iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   Koopinformatie Nederland (https://forum.iculture.nl/f41/kopen-verkopen/f29/koopinformatie-ervaringen/f128/koopinformatie-nederland/)
-   -   ipad2-expert (https://forum.iculture.nl/f41/kopen-verkopen/f29/koopinformatie-ervaringen/f128/koopinformatie-nederland/90132-ipad2-expert.html)

McIphone 29-04-11 20:51

ipad2-expert
 
Goedenavond,

Heeft iemand "koop"-ervaring met de site iPad2-expert.nl - iPad2-Expert - Uw Online Webwinkel Voor Betaalbare Electronische Artikelen. Daar bieden ze namelijk de iphone4 aan voor € 519. Aangezien ik een iphone4 wil kopen leek mij dit wel een aantrekkelijke prijs. Scheelt toch zo'n € 80 dan bij de apple store.

Bij voorbaat dank voor de info!

groet,

Stephan

guussabine 29-04-11 22:47

Ik heb ook interesse, maar is deze site te vertrouwen

ButcherJF 30-04-11 09:24

Ik heb zo mijn twijfels.
De iPad2 is direct beschikbaar, maar komt niet voor in de te bestellen producten :confused:.
Wie zegt dat het hier om nieuwe apparaten gaat -als er überhaupt al iets geleverd zou worden?

MCNO 30-04-11 14:17

waarom ZOU iemand die Iphones-Ipads op voorraad heeft ze ZOVEEL goedkoper WILLEN aanbieden dan reguliere verkoopkanalen? B.V. 40,-- goedkoper zou ook interessant zijn toch?

Zijn jullie dan echt zo kortzichtig?

Zoek voortaan eens bij de KvK en verder:

https://www.sidn.nl/nc/over-nl/whois/ => oprichting site 28-03-2011
en bij de KvK:

http://www.kvk.nl/handelsregister/zo...T=522461400000

Nog een zusje ook:
http://www.altijd-goedkoper.nl/Webwi.../Over-Ons.html

[cynische mode AAN] mijn advies koop 'm daar! [cynische mode UIT]

Kortom; pas toch op met dit soort goedkope adresjes!

McIphone 30-04-11 14:51

Als ik echt kortzichtig was dan had ik de iphone daar al besteld! Aangezien ik het op voorhand ook niet vertrouw plaats ik daarom deze vraag!
Wat bedoel je nu met "mijn advies koop 'm daar"!

MCNO 30-04-11 16:36

was cynisch bedoeld, maar om te voorkomen dat iemand er in tuint zal ik mijn tekst aanpassen ;-)

Lisette47 20-05-11 15:38

Met Ipad2-Expert heb ik hele goeie ervaringen. Ze zijn goedkoper omdat de levertijd langer duurt. Ze geven super service, iets dat ik niet altijd kan zeggen van andere leveranciers. Door een probleem met de leverancier duurt de levertijd wat langer dan gebruikelijk. 4 van mijn vrienden hebben daar gekocht en hun goedkopere telefoons op tijd en correct afgeleverd.
Lisette47.

ButcherJF 21-05-11 09:09

Tja Lisette, het spijt me, maar een eerste post van iemand die zich op de dag van de post hier op het forum voor het eerst registreert, is voor mij geen reden om mijn scepsis tav deze aanbieder te laten varen.

Driquez 21-05-11 14:28

ipad2-expert.nl
 
J.L. 12 mei 2011 Donderdag een week geleden heb ik op ipad2-expert.nl
besteld en betaald 619 euro. Nadien zijn zij telefonisch niet meer te bereiken alleen een antwoordapp met een vaag bericht. Na herhaaldelijk mailen kwan er een bericht terug dat er vertraging zou zijn met de levering, de levering, deze zou nu worden eind week 21 maar ter compensatie zou er na de levering 30 euro voor het ongemak worden terug gestort op mijn rekening.
Ik begin bang te worden te zijn opgelicht dus ik zou nog eventjes wachten tot ik mijn Iphone4 incl mijn 30 euro heeft ontvangen.
Ik laat dit dan zeker eventjes weten.
Ik hoop dat mijn vermoeden niet bewaarheid wordt.
M.V.G. Driquez

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door McIphone (Bericht 669261)
Goedenavond,

Heeft iemand "koop"-ervaring met de site iPad2-expert.nl - iPad2-Expert - Uw Online Webwinkel Voor Betaalbare Electronische Artikelen. Daar bieden ze namelijk de iphone4 aan voor € 519. Aangezien ik een iphone4 wil kopen leek mij dit wel een aantrekkelijke prijs. Scheelt toch zo'n € 80 dan bij de apple store.

