overzicht op apple site discussie in Koopinformatie Nederland forum; ( verdwijnt na registratie ) Een tijdje geleden stond er hier op de nieuws sectie een link naar de apple site waar je een overzicht had van je geregistreerde apple ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
overzicht op apple site
Een tijdje geleden stond er hier op de nieuws sectie een link naar de apple site waar je een overzicht had van je geregistreerde apple producten en of er nog garantie op zat en naar de status van herstellingen enzo. Nu vind ik deze pagina langs geen kanten meer terug en ook in het oude nieuws kan ik dit bericht niet meer terug vinden.
Heeft er iemand een beter geheugen als ik, of is er iemand die beter kan zoeken als ik? Alvast bedankt! |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Citaat:
iPhone 12 Pro 256GB iMac 21" 3.2 Ghz i7, 8GB, 1TB Fusion Laatst gewijzigd door Operafreak; 21-03-11 om 12:23. |
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
||||
|
||||
|
|||
|
|||
Yep! That's the one. Duizendmaal dank!
Direct in mijn favorieten opgeslagen. |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Fout apple site | bako | Chat en geruchten | 4 | 19-09-10 20:05 |
site met overzicht van nieuw verschenen appstore apps | accel | Archief | 2 | 21-07-09 09:46 |
Apple developer site 'offline' | Malork | Ontwikkelen voor iOS | 5 | 14-04-09 16:22 |
|
|