Mobistar - iPhone3G
De 8 gig versie hebben ze nog in de online shop. Alleen jammer dat ze niet bezorgen in Nederland, zie als ik verder ga in de bestelling alleen "Belgie" als "land" staan. Inmiddels is die alweer uit voorraad...wisselt de hele dag door volgens mij. |
Mijne is ondertussen binnen bij de Mobistar in Mol, hopelijk haalt de schoonfamilie hem vandaag nog op :D
|
Relaxed :D (Y) ! Laat maar even weten of die met een NLD sim werkt, heb ook contact gehad met de Mobistar in Turnhout, daar wisten ze ook niet zeker of die zou werken. Ook daar moet je reserveren vanwege de belangstelling...
|
Ik hoopte eigenlijk hem vandaaga in ontvangst te kunnen nemen, maar weet niet zeker of mijn schoonfamilie dit gaat redden :(. Denk er aan om er zelf maar even heen te rijden (vanuit Zwolle).
|
Ik heb zelf een mail gestuurd naar filiaal Geel en zij vragen nu een voorschot/aanbetaling van 100euri's en op dit moment weten ze niet wanneer en hoeveel Iphones ze binnen krijgen.
|
net een iPhone besteld in Belgie. Ze bellen wanneer deze binnen is :) ben benieuwd.
|
Citaat:
|
Meh, ze halen hem morgen op, dan heb ik m uiterlijk zaterdag. Had natuurlijk zelf even heen kunnen rijden, maar het is net iets meer dan 2 uur rijden en terug was het waarschijnlijk 3 uur geweest (ivm de drukte op de A2).
5 uur is me toch wat teveel van het goede ;). Ben allang blij dat mijn schoonfamilie het wil doen :D. |
Ik ben erg benieuwd of je een BE iPhone ongeactiveerd mee kan nemen naar NL en in NL met NL simkaart kan activeren. Dat zou het proces een stuk makkelijker maken. Als daar ervaringen mee zijn, ik (we) zijn erg benieuwd.
|
Denk dat hij "Maes" bedoelde in Turnhout. Is een Apple Premium Reseller.........Goede service !!!!!!!!
|
Ik had net mijn vriendin aan de telefoon. Die is haar zus aan het ophalen en mijn schoonouders hadden toch effe mijn iPhone opgehaald :D. Ze komt vanavond weer hierheen dus ik zal vanavond laten weten of ik m kan gebruiken met mijn Vodafone sim.
|
niiice, ben benieuwd
|
Duurt nog zeker 2 uur. Darn ;)
|
Dudes, laat je niets wijsmaken door Mobistar.
Telefoon uitgepakt, vodafone sim er in gedaan, aan laptop gekoppeld, itunes gestart en zonder problemen geactiveerd! w00t w00t w00t |
Kijk, dát is goed nieuws. Nu maar hopen dat er snel weer wat voorraad naar België gaat. Nu is het helemaal fijn winkelen in Antwerpen!
|
Citaat:
|
Dus je hoeft geen eens een mobistar prepaid te kopen ?
|
Heeft er iemand enig idee of ze ergens in Belgie de iPhone nog op voorraad hebben? Misschien iemand uit Belgie die me daarmee kan helpen, heb vandaag al wat naar Mobistar winkels gebeld, maar die hebben niets :(
|
SnakeNL: Nope, je hoeft geen prepaid te kopen.
|
Dus betekent dit ook dat je gewoon via itunes kan updaten ?
|
Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 08:50. |