Bij voorbaat dank voor de info!

groet,

Stephan


gobbler 23-05-11 11:04

Ook ik heb nu 3 weken geleden een Iphone 3GS wit besteld bij deze webshop.
2 emails ontvangen: 1 met de mededeling dat het nog een extra week duurt en de terugbetaling van 30 euro na levering.
2. de levering duurt nog twee weken langer!

Nu begin ik mij grote zorgen te maken over de afhandeling en de levering hiervan.

scherffie 23-05-11 19:32

Ik heb de site ook gezien en het is bijna te mooi op waar te zijn.
Maar ik zag de adres gegevens er ook bij staan dus je kan er altijd langs gaan als ze hem niet leveren

Kaaatje 25-05-11 11:53

28 april heb ik een ipod touch 64 gb 3e generatie besteld.
En een paar dagen later stond deze ipod niet meer op de site.
Ik werd toen wel een beetje zenuwachtig.
Ik heb een aantal keren met Rogier gesproken en omdat de levering te laat zou plaats vinden, zou ik 25 euro retour krijgen.
12 mei kreeg ik een mail dat de ipod niet geleverd kon worden en dat mijn 249 euro terug gestort zou worden. En ik heb inderdaad het bedrag retour ontvangen.
Dus ik ben eerlijk behandeld.
Inmiddels heb ik een nieuwe ipod bestel, dezelfde maar dan de 4e generatie bij Pixmania.
groeten Karin

Ad vocaat 25-05-11 12:03

Ik heb ook een I-phone 4 besteld en na diverse beloftes niks meer gehoord.
Heb er een advocaat op gezet die het voor me gaat regelen. Het is oorlog!

Jupsin 25-05-11 15:47

Ik vertrouw geen van bovenstaande berichten eigenlijk.
Maar goed, ik vind het hele topic een beetje vreemd.
Ik zeg; niet doen.

haroldcornelissen 25-05-11 19:44

Helaas ben ik er ook ingetuind..

Er staan in deze topic ook 2 reacties van personen die op de dag van posten zijn aangemeld en alleen in dit topic een bericht hebben achtergelaten.

Ik ga morgen mijn rechtsbijstand er ook achteraan zetten.

Harold

gobbler 25-05-11 22:50

1 van de reacties is van mij en idd ben ik op de dag van de reactie aangemeld. Dat komt omdat ik van mijn oude account het wachtwoord kwijt ben en het e-mailadres niet meer in bezit heb.

Ik heb contact gehad met Keurmerk goedgekeurde webshop waar deze webshop bij is aangemeld. Zij hebben geen klachten ontvangen van niet leveren of niet terugbetalen van bestelde iphones/ipads maar wel van verlate levering.

Ik wacht het nog even af.

iCulture 26-05-11 01:26

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door gobbler (Bericht 677023)
Ik heb contact gehad met Keurmerk goedgekeurde webshop waar deze webshop bij is aangemeld. Zij hebben geen klachten ontvangen van niet leveren of niet terugbetalen van bestelde iphones/ipads maar wel van verlate levering.

Ik wacht het nog even af.

Om welk keurmerk gaat het? Er wordt namelijk geen enkel keurmerk vermeld op de website.

gobbler 26-05-11 08:41

Ik zie het: het keurmerk is gisteren verwijderd. IK neem contact op met het keurmerk waarom dit is gedaan...

Hier staat hij nog wel vermeld

haroldcornelissen 26-05-11 14:39

Ik heb met het keurmerk contact gehad dit is wat ze schrijven.
Geachte Harold Cornelissen



Wij hebben uw opmerking naar 2 verschillende mailadressen van ipad2-expert verzonden.

De Webshop iPad2-expert.nl - iPad2-Expert - Uw Online Webwinkel Voor Betaalbare Electronische Artikelen. is momenteel minder bereikbaar via telefoon of E-mail.

Deze Webshop is en in verband met de scherpe prijzen die de Webshopeigenaar hanteert, wordt deze webshop druk bezocht en wordt er veel besteld.

Wij hebben al eerder aangegeven dat deze Webshop het contact met de consument sneller moet realiseren en ook bij niet tijdig kunnen leveren dat de Webshop zelf al contact zoekt met de consument.

Door vertraagde levering van zijn leverancier lopen de leveringen achter.

