iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   Koopinformatie België (https://forum.iculture.nl/f41/kopen-verkopen/f29/koopinformatie-ervaringen/f129/koopinformatie-belgie/)
-   -   iPhone 6 kopen op releasedag (https://forum.iculture.nl/f41/kopen-verkopen/f29/koopinformatie-ervaringen/f129/koopinformatie-belgie/157545-iphone-6-kopen-op-releasedag.html)

Freeltd 25-09-14 16:11

Ik vernam vandaag dat de leveringen wat magertjes zijn. Van enkele 10-tallen tot een paar 100 maar. Denk wel dat dit rap op gaat zijn.

racingblue007 25-09-14 16:19

Ik kom hier niks verkondigen, ik heb gewoon 1999 gebeld en die madam vertelde me dat base nog niet wist vorige week hoeveel ze van welke iphone zouden binnen krijgen.
Maar met reservering was je er wel zeker van dat je, je gereserveerde iphone zeker in de eerste week van oktober zou hebben...
Maar ik heb persoonlijk geen zin om mijne slaap te laten deze nacht om daar in Antwerpen een voorschot te moeten gaan geven om een bewijsje te krijgen dat mijn reservering in oktober ergens af te halen is.
Dit zijn de woorden van een base medewerker aan de tfoon!!

Nfect 25-09-14 18:05

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door racingblue007 (Bericht 975090)
Ik kom hier niks verkondigen, ik heb gewoon 1999 gebeld en die madam vertelde me dat base nog niet wist vorige week hoeveel ze van welke iphone zouden binnen krijgen.
Maar met reservering was je er wel zeker van dat je, je gereserveerde iphone zeker in de eerste week van oktober zou hebben...
Maar ik heb persoonlijk geen zin om mijne slaap te laten deze nacht om daar in Antwerpen een voorschot te moeten gaan geven om een bewijsje te krijgen dat mijn reservering in oktober ergens af te halen is.
Dit zijn de woorden van een base medewerker aan de tfoon!!

Dit kan toch niet kloppen? Ze verzekeren je toch dat je hem deze avond hebt...

HowowcanIgo 25-09-14 19:51

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door HowowcanIgo (Bericht 975006)
Ik heb daarnet even naar Proximus gebeld en ze zouden vandaag een levering ontvangen maar mogen verder geen info geven over leverdatum.
Verder vertelde die persoon dat er op de website staat dat ze vanaf de 27ste geleverd worden. Ik heb dat enkele dagen ook zien staan maar het staat wel pas onder en pijltje naar meer info...

Een ander kreeg te horen dat het pas voor dinsdag zou zijn, las ik op de fb van Proximus. Hopelijk niet zo lang.

Al bij al wel belachelijk dat we hier allemaal ons speeltje eerst willen eigenlijk als je bedenkt dat er aan de andere kant van de wereld mensen met Ebola en zo rondlopen maar ja :o:D

Howow.

'k Had ook nog een mailtje gestuurd voor dezelfde reden en daarop kreeg ik het antwoord dat ze pas begin volgende week verstuurd worden...
It keeps getting better. 'k Had beter gewoon bij Mobistar weest gaan zagen gelijk anders :mad:

Howow

---------- Bericht automatisch samengevoegd op 25 september 2014 om 20:16 ----------

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door HowowcanIgo (Bericht 975231)
'k Had ook nog een mailtje gestuurd voor dezelfde reden en daarop kreeg ik het antwoord dat ze pas begin volgende week verstuurd worden...
It keeps getting better. 'k Had beter gewoon bij Mobistar weest gaan zagen gelijk anders :mad:

Howow

Juist telefoon gehad van de leverdienst! Zaterdag wordt hij geleverd.
Daar kan'k mee leven.

Howow

ivanhoeke 26-09-14 01:41

Ik kom net van Antwerpen. Er is genoeg voorraad voor gereserveerde ( die krijgen voorrang op de niet gereserveerde ). Voor de niet gereserveerde is een voorraad van +- 250 iPhones.

Weeral eens het bewijs dat je alle forumpraat niet moet geloven.
En al zeker niet als de klantendienst het van de operator het zegt.
Heb tot 3x toe contact gehad met de shop zelf, en zij zullen het wel beter weten dan de 1999.

