iPad Air 1 nov in BE? discussie in Koopinformatie België forum; ( verdwijnt na registratie ) Hoi, Iemand enig idee of er een winkel de deuren open doet morgen voor de verkoop van de iPad Air? Of zal deze pas op ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
iPad Air 1 nov in BE?
Hoi,
Iemand enig idee of er een winkel de deuren open doet morgen voor de verkoop van de iPad Air? Of zal deze pas op 2 november in België te koop zijn? (Excl webshops uiteraard) Groeten, Bram |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Je kan eens naar een easy-m/ mediamarkt/ makro... proberen te bellen??
|
|
|||
|
|||
Heb ik al gedaan bij de winkels waaraan ik dacht in de buurt geen enkele is open. Enkel de Fun kan ik vinden die open zou zijn morgen, maar daar verkopen ze geen ipads
|
|
|||
|
|||
Juist, morgen 1 November... Dan vrees ik er ook een beetje voor, je kan wel een tripje naar Amsterdam maken...
|
|
|||
|
|||
Idd Apple Amsterdam
|
|
|||
|
|||
Ik heb hem!!
Invizi maastricht geweest. Om 07.55 daar en 08.05 terug buiten met mijn ipad air 64GB space grey. Alles behalve de 128GB in voorraad daar. |
|
|||
|
|||
Volgens fb mediamarkt kan je hem morgen halen daar
|
|
|||
|
|||
Gewoon online bestellen mediamarkt en morgen afhalen. Check!
|
|
|||
|
|||
Gisteren even naar de MediaMarkt gegaan, stond aardig wat volk maar ze hadden er nog. Helaas geen covers
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
itunes in the cloud - lanceringsdatum 28 nov? | vanbiervliet | iCloud | 2 | 23-11-11 21:59 |
tip van de dag (2 nov) | mausy | Jailbreak apps en thema's | 0 | 02-11-10 16:47 |
|
|