Wij begrijpen ook dat het niet bij een Keurmerk hoort maar deze Webshop voldoet nog steeds aan de voorwaarden van ons Keurmerk uitgezonderd dat de aangeboden contact mogelijkheden te traag beantwoord worden.

Het Keurmerk van deze Webshop intrekken zou voor ons makkelijk zijn daar wij niet meer de telefoontjes en/of E-mails hoeven te beantwoorden. Maar als ons Keurmerk van de Webshop verwijderd is heeft u als consument niet meer de mogelijkheid via het Keurmerk toch antwoord te krijgen op uw vragen/opmerkingen of klachten.

Wij hebben tot op heden nog geen klachten ontvangen dat een bestelling niet geleverd is of een al gedane betaling na overleg niet is terug betaald.

Wij blijven dan ook proberen om te zorgen dat deze Webshop sneller reageert op vragen van u.

Vriendelijke groet:

Keurmerk Goedgekeurde Webshop

gobbler 27-05-11 13:15

Vers vd pers:


Geachte heer xxxx,

Bij deze willen wij u informeren dat wij helaas geen producten kunnen leveren voor het aangeboden bedrag zoals wij dat hebben opgegeven op onze website.

Wij willen als organisatie onze welgemeende excuses aanbieden en u als klant mededelen, dat dit zeker niet onze bedoeling is geweest. Wij zijn geen oplichters en doen er alles aan om uw betaalde bedrag waar u recht op heeft zo spoedig mogelijk over te maken.
Onze boekhouder is drik bezig alles voor ons in kaart te brengen wat wij terug moeten storten, dus wij vragen u als klant voor uw geduld.

Wij willen u als klant ook niet extra hiermee belasten maar willen wel eerlijk en oprecht tegen u zijn. Achter de schermen hebben wij er alles aan gedaan om uw product te kunnen leveren, maar wij zijn als organisatie door een paar leveranciers opgelicht.
Vandaar dat wij niet kunnen leveren.

Dit is gebeurd vanuit China (: Wholesale cheapest electronics direct from china - Electronics discount from China), Engeland en Indonesië (Javatech: Poland-based Java/J2EE Outsourcing and Offshoring Company).
Als organisatie hebben wij aangifte gedaan bij de politie, maar die kunnen ons helaas niet helpen omdat de oplichters niet in Nederland woonachtig zijn.
Ook hebben wij aangifte gedaan bij de Ambassade van Engeland, maar ook zei kunnen ons niet helpen. Al deze bewijzen hebben wij en wij kunnen het ook aantonen.

Maar nogmaals wij willen u hiermee niet belasten, Maar vinden het als organisatie belangrijk om u hiervan op de hoogte te stellen.

Als organisatie konden wij u ook niet meer telefonisch te woord staan, omdat wij druk bezig zijn het probleem op te lossen en hebben geen tijd om de telefoon te beantwoorden. Wij krijgen heel veel telefoontjes binnen waardoor wij geen mails meer konden beantwoorden.


Hopende u hierbij voldoende te hebben ingelicht.

klun 27-05-11 15:27

ipad2 expert
 
Hi,

Als die brief waar is, waarom staat er dan geen enkele melding op hun website iPad2-expert.nl - iPad2-Expert - Uw Online Webwinkel Voor Betaalbare Electronische Artikelen. ?
De bestellingen en betalingen blijven binnen stromen. Er wordt tijd gerekt.

Klun

DrDecibel 27-05-11 15:27

Toch vraag ik me af hoe dat nou zit met dat soort chinese sites
Ziet er allemaal best gelikt uit
Zouden ze dat toch nou echt opzetten met het idee om alleen maar bestellingen aan te nemen en niks te versturer?

Ben bijna geneigd om voor die 250 dollar een bestelling te plaatsen
Kan me nl niet voorstellen dat je niks binnen krijgt

gobbler 27-05-11 15:29

Ik heb ze al een reply gestuurd.