Er was enorm veel volk kwa gereserveerde en niet gereserveerde. De gereserveerde mocht 1 gaan met 6 en de niet gereserveerde ook. Daarna was het weer de beurt aan de gereserveerde, en ik zat bij dat groepje geluk ;). Stond er al om 20u30 en toen was er 7 man voormij.

Zo speciaal was het event nu niet echt, maar het was gezellig om eens gedaan te hebben.

---------- Bericht automatisch samengevoegd op 26 september 2014 om 01:43 ----------

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door racingblue007 (Bericht 975090)
Ik kom hier niks verkondigen, ik heb gewoon 1999 gebeld en die madam vertelde me dat base nog niet wist vorige week hoeveel ze van welke iphone zouden binnen krijgen.
Maar met reservering was je er wel zeker van dat je, je gereserveerde iphone zeker in de eerste week van oktober zou hebben...
Maar ik heb persoonlijk geen zin om mijne slaap te laten deze nacht om daar in Antwerpen een voorschot te moeten gaan geven om een bewijsje te krijgen dat mijn reservering in oktober ergens af te halen is.
Dit zijn de woorden van een base medewerker aan de tfoon!!

Nu kan je en mag je vloeken want er is genoeg voorraad in Antwerpen.
Ze blijven doorgaan tot alles de deur uit is voor de gereserveerde en voor de niet gereserveerde.

Volgende keer misschien niet luisteren naar die buro mensen.

Edit : Voor de mensen die bij Switch Lier een iPhone hebben besteld, daar heb ik in Antwerpen over gehoord dat die maar een kleine voorraad zouden hebben van de iPhone 6 16GB.

stanse 26-09-14 02:01

Tot wanneer is het daar nog open voor verkoop nu? Alles nog in voorraad?

ivanhoeke 26-09-14 02:14

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door stanse (Bericht 975379)
Tot wanneer is het daar nog open voor verkoop nu? Alles nog in voorraad?

Om 00:15 was alles er nog kwa iPhone 6.
Vanwat ik met zekerheid kan zeggen is dat je een gereserveerde iPhone kan ophalen tot 03u. Als je weet dat er 12 kassas zijn en ik er op 5 min buiten was moet ik er voor de rest geen tekeningske bijmaken he!

Voor niet gereserveerde iPhones denk ik persoonlijk dat die 250 stuks snel de deur zullen uit zijn. Maar je kan het risico nemen.
Ik heb ook hun reglement gezien waar je een iPhone refund kan mee krijgen 1 op de 10 en daar staat ieder uur dat er terugbetaling plaats vindt gans de dag vandaag dus...

boy1308 26-09-14 03:11

Komen net thuis van base event en wat blijkt? Ze hebben me verkeerde toestel meegeven terwijl op mijn reservatie duidelijk een plus stond, hebben ze me de gewone 6 meegegeven. Ik hoop enkel dak ook niet betaald heb voor een plus! (Niet op gelet tijdens betalen Bancontact)
Morgen krijgen ze ne lastige telefoon of mail maar wie weet waar ik die kan bereiken?

Wally© 26-09-14 03:35

Hoe..? En gij hebt het verschil niet gemerkt..?

De verpakking moet toch verdacht klein zijn geweest...mijn gedacht...

---------- Bericht automatisch samengevoegd op 26 september 2014 om 03:36 ----------

En hoeveel er van de rekening is gegaan kan je toch on-line checken...

boy1308 26-09-14 03:38

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Wally© (Bericht 975386)
Hoe..? En gij hebt het verschil niet gemerkt..?

De verpakking moet toch verdacht klein zijn geweest...mijn gedacht...

---------- Bericht automatisch samengevoegd op 26 september 2014 om 03:36 ----------

En hoeveel er van de rekening is gegaan kan je toch on-line checken...

Nee heb ik echt niet gezien :(

Morgen rekening eens checken maar vind dit echt wel straf hoor. Alles loopt via barcodes en nog geven ze me de verkeerde :(

Wally© 26-09-14 03:41

Komt wel goed...

Je hebt de iPhone toch niet geconfigureerd..?

stanse 26-09-14 05:21

Terug van het event, zonder reservatie en alles was er nog! Hebben echt een gigantisch grote voorraad! Ik heb mijn iPhone 6 plus 64gb goud kunnen bemachtigen!

boy1308 26-09-14 07:57

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Wally© (Bericht 975389)
Komt wel goed...

