Iphone 4 of Blackberry Bold 9700? discussie in Koopinformatie Nederland forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo Allemaal, Ik heb mij net aangemeld hier op dit forum. Mijn huidige abbo loopt binnenkort af dus mag ik weer een nieuwe telefoon aanschaffen. ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Iphone 4 of Blackberry Bold 9700?
Hallo Allemaal,
Ik heb mij net aangemeld hier op dit forum. Mijn huidige abbo loopt binnenkort af dus mag ik weer een nieuwe telefoon aanschaffen. Nu zit ik alleen heel erg in een dilemma. Wordt het een Iphone 4 of een Blackberry Bold 9700.. Ik weet nu ik op het forum van de Iphone zit waarschijnlijk zal horen dat ik de iphone zal moeten kiezen maar ik zou graag jullie ervaringen willen horen. Hoe is het gebruik van de Iphone? met internet? Heeft een van jullie misschien ervaring met switchen van Blackberry naar Iphone Ik hoor het graag. |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
blackberry bold ruilen tegen iphone | my_keymike | Archief | 1 | 27-12-08 11:34 |
blackberry bold duitsland | PlaceR | iPhone algemeen | 0 | 14-08-08 12:56 |
iphone vs blackberry bold | truckdiver | Chat en geruchten | 3 | 22-05-08 09:29 |
|
|