iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   Koopinformatie Nederland (https://forum.iculture.nl/f41/kopen-verkopen/f29/koopinformatie-ervaringen/f128/koopinformatie-nederland/)
-   -   Zelf kopen via Apple Store en myus.com: wat is de truuk? (https://forum.iculture.nl/f41/kopen-verkopen/f29/koopinformatie-ervaringen/f128/koopinformatie-nederland/9361-zelf-kopen-via-apple-store-myus-com-de-truuk.html)

mlam 08-04-08 20:57

Ik heb 't zojuist via AT&T store geprobeerd, bestelling is gewoon gelukt. Nu hopen dat ik m ook daadwerkelijk binnenkrijg. Ik houd jullie op de hoogte :cool: [je kan daar overigens maar 1 Iphone per keer bestellen].

cypher21 08-04-08 23:18

mlam
Ik heb zaterdag daar 1 iphone besteld, die is vanmiddag al bij mijn oom en tante afgeleverd :S
Kennelijk hebben die nog zat voorraad!!!
Nu nog een ruime week wachten op de 5 andere via Apple :(

mlam 08-04-08 23:25

Das mooi! :D In de bevestigingsmail staat dat ie binnen 3 tot 5 dagen verzonden wordt. Worden die 5 ook bij oom en tante afgeleverd?

cypher21 08-04-08 23:27

jup, wachten tot die er zijn, en dan komt er weer een mooi pakketje via FedEx deze kant op :)
heb ook nog andere oordopjes en een kabel voor in de auto besteld :)

janvb 09-04-08 13:09

ik heb nog steeds geen annulatie gehad (24uur)dus is hij erdoor denk ik
normaal heb je die annulatie na een paar uren

cypher21 09-04-08 13:12

er zijn berichten van annuleringen na meer dan 2 dagen.
Maar meestal is het vrij vlot

mlam 09-04-08 13:54

Ik las zelfs een annulering na een week, hier ergens op 't forum..:eek:

bartos 10-04-08 16:48

link waar jullie bestellen nu ?

want hij vraagt at&t telfoon nummer waar ik nu op zit :D

Grtz B

markiedam 10-04-08 17:20

In ben inderdaad erg benieuwd of het via AT&T lukt...

mlam 10-04-08 17:28

Voor de mensen die van plan waren via AT&T en MYUS te proberen heb ik helaas slecht nieuws :( :(:

Citaat:

Thank you for choosing AT&T.

Unfortunately, we were either unable to verify the information you provided or you have exceeded the number of lines of service that we allow customers to purchase online. As a result, your order has been canceled.

If you would like to purchase additional lines of service, please visit one of our AT&T retail locations and present your identification to our representatives. They will be happy to help you purchase new wireless devices, accessories, and service.

Go to att.com/storelocator to find a store near you.

We apologize for the inconvenience and look forward to serving you.

Thank you.

AT&T


bartos 10-04-08 18:28

@mlam heb jij nog al iphones naar je myus adres laten sturen ?

mss als je een nieuwe aanmaakt zo dat je een ander fictief adres hebt dat het wel werkt...

ik zeg maar wat he :)

heeft iemand dit al eens getest ?
of een nieuwkomer op myus

Grtz B

mlam 10-04-08 18:55

Onlangs met een andere Apple account van me proberen te bestellen. De bestelling is nog niet geannuleerd. Heb zelfs al zo'n "your iPhone is coming blabla" mailtje gehad, alhoewel dat nog niet veel zegt. Maar 't is iig wel een beter teken dan mn vorige bestellingen..:D.

@bartos: ik ben bang dat een andere account aanmaken niet zal helpen, omdat het adres precies 't zelfde blijft, alleen de suite # zal hooguit anders zijn

metjew 10-04-08 18:55

vandaag 3 laten doorsturen door myus en zeker nog eens op apple/at&t proberen een aantal te bestellen..moest er iets lukken laat'k't weten

mo38 11-04-08 00:00

Ik wil ook eentje bestellen maar ik las dat er flink geannuleerd word. Is dat echt zo erg. Of toeval?

mlam 11-04-08 00:12

Als je al een myus account hebt, kan je 't altijd proberen..'t is gewoon geluk of niet, alhoewel 't nu wel moeilijker lijkt te zijn..:(

bartos 11-04-08 12:13

weet er iemand nog online sites in de vs waar ik zou kunne bestellen op at&t na dan want die blokeren de toegang naar mijn myus account ook dus ...

grtz B

hetista 11-04-08 22:59

Vandaag besteld 2 stks en laten verzenden naar Myus adres, status geaccepteerd en worden verzonden op 17 april dus afwachten maar ......

voltje 12-04-08 12:39

Zijn er mensen die recent iphones hebben besteld via myUS? En dit met succes?

Schaap 12-04-08 14:48

Mijne komt maandag toe via MyUS...

knorretje 12-04-08 21:50

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Schaap (Bericht 97170)
Mijne komt maandag toe via MyUS...

Wanneer heb je hem besteld dan.


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 02:45.