Je hebt de iPhone toch niet geconfigureerd..?

Nee nee zit nog in gesloten verpakking

Guest-20180925190238 26-09-14 09:38

Er staan toffe foto's in De Standaard. Misschien herkend iemand zich. Zal dat hier maar plaatsen want waarschijnlijk niet interessant genoeg voor de iCulture blog:

IN BEELD. De iPhone 6-hype - De Standaard

kenneth12345 26-09-14 09:53

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door timosha (Bericht 975454)
Er staan toffe foto's in De Standaard. Misschien herkend iemand zich. Zal dat hier maar plaatsen want waarschijnlijk niet interessant genoeg voor de iCulture blog:

IN BEELD. De iPhone 6-hype - De Standaard

Wat een geluk dat ik vorige zaterdag een pre-order heb kunnen plaatsen in OBH, niks massa, niks wachten... Krijg al kippenvel als ik dit al zie...

Zo dadelijk hopelijk telefoon van Mobistar om de 6plus op te halen, aangezien ik een voorschot betaald heb kon ik niet cancellen -> Wordt verkocht dus :)

ivanhoeke 26-09-14 10:22

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door timosha (Bericht 975454)
Er staan toffe foto's in De Standaard. Misschien herkend iemand zich. Zal dat hier maar plaatsen want waarschijnlijk niet interessant genoeg voor de iCulture blog:

IN BEELD. De iPhone 6-hype - De Standaard

Stonden vannacht al op hln.be. Foto's zijn van Belga.

---------- Bericht automatisch samengevoegd op 26 september 2014 om 10:24 ----------

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door kenneth12345 (Bericht 975459)
Wat een geluk dat ik vorige zaterdag een pre-order heb kunnen plaatsen in OBH, niks massa, niks wachten... Krijg al kippenvel als ik dit al zie...

Zo dadelijk hopelijk telefoon van Mobistar om de 6plus op te halen, aangezien ik een voorschot betaald heb kon ik niet cancellen -> Wordt verkocht dus :)

Het was het wachten waard als je gereserveerd had kreeg je voorrang en je was hoop en al 5 min in de shop. Reken zelf uit 12 verkopers / sters aan 5min binnen in de shop. Dan weet je hoe snel het ging :p.

---------- Bericht automatisch samengevoegd op 26 september 2014 om 10:29 ----------

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door stanse (Bericht 975393)
Terug van het event, zonder reservatie en alles was er nog! Hebben echt een gigantisch grote voorraad! Ik heb mijn iPhone 6 plus 64gb goud kunnen bemachtigen!

Ik denk persoonlijk dat BASE het exclusief recht nu bij Apple verkregen heeft om de iPhones als eerste te verdelen ipv Mobistar(ke).

junkyjump 26-09-14 13:15

Iemand die nog een zilvere 16Gb iPhone 6 zoekt? De mijne is sealed en ga toch ene kopen via telenet. Ik vraag de normale vraagprijs, 700 euro dus:)

Freeltd 26-09-14 14:42

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door ivanhoeke (Bericht 975480)



Ik denk persoonlijk dat BASE het exclusief recht nu bij Apple verkregen heeft om de iPhones als eerste te verdelen ipv Mobistar(ke).

Denk het niet. Denk dat iedereen nu gewoon aanspraak maakt om ze in te doen.

---------- Bericht automatisch samengevoegd op 26 september 2014 om 14:49 ----------

Voor de mensen van Mechelen en omstreken: ga ook eens in de Mediamarkt kijken ;). Maar de 64gb zijn op.

tomver 26-09-14 15:00

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door junkyjump (Bericht 975531)
Iemand die nog een zilvere 16Gb iPhone 6 zoekt? De mijne is sealed en ga toch ene kopen via telenet. Ik vraag de normale vraagprijs, 700 euro dus:)

Heb jij al iets gehoord van Telenet?
Ze zijn erg vaag, momenteel is er nog niets op stock zei men mij.

Mr.Bluestar 26-09-14 17:33

Kom net van het Wijnegem shopping center waar ik in de fnac een gouden iPhone 6 64gb gescoord heb. Niks gereserveerd, gewoon gevraagd en deze had hij nog.
Was eerst langs het belgacomcenter gewandeld maar daar was niks meer. De vriendelijke verkoper vertelde me dat fnac er nog had liggen et voila 😛


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 08:48.