//

iPhone 4s kopen of niet?

iPhone 4s kopen of niet? discussie in Koopinformatie België forum; ( verdwijnt na registratie ) Hey, mijn gsm is vorige week stuk gegaan, dus momenteel moet ik het stellen met 'n superbasic exemplaar dat nog maar voor de helft werkt. ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Kopen en verkopen > Koopinformatie en ervaringen > Koopinformatie België
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 11-01-14, 13:27
February February is offline
 
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2014
Berichten: 1
Standaard iPhone 4s kopen of niet?

Hey,
mijn gsm is vorige week stuk gegaan, dus momenteel moet ik het stellen met 'n superbasic exemplaar dat nog maar voor de helft werkt. Daarom ben ik dringend op zoek naar een nieuwe gsm en mijn oog is gevallen op een iPhone.

Ik ben absoluut geen fan van Android, dus de enige keuze die overblijft is een Windows Phone of een iPhone. Ik heb al enkele jaren een iPod Touch en ik ben hier zéér tevreden over! Vandaar dat mijn voorkeur uitgaat naar Apple.

Het enige probleem is dat ik twijfel, omdat ik het liefst een iPhone 4S zou kopen, maar ik vind de prijs (399) een beetje te veel voor een model van maar liefst 2 jaar oud. Een iPhone 5 wordt echter niet meer verkocht dus dat is ook geen optie en daarbij ook boven mijn budget waarschijnlijk.

Deze zomer kan ik wel een 4s uit het buitenland meebrengen waarvoor ik dan maar 300 euro zou betalen (en deze werkt ook gewoon hier in België), maar dan moet ik nog een halfjaar wachten. En tegen dan is het model nog meer verouderd en moet ik dus nog een halfjaar met een slechte gsm werken.

Wie kan mij advies geven? Is 400 euro effectief te veel voor een model van 2 jaar oud, of is het dat helemaal waard?
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
iPhone 5 kopen of niet? Tom034 iPhone algemeen 7 04-12-12 15:24
Wat moet ik kopen en niet kopen matthijsg Koopinformatie Nederland 0 17-09-11 12:05
Iphone? Kopen of niet??! CharlieCharlo Archief 1 03-03-09 12:55
iPhone 2 'kopen' of 'niet kopen' ? gemmelos Koopinformatie Nederland 15 13-05-08 17:07
iPhone kopen of niet ? Grample Archief 2 09-01-08 18:51

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 13:43.