iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   Koopinformatie België (https://forum.iculture.nl/f41/kopen-verkopen/f29/koopinformatie-ervaringen/f129/koopinformatie-belgie/)
-   -   [iPhone 3G] Mobistar iPhone met Nederlandse SIM (https://forum.iculture.nl/f41/kopen-verkopen/f29/koopinformatie-ervaringen/f129/koopinformatie-belgie/15878-iphone-3g-mobistar-iphone-nederlandse-sim.html)

Marconier 21-07-08 18:05

Dus de iPhone is gewoon simlockvrij/abbovrij/landlockvrij te koop bij onze zuiderburen??? Waar is dichtbijzijnde winkel aan de nederlandse grens waar men de iPhone kan kopen?? :D

dtroxx 21-07-08 18:21

Kijk hier eens en selecteer op dat kaartje wat het dichts bij jou in de buurt is en bel voor er eentje te reserveren.

Mobistar

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Marconier (Bericht 149399)
Dus de iPhone is gewoon simlockvrij/abbovrij/landlockvrij te koop bij onze zuiderburen??? Waar is dichtbijzijnde winkel aan de nederlandse grens waar men de iPhone kan kopen?? :D

nunkifrutzz 21-07-08 18:33

iphone bij Mobistar

Beste mensen,

De iphone 3G die b bij Mobistar in België verkocht wordt is wel degelijk simlock vrij. En laat je niets anders wijs maken.
De reden hiervoor is dat koppelverkoop (dus enkel als je er een abo bijneemt) bij wet verboden is in België. Dit is overigens ook de reden waarom ze er een absurd hoge prijs op plakken. 525 EUR voor de 8Gb versie en 615 EUR voor de 16Gb versie.
Veel plezier ermee aan allen die er dat voor neergeteld hebben, maar ik heb het er voorlopig nog niet voor over.:o

Redchilly 21-07-08 19:02

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door nunkifrutzz (Bericht 149432)
Dit is overigens ook de reden waarom ze er een absurd hoge prijs op plakken.
525 EUR voor de 8Gb versie en 615 EUR voor de 16Gb versie.

Ach, je kunt ook verlengen voor 1 jaar en dan 999,95 betalen voor het toestel :eek:
Ik vindt het absoluut geen absurd hoge prijzen. Wel een hoop geld, maar dat is heel wat anders.

Freepo 21-07-08 19:37

Mwa...

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door nunkifrutzz (Bericht 149432)
Dit is overigens ook de reden waarom ze er een absurd hoge prijs op plakken. 525 EUR voor de 8Gb versie en 615 EUR voor de 16Gb versie.

Die apparaten kosten nu eenmaal geld. En in België moet je dat betalen omdat je provider het niet voor je subsidieert.

Goed, Apple zal er lekker aan verdienen voor deze prijs maar een Nokia N95 kostte ook EUR 500 zonder abonnement. Die is nog multifunctioneler dan mijn iPhone 3G overigens, maar minder mooi qua interface en gebruiksgemak. Kiezen of delen...

Redchilly 21-07-08 19:43

Had je de N95 met 8 of 16 GB ;)
Maar i.d.d. dat is ook wat ik bedoelde, toestelen van dit kaliber kosten nu eenmaal veel geld.
En dat Apple er "lekker" aan verdient lijkt me logisch, net als ieder bedrijf maken ze producten om er aan te verdienen.
Ik verdien mijn brood ook met verkopen van spullen in mijn winkel, Albert Hein verkoopt ook met winst geloof ik.
Ik heb zelfs het idee dat Nokia het ook niet erg vond dat jij de N95 van hen kocht.
Kortom, dat Apple verdient aan hun spullen is zo'n overbodige opmerking waar iedereen maar over door blijft zeuren.
Daar kan ik me zo aan storen, elk bedrijf verkoopt hun producten om er aan te verdienen.
Maar.... als jij net zo'n mooi apparaat kan maken en ze gratis weggeeft, sta ik vooraan in de rij hoor.

matthijst 21-07-08 20:27

Ach, een iPod Touch 8GB kost al 280 euro, dus wat dat betreft, krijg je er voor 245 euro een telefoon en GPS bij :D

SnakeNL 22-07-08 10:35

Heb gereserveerd bij Maes :D

dtroxx 22-07-08 11:18

Hoeveel staan er daar in de wacht ?

Ik heb hier op het forum gelezen dat het zeker over de 200 zit daarzo...?

