Tweede iPhone discussie in Koopinformatie Nederland forum; ( verdwijnt na registratie ) Beste forumleden, Aangezien ik nog steeds wacht op een unlock voor mijn iPhone 4 uit de VS, ben ik nu op zoek naar een tweedehands ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Tweede iPhone
Beste forumleden,
Aangezien ik nog steeds wacht op een unlock voor mijn iPhone 4 uit de VS, ben ik nu op zoek naar een tweedehands toestel. Ik zie dat de prijzen van de 3G rond de 200 euro liggen en die van de 3GS rond de 300. Is het verstandig om sowieso voor de 3GS te gaan? Of gewoon een 3G nemen en afwachten op een unlock.. alvast bedankt voor jullie advies |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
zou helemaal niks kopen
die unlock zal vast niet zo lang op zich wachten |
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Naja het probleem is inderdaad dat ik geen zin heb om een half jaar te wachten. Zover ik weet is er nog geen nieuws over een unlock dusja. Nu gebruik ik een oude nokia 3310
Het alternatief is al gevonden, kan voor €270 een 3GS overnemen, dusja wordt dat maar de vervanging van mijn AT&T iPhone 4. Laatst gewijzigd door joost_; 18-05-11 om 18:48. |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Tweede telefoon via Iphone bluetooth op carkit | Rbekker | iPhone accessoires en onderdelen | 2 | 04-11-10 14:15 |
tweede iphone synchroniseren | zinkie | iTunes | 0 | 06-06-09 08:48 |
Syncen met tweede iphone | StarlightNo1 | iTunes | 3 | 07-08-08 09:57 |
'Lancering 3G iPhone in tweede kwartaal' | midon | Archief | 48 | 25-04-08 21:58 |
|
|