iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   Koopinformatie Nederland (https://forum.iculture.nl/f41/kopen-verkopen/f29/koopinformatie-ervaringen/f128/koopinformatie-nederland/)
-   -   iPhone 4 via Apple Store Online (https://forum.iculture.nl/f41/kopen-verkopen/f29/koopinformatie-ervaringen/f128/koopinformatie-nederland/73772-iphone-4-via-apple-store-online.html)

lhy 03-10-10 14:03

iPhone 4 via Apple Store Online
 
Beste iphoneclubers,

Ik vraag me af, als je een iphone besteld via apple online store (laat maar zeggen uk). Krijg je dan een factuur met je IMEI erop? Als er wat mee mis is met je apparaat moet je toch een factuur of wat dan ook kunnen laten zien dat je heb gekocht via apple store? Of zijn alle devices (ongeacht waar ze zijn gekocht en bij wie) inbegrepen bij de garantie?

Alvast bedankt voor jullie reactie.

Groeten,
lhy

VoltrefferVick 03-10-10 14:54

Ja dat krijg je idd

lhy 03-10-10 15:04

Wat krijg ik? Een factuur met IMEI of garantie zonder factuur?

pinokkia 03-10-10 15:13

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door lhy (Bericht 576003)
Wat krijg ik? Een factuur met IMEI of garantie zonder factuur?

Je krijgt via mail je factuur met je imei van je iphone 4. Die moet je uitprinten zodra er iets mankeert en ter reperatie aanbied bij lelie service (zie elders forum)

Prinsie 08-10-10 23:14

iPhone 4 via uk online store met borderlinx
 
Hallo,

Heeft iemand onlangs nog een iPhone 4 besteld in de Engelse apple store met behulp van borderlinx? Ik wil het gaan doen, maar lees hier en daar ook wat vervelende berichtjes over bordelinx... daarnaast lees ik hier dat apple bij het kopen in een fysieke store de procedures iets strakker heeft aangedraaid.

Please let me know!

Andrewf 25-11-10 14:57

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Prinsie (Bericht 579903)
Hallo,

Heeft iemand onlangs nog een iPhone 4 besteld in de Engelse apple store met behulp van borderlinx? Ik wil het gaan doen, maar lees hier en daar ook wat vervelende berichtjes over bordelinx... daarnaast lees ik hier dat apple bij het kopen in een fysieke store de procedures iets strakker heeft aangedraaid.

Please let me know!

Ben hier ook wel benieuwd naar eigenlijk, iemand?

Bomans 25-11-10 15:52

Ik heb mijn eerste iPhone 4 (op launch day) en onlangs mij Apple TV 2 via Borderlinx besteld.

Supersnelle levering en geen enkel probleem ondervonden.

bonzoo 25-11-10 17:03

Ik heb een klein maandje geleden mijn 4 besteld in de UK geen enkel probleem

Prinsie 25-11-10 19:55

Ik heb inmiddels hem ook besteld bij de UK Store icm Borderlinx. Werkte perfect.
Ben inmiddels wel al aan mijn 3e iPhone 4 toe. 1e had een vreemde streep verticaal over het scherm, de 2e had een dode pixel. Vanmiddag net mijn 3e opgehaald. Ziet er in eerste instantie goed uit... fingers crossed!!!

tjr 26-11-10 09:49

Geen garantie op die eerdere iPhones?

Sjaakafhaak 26-11-10 09:54

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door quassum (Bericht 605699)
Geen garantie op die eerdere iPhones?

Gehaald in de zin van, nieuwe via garantie gekregen. Ik typ inmiddels ook op mijn 3de ipad... Ook gehaald ... Brengen ho maar :)

tjr 26-11-10 09:56

Heb je tegenwoordig niet gewoon garantie in NL dan, of bedoel je ook halen in NL?

Prinsie 26-11-10 12:30

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door quassum (Bericht 605707)
Heb je tegenwoordig niet gewoon garantie in NL dan, of bedoel je ook halen in NL?

Er zijn in NL 2 bedrijven die voor Apple in het buitenland gekochte iPhones mogen omruilen.
Opsturen naar het land van herkomst kan niet. Apple wil de telefoon namelijk komen ophalen van een adres in het land van herkomst. Wanneer je hem via Borderlinx hebt verkregen is dat een probleem en ben je dus aangewezen op 1 van de 2 bedrijven in NL.


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 23:53.