iPhone 4 via Apple Store Online discussie in Koopinformatie Nederland forum; ( verdwijnt na registratie ) Beste iphoneclubers, Ik vraag me af, als je een iphone besteld via apple online store (laat maar zeggen uk). Krijg je dan een factuur met ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
iPhone 4 via Apple Store Online
Beste iphoneclubers,
Ik vraag me af, als je een iphone besteld via apple online store (laat maar zeggen uk). Krijg je dan een factuur met je IMEI erop? Als er wat mee mis is met je apparaat moet je toch een factuur of wat dan ook kunnen laten zien dat je heb gekocht via apple store? Of zijn alle devices (ongeacht waar ze zijn gekocht en bij wie) inbegrepen bij de garantie? Alvast bedankt voor jullie reactie. Groeten, lhy |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Ja dat krijg je idd
|
|
|||
|
|||
Wat krijg ik? Een factuur met IMEI of garantie zonder factuur?
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
iPhone 4 via uk online store met borderlinx
Hallo,
Heeft iemand onlangs nog een iPhone 4 besteld in de Engelse apple store met behulp van borderlinx? Ik wil het gaan doen, maar lees hier en daar ook wat vervelende berichtjes over bordelinx... daarnaast lees ik hier dat apple bij het kopen in een fysieke store de procedures iets strakker heeft aangedraaid. Please let me know! |
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
||||
|
||||
Ik heb mijn eerste iPhone 4 (op launch day) en onlangs mij Apple TV 2 via Borderlinx besteld.
Supersnelle levering en geen enkel probleem ondervonden. |
|
|||
|
|||
Ik heb een klein maandje geleden mijn 4 besteld in de UK geen enkel probleem
|
|
|||
|
|||
Ik heb inmiddels hem ook besteld bij de UK Store icm Borderlinx. Werkte perfect.
Ben inmiddels wel al aan mijn 3e iPhone 4 toe. 1e had een vreemde streep verticaal over het scherm, de 2e had een dode pixel. Vanmiddag net mijn 3e opgehaald. Ziet er in eerste instantie goed uit... fingers crossed!!! |
|
|||
|
|||
Geen garantie op die eerdere iPhones?
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Heb je tegenwoordig niet gewoon garantie in NL dan, of bedoel je ook halen in NL?
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Opsturen naar het land van herkomst kan niet. Apple wil de telefoon namelijk komen ophalen van een adres in het land van herkomst. Wanneer je hem via Borderlinx hebt verkregen is dat een probleem en ben je dus aangewezen op 1 van de 2 bedrijven in NL. Laatst gewijzigd door Prinsie; 26-11-10 om 13:39. |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iphone in Apple online store kopen | anonymoez | Archief | 3 | 05-03-08 00:18 |
|
|