Nieuwe 3GS wit discussie in Koopinformatie Nederland forum; ( verdwijnt na registratie ) Hoi! Weet iemand waar ik en nieuwe 3GS wit kan kopen? 16 of 32 is op zich niet zo belangrijk. Alvast bedankt! Albert...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Nieuwe 3GS wit
Hoi!
Weet iemand waar ik en nieuwe 3GS wit kan kopen? 16 of 32 is op zich niet zo belangrijk. Alvast bedankt! Albert |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Nieuw zal je een iPhone 3GS 16 of 32GB niet meer vinden. Tweedehands wel, bijvoorbeeld in ons Marktplaats-subforum.
|
|
|||
|
|||
Das jammer - maar toch bedankt ! Zal naar en weinig gebruikte 3GS uitkijken
|
|
|||
|
|||
Bij Vodafone kan je ze nog nieuw krijgen.....iphone 4 kan je trouwens ook los kopen bij VF, dus dan denk ik de Iphone 3GS ook...zonder abo.
|
|||
|
|||
Heb ik op hun pagina nog niet gezien - heb je en link ?
Groet Albert |
|
|||
|
|||
Witte iPhone 3Gs nieuw
Beste Albert,
Bij www.belsimpel.nl zijn ze nog te bestellen. *Edit: Ik zou het alleen afraden bij ze omdat ze een slechte naam hebben. (zie ander onderwerp op het forum hier) Laatst gewijzigd door FlowerPower; 10-11-10 om 19:53. Reden: typo |
|
||||
|
||||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
iPhone wit nieuw
*Edit: antwoorden samengevoegd
Laatst gewijzigd door FlowerPower; 10-11-10 om 19:52. Reden: voegt niet extra toe |
|
|||
|
|||
iPhone 3GS wit is niet meer beschikbaar bij de meeste webshops omdat ze door hun voorraad heen zijn. Voor 100 euro extra heb je een iPhone 4 met 16 GB Wil je perse een 3GS kun je natuurlijk ook voor het 8 GB model gaan...
|
|
|||
|
|||
Gaat niet zo zeer om de 16 of 32 GB - meer om het wit.....
Toch bedankt iedereen ! Ik zoek verder - anders wordt het 2de hands.. |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
wit scherm LCD 3gs HELP ! | iphonerulez | iPhone algemeen | 0 | 08-05-11 18:57 |
|
|