Weet t niet meer early renewal of niet?? discussie in Koopinformatie Nederland forum; ( verdwijnt na registratie ) Omdat de prijzen van de iphone4 stijgen (met volgens de geruchten ongeveer 60 euro) bij Tmobile Denk ik er over om voor 69,95 extra een ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Weet t niet meer early renewal of niet??
Omdat de prijzen van de iphone4 stijgen (met volgens de geruchten ongeveer 60 euro) bij Tmobile
Denk ik er over om voor 69,95 extra een iphone4 te nemen met early renewal. Dit omdat ik bang ben dat het i150 abbo ook verdwijnt per 1 november. Vraag me niet waarom maar ik heb zo'n voorgevoel. Het allerliefste wil ik een witte iphone maar dat zit er voorlopig zeker niet in Mijn abbo loopt tot 27 maart 2011 Wat is wijsheid ik weet t niet meer!! KPN en Vodafone schieten ook niet erg op met uit de doeken te doen welke richting t op gaat.. keuzes keuzes eing idee wat te doen wachten of toch maar kiezen voor de early renewal |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Ik zou wachten. KPN en Vodafone komen voor het eind van het jaar wel met meer informatie. En de verwachting is dat de witte iPhone in januari leverbaar wordt.
En het iPhone abonnement verdwijnt echt niet. |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Nieuwe iAbbonementen en Early Renewal vorig jaar | S¡mon | Odido (T-Mobile) | 2 | 18-03-11 16:17 |
Early renewal iPhone 4 | SirDervish | Odido (T-Mobile) | 16 | 09-08-10 13:27 |
Early Renewal bij Belcompany? | Devinco | Odido (T-Mobile) | 8 | 07-08-10 18:41 |
iPhone 4 los of Early Renewal, help mij! | LabTeov | iPhone algemeen | 34 | 12-07-10 17:36 |
|
|