//

iPhone particulieren verkoop garantie ?

iPhone particulieren verkoop garantie ? discussie in Koopinformatie België forum; ( verdwijnt na registratie ) Beste forum leden Ik heb een vervelende situatie bij het verkopen van mijn iPhone 4s Ik verkocht 2 weken geleden mijn iPhone 4s die altijd ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Kopen en verkopen > Koopinformatie en ervaringen > Koopinformatie België
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #1  
Oud 28-07-14, 23:53
Jelco Jelco is offline
• iOS 6.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2013
Berichten: 12
Standaard iPhone particulieren verkoop garantie ?

Beste forum leden

Ik heb een vervelende situatie bij het verkopen van mijn iPhone 4s

Ik verkocht 2 weken geleden mijn iPhone 4s die altijd prima werkte,
Nooit problemen mee gehad, ik verkocht de iPhone aan een vrouw en gaf er nog een splinternieuwe oplader en usb kabel bij

Nu smst ze me dat de iphone niet meer op laad en dergelijke, ze eist haar geld terug maar ik vind dit niet echt redelijk daar ik hem verkocht heb in perfect werkende staat.

Weten jullie raad ?
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 29-07-14, 00:04
knrd's schermafbeelding
knrd knrd is offline
• iOS 9.0.2
• 9.0.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2008
Berichten: 130
Standaard

Dat is nu eenmaal het nadeel van het overkopen van een product.
Als ze zo graag garantie zou willen hebben dan had ze naar een winkel moeten gaan.

Ze is akkoord gegaan met de aankoop en heeft de tijd gehad om het product uitvoerig te testen bij jouw thuis (neem ik aan?).
Als ze dat niet heeft gedaan dan is ze niet erg slim geweest.

Heeft ze al geprobeerd om hem met een andere lader op te laden? Mits ze die in huis heeft natuurlijk.
Anders zou ze eens bij een Apple Store (of retail store) langs kunnen gaan om aan hun te vragen wat precies het probleem is.

Ik zou je er in ieder geval niet al te veel druk om gaan maken omdat ze akkoord is gegaan met de aankoop.
Hoe lullig dit ook klinkt..
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Garantie iPhone uit USA (veel gedoe en onduidelijkheden, geen garantie?) jerpsx iPhone algemeen 22 23-07-13 14:18
Verkoop iPad waar nog garantie op zit Translatoria iPad algemeen 12 18-03-11 11:32
Ontwikkelaars Applicaties iPhone (bedrijven of particulieren) BiGa Archief 3 22-07-08 18:12

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 18:49.