 6.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2010
Locatie: Utrecht
Berichten: 55
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Bauwens Bekijk bericht
Is dat dan een iPhone 4 16gig voor 640 euro? Hoe maak ik zo'n borderlinx adres aan? Hoe lang moet ik dan wachten? Sorry voor de vele vragen hahaha
Ja, de 16 GB iPhone. Kost 499 pond (=608 euro).
Ga eerst naar http://www.borderlinx.com en maak een account aan (gratis).
Je krijgt twee postadressen: één in de VS en één in de UK
Ga naar Welcome to the Apple Store - Apple Store (U.K.) en plaats je bestelling
Vul als delivery-address 'jouw' Borderlinx-postadres in de UK in
Vul als billing address je eigen adres in NL in
Na een week of drie stuurt Apple je iPhone naar je Borderlinx-adres
Log in op de site van Borderlinx en geef opdracht de ontvangen iPhone naar je NL-adres te sturen. Betaal de portokosten (ca. 35 euro)
Neem je nieuwe iPhone in ontvangst...

Succes ermee!
  #5  
Oud 09-09-10, 21:31
Bauwens Bauwens is offline
• iOS 4.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2010
Berichten: 4
Standaard

Ik las ook iets over een of andere micro-sim. Kan mijn oude, "grote" vodafone simkaart er wel in?
  #6  
Oud 09-09-10, 22:13
koeniecom koeniecom is offline
• iOS 6.0
• 6.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2010
Locatie: Utrecht
Berichten: 55
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Bauwens Bekijk bericht
Ik las ook iets over een of andere micro-sim. Kan mijn oude, "grote" vodafone simkaart er wel in?
Nee, je moet een micro SIMkaart hebben. Deze kun je zelf maken van je gewone SIM kaart (door op de juiste plek te knippen). Of je kunt er één kopen/krijgen van je provider...
Reageren

Labels
3g s, kopen, marktplaats, simlock vrij



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Ik wil een nieuwe Iphone 4 kopen?? maar is dit een goed idee?? stephaniesmeers Koopinformatie Nederland 7 11-04-11 18:50
Ik wil een iphone kopen. Hoe of Wat? balgehaktbla Koopinformatie en ervaringen 4 07-01-11 21:00
Mac OS X: Nieuwe Iphone4 = wil met een schone lei beginnen (+mobile me aanschaffen) koen_dr iTunes 9 07-08-10 15:15
Mijn vriendin wil een iPhone kopen via marktplaats jeroenski Koopinformatie Nederland 12 23-04-10 21:14
Nieuwe iPhone kopen bij T-Mobile matsoft Odido (T-Mobile) 18 07-05-09 11:23

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 18:33.