3G? discussie in Koopinformatie Nederland forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik ga een Ipad te kopen. Nu vraag ik mij af of ik 3G nodig heb. Ik wil kunnen internetten als er geen Wifi Netwerk ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
3G?
Ik ga een Ipad te kopen. Nu vraag ik mij af of ik 3G nodig heb.
Ik wil kunnen internetten als er geen Wi-Fi Netwerk beschikbaar is, dus zou je zeggen; Ja dus. Maar wat zijn de opties als er geen 3G op je Ipad zit. Ik heb een Iphone 4 met Vodafone Sim only met onbeperkt internet. Ik weet dat er een personal hotspot functie is, maar ondersteund Vodafone dit en tot wanneer, want ze kunnen dat elk moment stop zetten. Heeft iemand er al ervaring mee? Hoe werkt het? Kan je eventueel gebruik maken van een losse dongel, die je aansluit op de Ipad? Ik vrees van niet omdat er geen USB op zit En wat is "mijn Wi-Fi"? Zijn er nog meer opties of is alles zo ongebruiksvriendelijk onzeker dat ik beter voor een 3G kan gaan? Ik hoop dat jullie mij verder kunnen helpen! |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Niet twijfelen, schaf u meteen eentje aan met 3G erbij man, dat is gewoon het makkelijkste en beste dat er is. |
|
||||
|
||||
Verplaatst naar: Koopadvies en ervaringen
Tuurlijk kan je niet tetheren met een iPad. Hoe zou je dat willen gaan doen? Tethering houdt in dat je je mobiele dataverbinding deelt met een laptop door middel van bluetooth of via de kabel. In omgekeerde richting werkt het niet. Als je een iPhone 4 hebt dan kan je even goed de Personal Hotspot gebruiken. Ik ben zelf bij Mobile Vikings in Belgie en weet dus niet hoe de situatie bij Vodafone is, maar ik heb wel opgevangen dat je €15 per maand zou moeten bijbetalen om de Personal Hotspot te gebruiken. Of dat de moeite waard is laat ik in het midden, maar als je een iPad met 3G koopt moet je sowieso ook een extra simkaart kopen. |
|
|||
|
|||
Dank jullie wel voor de reacties. Ik ben er uit ik ga voor de 3G. Ik ga hem voornamelijk voor internet gebruiken, dus vervelend als je daar dan vervolgens niet op kan omdat er geen Wi-Fi netwerk is of personal hotspot niet meer mag van Vodafone. Het kost wel weer wat meer, maar ja kan het toch maar beter goed doen
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Je hebt meteen alles in één en moet je geen zorgen meer maken om tethering te gebruiken. Ik ga me als ik nog eens geld heb ook een tablet kopen meteen met 3G erbij. |
|
|||
|
|||
Citaat:
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
|
|