Iphone4 gewoon op voorraad bij belcompany discussie in Koopinformatie Nederland forum; ( verdwijnt na registratie ) In had mn contract via tmobile verlengt maar had geen zin om nog 5weken te wachten. Heb vannochtend gebelt met een paar fillialen van de ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Iphone4 gewoon op voorraad bij belcompany
In had mn contract via tmobile verlengt maar had geen zin om nog 5weken te wachten. Heb vannochtend gebelt met een paar fillialen van de Belcompany in Amsterdam en ze hebben em gewoon op voorraad. Ik ben zelf in de leidsestraat gegaan maar ze hadden em in bos en lommer ook op voorraad! Als je binnen 7 dagen belt kan je gewoon je bestelling annuleren bij tmobile. Ik dacht ik zeg het even want ik ben daar erg blij mee hahaha
|
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Weet iemand hoe dit nu precies zit?
Op de site van BC staat "LET OP!! DE IPHONE4 IS ALLEEN VERKRIJGBAAR IN COMBINATIE MET EEN ABONNEMENT EN KAN NIET LOS UITGELEVERD WORDEN!" echter kan je wel voor de optie los toestel kiezen die dan €829,95 kost. Heeft dat ding dan een T-mobile simlock? |
|
|||
|
|||
De iPhone word in NL officieel nooit los verkocht
|
|
|||
|
|||
I know, maar dat beantwoord mijn vraag niet
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPhone4 met Voda of TMobile waar op voorraad in winkel | iguana9999 | Koopinformatie Nederland | 0 | 30-12-10 11:04 |
Iphone op voorraad Belcompany Online!!!! | helipilot | Koopinformatie Nederland | 192 | 25-08-10 17:55 |
iphone 4 voorraad belcompany hoorn | ivoback | Chat en geruchten | 1 | 01-08-10 14:53 |
iPhone bij Belcompany | iDavid | Odido (T-Mobile) | 11 | 29-07-10 19:55 |
|
|