//

Witte iPhone 4 32gb in NL - veel voorraad?

Witte iPhone 4 32gb in NL - veel voorraad? discussie in Koopinformatie Nederland forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo Ik ben op zoek naar een witte iPhone 4 van 32gb. Mijn zoektocht in Belgie, waar ik vandaan kom, werpt helaas niet veel vruchten ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Kopen en verkopen > Koopinformatie en ervaringen > Koopinformatie Nederland
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 11-05-11, 16:16
LostAndFound LostAndFound is offline
• iOS 4.3.1
• 5.1.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: May 2011
Berichten: 18
Question Witte iPhone 4 32gb in NL - veel voorraad?

Hallo

Ik ben op zoek naar een witte iPhone 4 van 32gb. Mijn zoektocht in Belgie, waar ik vandaan kom, werpt helaas niet veel vruchten af..

De plaatselijke electrohandelaar kan hem niet krijgen, Mobistar verkoopt online alleen de zwarte en in de Mobistar Centers hebben ze nog geen witte gezien, Krefel heeft alleen de 16gb wit in assortiment en wil de 32 niet bestellen, ook Media Markt wil geen witte iphones bestellen, alleen Vanden Borre wil hem bestellen maar heeft geen flauw idee van de leveringstermijn. Spijtig genoeg kan je in Belgie ook geen iphones kopen in de Apple Online Store..

Daarom vroeg ik mij af of iemand mij soms kan vertellen of er in NL stock is van de witte iPhone 4 32gb als los toestel?

Alvast heel erg bedankt!
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 11-05-11, 17:49
Jazzamataz's schermafbeelding
Jazzamataz Jazzamataz is offline
 
• 6.1.3
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2009
Locatie: Leerdam
Berichten: 428
Standaard

Ja, genoeg bij de telco's
__________________
If you've been seen fixing it, you will be blaimed for breaking it.
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 13:13.