3gs 16gb voor 600, is dat duur? discussie in Koopinformatie Nederland forum; ( verdwijnt na registratie ) Misschien een domme vraag, maar is een 1 maand gebruikte 16gb voor 600 euro duur? Geen beschadigingen, en compleet met alles wat erbij hoort....
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
3gs 16gb voor 600, is dat duur?
Misschien een domme vraag, maar is een 1 maand gebruikte 16gb voor 600 euro duur?
Geen beschadigingen, en compleet met alles wat erbij hoort. |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Ja dat vind ik nogal aan de prijs.
|
|
||||
|
||||
Dat is nogal duur ja, doe er 75€ bij en je hebt een nieuwe iPhone 4 16GB!
|
|||
|
|||
Is duur ja, ik denk dat je voor een 16 GB 3GS moet uitgaan van zo'n 350/400 euro?
|
||||
|
||||
|
|
||||
|
||||
Mijn 3GS in zéér goede staat paar maand geleden verkocht voor 400,--
Een Iphone 4 kort gebruikt in goede staat 16 GB verkocht voor 625,00 Dat waren marktconforme prijzen, dus die 3GS is veel te duur. |
|
||||
|
||||
En bovendien, hoeveel GB had jou iPhone 3Gs dan?
|
|
|||
|
|||
Veels te duur, ik heb begin augustus mijn 3gs-32gb voor €320 verkocht. Was niets mee aan de hand, zeer zuinig gebruikt. Was echt blij dat ik hem al kwijt kon om de I4 te halen.
Wederom a.s. juli mag mijn i4 voor €320 weg om de i5 te halen. Ben blij als ik een ander blij kan maken hiermee. Kortom, laat je niet oplichten tenzij dat toestel goud of diamantjes heeft!!!!! |
|
|||
|
|||
Idd veel te duur, mag zeker niet meer dan €350,- kosten!
|
|
|||
|
|||
Vrij prijzig, ik zou zelf de prijs rond de €300,- houden.
De telefoon heeft wel leeftijd, gebruikt of niet. De accu lijdt ook, als de telefoon niet gebruikt wordt (doet afbreuk aan de status van de telefoon) |
|
|||
|
|||
heyy deze meneer hier Marktplaats.nl > Nette iPhone 3G (16 Gb) simlockvrij - Telecommunicatie - Mobiele telefoons | Apple iPhone
wilt zijn iphone verkopen voor 230 vinden jullie dit een redelijke prjs of is het te duur heb er geen verstand van zouden jullie me willen helpen mvg youssef18 |
|
||||
|
||||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
okee bedankt ik weet genoeg
|
|
|||
|
|||
Beetje overprijsd, m.i.. Je kan hem wel voor minder vinden op MP, i.e. rond €175.
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Backup Itunes van 3gs 16gb naar 3gs 8gb | Itoon | iTunes | 4 | 31-07-10 16:12 |
Iphone 3Gs 16gb voor 350 euro nieuw | Jappie84 | Archief | 11 | 13-10-09 22:12 |
Iphone via Amazon.co.uk te bestellen voor 600 pond! | marc | Archief | 3 | 01-10-07 22:16 |
|
|