MarkAlex 27-05-11 19:41

Zelfde probleem hier; iphone besteld, betaald en vandaag bovenstaande mail ontvangen. M.i. Spreekt het in hun voordeel dat ze zo'n mail sturen. Waarom zouden oplichters nog die moeite nemen? Maar misschien is dat wishfuk thinking. Als het inderdaad oplichters zijn hebben ze het wel goed aangepakt... Ik koop veel via internet, altijd zonder probleem. Maar hier ben ik dan dus flink ingetuind.

iCulture 27-05-11 21:13

Ik wil niemand bang maken en ik zeg ook niet dat het per se zo is, maar deze werkwijze begint inmiddels wel erg te lijken op iPhone-helpdesk uit een wat verder verleden.

gobbler 27-05-11 21:56

Ik heb een email verzonden dat ik per ommegaande mijn aankoopbedrag terug wil.
We houden elkaar op de hoogte. Hoor ik niets dan stap ik maandag in de auto.

haroldcornelissen 29-05-11 09:16

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door gobbler (Bericht 677617)
Ik heb een email verzonden dat ik per ommegaande mijn aankoopbedrag terug wil.
We houden elkaar op de hoogte. Hoor ik niets dan stap ik maandag in de auto.

Kan ik met je mee rijden, maar ik ben bang dat het opgegeven adres niet van hun zelf is.

gobbler 29-05-11 09:20

Misschien moeten we maar eens inventariseren waar het om gaat.
Ikzelf heb bestelnummer 324. Weet niet of ze begonnen zijn bij 0 maar dan praat je al over een redelijk bedrag.

Driquez 29-05-11 10:13

Ook ik kan mij helaas aansluiten in de rij van een niet geleverde Iphone 4, 32 gb na 619 euro betaald te hebben. onderstaand mailtje kreeg ik vrijdag.

Vorige week heb ik dit bedrijf al nagetrokken bij de KvK, zakelijk hebben zij daar alles op orde. Er zijn ook meerdere BV's
Deze webshop is in maart gestart.

Morgen ga ik bekijken wat de juridische mogelijkheden zijn en aangifte doen van mogelijke oplichting.


Geachte heer/mevrouw @@@@@@@,

Bij deze willen wij u informeren dat wij helaas geen producten kunnen
leveren zoals wij dat hebben aangegeven op onze website.

Wij willen als organisatie onze welgemeende excuses aanbieden en u als
klant mededelen, dat dit zeker niet onze bedoeling is geweest. Wij
zijn geen oplichters en doen er alles aan om uw betaalde bedrag waar u
recht op heeft zo spoedig mogelijk over te maken.
Onze boekhouder is drik bezig alles voor ons in kaart te brengen wat
wij terug moeten storten, dus wij vragen u als klant voor uw geduld.

Wij willen u als klant ook niet extra hiermee belasten maar willen wel
eerlijk en oprecht tegen u zijn. Achter de schermen hebben wij er
alles aan gedaan om uw product te kunnen leveren, maar wij zijn als
organisatie door een paar leveranciers opgelicht.
Vandaar dat wij niet kunnen leveren.

Dit is gebeurd vanuit China (http://www.bsook.com/), Engeland en
Indonesië (http://www.javatech.eu/).
Als organisatie hebben wij aangifte gedaan bij de politie, maar die
kunnen ons helaas niet helpen omdat de oplichters niet in Nederland
woonachtig zijn.
Ook hebben wij aangifte gedaan bij de Ambassade van Engeland, maar ook
zei kunnen ons niet helpen. Al deze bewijzen hebben wij en wij kunnen
het ook aantonen.

Maar nogmaals wij willen u hiermee niet belasten, Maar vinden het als
organisatie belangrijk om u hiervan op de hoogte te stellen.

Als organisatie konden wij u ook niet meer telefonisch te woord staan,
omdat wij druk bezig zijn het probleem op te lossen en hebben geen
tijd om de telefoon te beantwoorden. Wij krijgen heel veel
telefoontjes binnen waardoor wij geen mails meer konden beantwoorden.


Hopende u hierbij voldoende te hebben ingelicht.

Vriendelijke groet,

Team Support
iPad2-Expert.nl

Webwinkel: www.iPad2-Expert.nl
Contact: Klantenservice@ipad2-expert.nl

KvK-nummer: 52246140
BTW-identificatienummer: NL212000494B03

gobbler 29-05-11 10:17

Als iedereen die nog wacht op een bestelling de datum van aankoop, het artikel en de prijs per PM naar mij stuurt dan inventariseer ik de openstaande bestellingen.
Vanaf daar neem ik per email contact op.

Net een bestelling gedaan en afgebroken: bestelnummer 450!
Er vanuit gaande dat het gemiddelde afnamebedrag 500 euro is dan zit je op 225000 euro.

haroldcornelissen 30-05-11 07:43

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door gobbler (Bericht 677765)
Als iedereen die nog wacht op een bestelling de datum van aankoop, het artikel en de prijs per PM naar mij stuurt dan inventariseer ik de openstaande bestellingen.
Vanaf daar neem ik per email contact op.