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door SnakeNL (Bericht 149910)
Heb gereserveerd bij Maes :D

SnakeNL 22-07-08 11:32

Weet niet is gewoon een apple seller ik moest me naam en telefoon nummer achter laten.

Ik hoor het wel wanneer ik hem krijg heb nu toch nog niet het geld :P

Sl4sh 22-07-08 15:56

Volgens mij mailen ze bij Maes niet meer terug naar Nederlandse klanten ofzow :o Of zijn er mensen die wel bericht gekregen hebben van ze?

SnakeNL 22-07-08 16:17

Ik vanochtend nog een mail gekregen van ze kon reserveren moest me naam en telefoonnummer achter laten heb ik gedaan nu niks meer vernomen ik wacht rustig af

dtroxx 22-07-08 16:24

Je kan de telefoons alleen bestellen via het contact formulier ;)

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Sl4sh (Bericht 150249)
Volgens mij mailen ze bij Maes niet meer terug naar Nederlandse klanten ofzow :o Of zijn er mensen die wel bericht gekregen hebben van ze?

SnakeNL 22-07-08 17:52

ik kan wel een reply doen als ze me een mail hebben gestuurd of moet het ook via de contact ?

Sl4sh 22-07-08 18:54

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door dtroxx (Bericht 150296)
Je kan de telefoons alleen bestellen via het contact formulier ;)

Als dat zo is, is dat een flinke naaistreek van ze dan. Op hun site communiceren ze namelijk dat je gewoon moet mailen:

Citaat:

Verkrijgbaar vanaf 11 juli, 10u00(beperkte voorraad!, reservering voor volgende levering mogelijk via info@maesnv.be)
  • 8Gb aan € 525
  • 16Gb aan € 615
Met of zonder Mobistar abonnement

Neworder78 22-07-08 18:57

Jullie hebben wel weinig geduld zeg. Als je hun site wat beter doorkijkt dan zie je ook staan:
Mailen kan naar turnhout@maesnv.be, of gebruik het contactformulier.
Het kan dus alle twee. En je kunt ook gewoon replyen op een mailtje wanneer je dat van hun hebt gehad. Begin er alleen wel spijt van te krijgen dat ik hier heb gepost waar ik hem heb gereserveerd, volgens mij worden die mensen met allemaal onzinnige mailtjes belast. Wacht gewoon rustig af en blijf ze niet elke dag mailen hoe het ervoor staat. Zo denk je ook een beetje aan de overige mensen die daar hebben gereserveerd, als je steeds blijft mailen dan is de kans kleiner dat ze aan Nederlanders zullen leveren.

SnakeNL 22-07-08 19:32

Ja ik weet het maar ik liever een bevestiging mail dan weet ik het zeker maar nu laat ik het maar zo ik zie het allemaal wel :p

Sl4sh 22-07-08 20:13

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Neworder78 (Bericht 150457)
Jullie hebben wel weinig geduld zeg. Als je hun site wat beter doorkijkt dan zie je ook staan:
Mailen kan naar turnhout@maesnv.be, of gebruik het contactformulier.
Het kan dus alle twee. En je kunt ook gewoon replyen op een mailtje wanneer je dat van hun hebt gehad. Begin er alleen wel spijt van te krijgen dat ik hier heb gepost waar ik hem heb gereserveerd, volgens mij worden die mensen met allemaal onzinnige mailtjes belast. Wacht gewoon rustig af en blijf ze niet elke dag mailen hoe het ervoor staat. Zo denk je ook een beetje aan de overige mensen die daar hebben gereserveerd, als je steeds blijft mailen dan is de kans kleiner dat ze aan Nederlanders zullen leveren.

Ik heb ze (nog) geen herinneringsmail gestuurd hoor :) Het is gewoon beneden het niveau van dat wat ik gewend ben..

gertjanb 22-07-08 20:27

tsjonge jonge, jullie zijn niet de enige die graag een iPhone willen hebben, vergeet alle Belgen zelf niet, die daar misschien ook hun bestelling doen. Ze hebben het druk zat lijkt mij.

Tip: Mail je naam en telefoon nummer en welke iPhone je wilt reserveren. En mail er vervolgens niet steeds achter aan! :s

Sl4sh 22-07-08 20:34

slimme belgen (:rolleyes:) plaatsen hun bestelling wat verder naar het zuiden :)

Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 08:36.