Iphone 4 aankoophulp gevraagd discussie in Koopinformatie Nederland forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo Ik kan een Iphone 4 krijgen voor een goeie prijs die gesimlocked is op T-mobile. Aankoopbewijzen zijn helaas niet te krijgen. Mijn vraag nu ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Iphone 4 aankoophulp gevraagd
Hallo
Ik kan een Iphone 4 krijgen voor een goeie prijs die gesimlocked is op T-mobile. Aankoopbewijzen zijn helaas niet te krijgen. Mijn vraag nu is: als ik het toestel aankoop en er komt binnen een jaar iets aan, kan ik dan gebruik maken van het recht op garantie op basis van het IMEI nr? Volgens enkele fora op het internet is dat zo het geval, alleen vraag ik me af hoe Apple staat tegenover ge-unlockte toestellen... Ik zou hem terug kunnen brengen naar de fabrieksinstellingen en de jailbreak & unlock ongedaan maken maar dan moet ik hem gesimlocked bij apple afleveren. Zou dit geen reden voor hen kunnen zijn om mijn garantie te weigeren? Bedankt Groet G. |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Geef de verkoper €10 euro extra en laat hem door hem gratis unlocken door t-mobile.
http://forum.iculture.nl/f18/iphone-...officieel.html
|
|||
|
|||
probleem is dat deze ook de papieren van het toestel niet heeft...
|
|
||||
|
||||
Heeft hij volgens mij niet nodig.
Citaat:
|
|
|||
|
|||
oops, blijkt dat het gaat om een simlock van ORANGE...
|
|
||||
|
||||
Dan gaat mijn verhaal niet op
Maar het restoren is genoeg bij het claimen van garantie, de jailbreak en de unlock is dan weg. Probleem zal dan wel zijn dat de gerepareerde iPhone altijd de laatste ios heeft. Deze is nog niet softwarematig te unlocken. |
|
|||
|
|||
Dat is niet zo heel erg, ik heb op zijn minst een nieuw toestel gekregen en wat die nieuwe software betreft: dan zal ik moeten wachten tot daar een unlock voor uitkomt he .
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Advies gevraagd kopen iPhone 4 | OverloadOfRed | Koopinformatie Nederland | 11 | 23-08-10 23:31 |
iphone 2G onderdelen gevraagd | mysense | iPhone algemeen | 4 | 17-06-10 13:18 |
iphone koopadvies gevraagd | isomis | Koopinformatie Nederland | 2 | 03-10-08 18:51 |
|
|