//

Updateproblemen software iphone

Updateproblemen software iphone discussie in Koopinformatie Nederland forum; ( verdwijnt na registratie ) Goedenavond, Ik weet niet of ik hier aan het juiste adres ben maar hier iets wat ik graag wil delen. Ik had continue problemen met ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Kopen en verkopen > Koopinformatie en ervaringen > Koopinformatie Nederland
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 29-12-10, 22:44
RenJ10 RenJ10 is offline
• iOS 4.3.5
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2010
Berichten: 6
Smile Updateproblemen software iphone

Goedenavond,
Ik weet niet of ik hier aan het juiste adres ben maar hier iets wat ik graag wil delen.
Ik had continue problemen met de update van de versie 3.1.naar 4.1 enz.
Mijn iphone 3GS liep constant vast tijdens de update en gaf telkens weer een foutmelding 1603 of 1604.
Er zat niets anders op dan te herstellen maar dat moest dan ongeveer 50 keer alvorens de iphone herstelde.
Na het herstel stond dan de nieuwe softwareversie er wel op. dat dan weer wel.
Vanavond heb ik de softwareversie 4.2.1 geïnstalleerd.
Uit navraag bij Icentre te Hoorn bleek dat het euvel wel eens bij windows kon liggen(ik heb geen mac!!).
Ik heb toen geconcludeerd dat het verstandig was om eerst de software te downloaden en pas later te installeren.
Zie hier de oplossing want het liep nu als een speer.
Wellicht hebben anderen hier iets aan.
Dus in het vervolg eerst alleen downloaden en pas later installeren is het advies. Hopelijk helpt dit anderen.
Met vriendelijke groet,
RenJ10
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
software 3.1.3 alleen maar gezeik hoe terug naar oude software joey35 Archief 1 07-02-10 23:34
Windows: iphone 3.0 software timtsh iTunes 1 20-06-09 13:44
iPhone software 2.0 Basjee iPhone algemeen 1 18-07-08 13:45

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 14:40.