Net een bestelling gedaan en afgebroken: bestelnummer 450!
Er vanuit gaande dat het gemiddelde afnamebedrag 500 euro is dan zit je op 225000 euro.


Ik heb een iphone 3gs 8gb besteld voor 369,- bestel nr 379.

MarkAlex 30-05-11 09:10

ik heb een iphone 3GS 8Gb besteld, 369 euro, bestelnummer 407.
goed idee om de niet geleverde bestellingen te inventariseren en evt. gezamenlijk actie te ondernemen!

Tonnyfcg 31-05-11 11:44

iPad2-Expert <klantenservice@ipad2-expert.nl>
 
Hoi, Heb vorige week ook een IPhone 4g 32gb voor 619,00 euro besteld bij IPad2-Expert. Bestelling 443. Heb ook een mail gestuurd en heb geen reactie terug gehad. Ben ook opgelicht ws. Hoe kunnen we het gezamenlijk aanpakken. gr.

Tonnyfcg 31-05-11 11:46

bestelling 443 / iphone 4gs 32 gb zwart / 619 euro

timma167 31-05-11 16:39

Beste mensen,

Ook bij mij lijkt het er erg op dat ik ben opgelicht bij Ipad2-expert.nl
Ik heb op 5 mei een iphone 4 16 gb besteld. Ik heb meerdere malen contact gehad met de beheerder van het bedrijf (telefonisch en per e-mail). Telkens beloofde hij dat het product er de volgende week zou zijn. Toch heb ik de telefoon nog steeds niet binnen.
Heb mijn bestelling al in gebreke besteld, maar ik kreeg daar geen antwoord op. Vandaag kreeg ik de mail van Ipad2-expert, dat de site uit de lucht is.
Het kwam niet in orde met hun leverancier en dat ze het geld terugboeken als hun zaken rond zijn. Maar wanneer is dat?

Weet iemand wat we nu kunnen doen? Aangifte is misschien sowieso wel handig, omdat er toch een wel veel mensen de dupe zijn geworden van de beheerder van deze internetsite?
Weet iemand de naam van deze persoon?

Alle tips en informatie zijn welkom.

timma167 31-05-11 16:46

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door gobbler (Bericht 677765)
Als iedereen die nog wacht op een bestelling de datum van aankoop, het artikel en de prijs per PM naar mij stuurt dan inventariseer ik de openstaande bestellingen.
Vanaf daar neem ik per email contact op.

Net een bestelling gedaan en afgebroken: bestelnummer 450!
Er vanuit gaande dat het gemiddelde afnamebedrag 500 euro is dan zit je op 225000 euro.

Beste Gobbler,

Bestelling: Iphone 4 16 gb.
ordernummer: 295
datum van bestellen: 5-5-'11

Hoor graag de vorderingen

gobbler 31-05-11 16:56

Ik zet je erbij en laat aan het einde van de week even weten hoever we zitten. Dan zijn de 5 dagen voor uitbetaling ook verstreken en weten we definitief waar we aan toe zijn :(

timma167 31-05-11 17:13

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door gobbler (Bericht 678547)
Ik zet je erbij en laat aan het einde van de week even weten hoever we zitten. Dan zijn de 5 dagen voor uitbetaling ook verstreken en weten we definitief waar we aan toe zijn :(

Misschien een idee om allemaal op te geven bij opgelicht (van de tros).
En daar een nieuw forum beginnen.

Driquez 31-05-11 17:14

Zojuist onderstaande mail ontvangen.
Dus laten we hopen dat het een storm in een glas water was, maar geleerd heb ik hier wel van.

Geachte heer/mevrouw,

Hierbij willen wij u informeren dat uw order wegens onvoorziene
omstandigheden bij onze leverancier is vertraagd.
Wij hebben onderstaande order geannuleerd.
Het geld ontvangt u binnen 5 dagen retour op de bij ons bekende bankrekening.
Onze excuses voor dit ongemak.
Hopende u hierbij voldoende te hebben ingelicht.

Vriendelijke groet,
Team Support
iPad2-Expert.nl
Webwinkel: www.iPad2-Expert.nl
Contact: ipad2-expert@live.nl

gobbler 31-05-11 17:33

Ik heb dezelfde email ontvangen en de website is nu ook aangepast:
link


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 02:47.