iPhone 5 release algemeen discussie in Koopinformatie België forum; ( verdwijnt na registratie ) Hey Weet er iemand of zaterdag enkel Mobistar de iPhone 5 begint te verkopen of of de andere multimediawinkels deze al kunnen verkopen? Men iPhone ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
||||
|
||||
iPhone 5 release algemeen
Hey
Weet er iemand of zaterdag enkel Mobistar de iPhone 5 begint te verkopen of of de andere multimediawinkels deze al kunnen verkopen? Men iPhone 3GS heeft het onlangs begeven en gebruik nu een of andere Samsung van men broer :S Nu heb ik vernomen dat ik bij de eerste 100 ben voor de witte iPhone 5 16gb via vandenborre en als ook zij zaterdag met de verkoop beginnen ben ik dus eindelijk van da prutsding verlost |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
|
||||
|
||||
Citaat:
|
|
||||
|
||||
http://translate.google.nl/:
Mobistar lanceert de afzet van de iPhone 5 in België 28 september Brussel, 27 september 2012 - Mobistar kondigt vandaag de lancering aan van marketing van de iPhone 5 in België Vrijdag 28 september om een speciaal evenement voor klanten die won een wedstrijd. De iPhone 5 zal te koop worden aangeboden tegen een prijs van 689,99 euro voor de 16GB-model, 789,99 euro voor de 32 GB-model en 899,99 euro voor de 64 GB-model. Van September 29, andere klanten ingeschreven en die hebben een transfer naar de nano-SIM-kaart (via het programma iSwap Mobistar) zullen worden uitgenodigd om te kopen hun iPhone 5 in winkels Mobistar deelnemers, alsmede in het veld telecom winkels Media Markt en Makro 1 . De prijs van de iPhone 4S zal in verminderde ook: de 16GB-model zal worden geprijsd op 599,99 euro iPhone 4 8GB zal worden verkocht tegen 399,99 euro. Open Mobistar Mobistar Center de grootste ooit gezien tot op heden voor de lancering de iPhone 5 op de Heizel (Paleis 10), 7 uur tot 19 uur, met een levendige buurt klanten en een gemakkelijke toegang. Mobistar-klanten die hebben de iSwap won de wedstrijd en kreeg een uitnodiging voor deze bijzondere gebeurtenis. Ze werden uitgenodigd om plannen die het beste past bij hun behoeften en de stijl van hun keuze om een gemakkelijke verkoop te garanderen en georganiseerd als een op maat gemaakte service. Elke klant heeft een afspraak gewoonte om de iPhone 5 voorbeeld te kopen, op 28 september. "We zijn verheugd om wederom de aangewezen partner voor de lancering van Apple de iPhone 5 in België. We verkochten een record aantal van de iPhone 4S, deze jaar, en we zijn van plan om nog beter te doen met dit nieuwe model won al een groot succes in de Verenigde Staten. Om de klant te verbeteren op het gebied van distributie, hebben we ook toename van het aantal verkooppunten voor de iPhone 5 dit jaar ", aldus Laurent De Hauwere, Director & mobiele apparaten Gegevens Marketing. Voor de residentiële klanten van Mobistar biedt pakketten op maat voor gebruik optimaal van alle functies van de iPhone 5: Panther 30, 45, 60, en onbeperkte. Elk tarief plan omvat belminuten, sms en data volume mobiele telefoon om surfen, lezen en e-mail, video's en nog veel meer te sturen. Klanten die ondertekenen een contract van 12 maanden ontvangt u een korting in het leven 20% op hun maandelijkse plan. |
|
||||
|
||||
Maw zal ik toch net iets langer moeten wachten :S
|
|
||||
|
||||
lol, je bent beter dat je de franse versie leest, want die vertaling slaagt echt nergens op ...
|
|
||||
|
||||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
Ik heb net telefoon gekregen van de koerierdienst van Telenet. Morgenavond komen ze hem leveren. :-D
|
|
||||
|
||||
sjansaar, hopelijk gaat de telefoon morgen ook bij mij
want da goedkoop samsung geval hangt men voeten uit touchscreen trekt echt op niks Laatst gewijzigd door HonorSociety; 27-09-12 om 20:00. |
|
|||
|
|||
Zou hij morgen ergens zo te vinden zijn? Of bestel ik hem best gewoon via de online store van Apple
|
|
||||
|
||||
denk niet dat hij ergens los te vinden gaat zijn en tot op heden is hij ook nog niet te bestellen via de online store van apple, denk dat ergens reserveren nog het beste gaat zijn
vermits buitenlandse apple stores met wachttijden tot 4 weken zitten :S |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPhone allerlei problemen met redsnow+algemeen | Ledje | Archief | 3 | 19-08-09 08:37 |
Release Iphone ? NL | rambo6 | Archief | 3 | 22-02-08 23:07 |
|
|