Word waarschijnlijk wel een ritje Herentals... maar goed das niet het ergste. Ik heb meteen maar wel even gevraagt of ze al mijn gegevens hadden, telefoon nummer en anders mijn mailadres. Maar dat hadden ze ;) Ik zou worden gebeld wanneer mijn iPhone klaar ligt.
|
Citaat:
|
heb de mijne besteld in mol, aardige gast, mailt idd over het voorschot, gister betaald dus hoop hem ook met een weekje te hebben...
|
Is er eigenlijk al iemand die daadwerkelijk door Maes is gebeld met een soort boodschap van: Ja hoor, kom hem maar halen..??
|
Citaat:
|
heel regio antwerpen afgebeld nergens te vinden
vriend van me ( woont in brussel ) belt me vanavond op of het hem gelukt is |
Even een update: Goed nieuws, voor sommigen van ons:
Ik heb net nog even contact opgenomen met Maes inzake de reserveringen die bij hun geplaatst zijn, zij wisten mij het volgende te vertellen: Iedereen die voor 20 juli een iphone gereserveerd heeft, staat ongeacht of je een bevestiging hebt ontvangen bij hun op de reserveringslijst. Reserveringen na 20 juli zijn en worden voorlopig niet aangenomen Hopelijk weet iedereen die bij Maes gereserveerd heeft en nooit wat gehoord heeft nu waar ze aan toe zijn :) |
Citaat:
maar ik zou het niet via de telefoon of mail doen.:cool: |
Citaat:
|
ja dat is wel zo tegen mij zeiden ze ook 2 weken en het waren 5 dagen, en dat in vergelijking met andere aanbieders is dat toch snel.
|
is ook een kwestie van geluk hebben natuurlijk :)
|
bij Maes in Herentals is de wachtlijst niet zo lang.
heb er deze week een gaan halen 8Gb had ik op 4 dagen en mijn 16Gb heb ik gisteren gaan halen. deze had ik op 6 dagen enkel voor de witte is het langer wachten. deze komen maar mondjes maad |
Hmz, hopelijk zijn ze in turnhout ook voor volgend weekend gearriveerd
Of mailen ze me morgenochtend dat ik hem kan komen halen, dan laat ik alles uit mn handen vallen en wordt t een lekker ritje :P |
Afgelopen week gebeld met een aantal Mobistar shops in Belgisch Limburg.
Nergens iets op voorraad. Alleen in Lanaken vertelden ze dat er misschien vrijdagmiddag (vandaag) misschien nieuwe iPhone's zouden arriveren. Vanmiddag gebeld ...... en inderdaad mijn nieuwe 3G iPhone 16 GB wit vandaag afgehaald. T'was wel een heel gedoe, omdat ze geen iPhone zonder belgische kaart wilden verkopen. Uiteindelijk heb ik dan maar een goedkoop prepaid kaartje voor € 20,00 gekocht, en nu ben ik dan de trotse bezitter van ..... een witte iPhone. |
is de switch shop op de meir een beetje goede winkel of niet?
|
Online zijn ze ook weer verkrijgbaar... Morgen maar weer eens naar Mol bellen..
|
Zodra er een nieuwe update (2.1) uitkomt, is er dan een kans dat de CountryLock er wel op komt?
|
tip haal hem bij mobistar in knokke 3 dagen wachten en vriendelijk personeel
|
Sta nu op de lijst bij MObistar voor een witte 16 Gb (2/3 weken) maar een vriend checked vandaag nog een Apple store. Back up checked een andere vriend nog TUrnhout van de week. Dus hij komt er wel :)
Vraagje, is het nu verstandig een prepaid te nemen of gewoon los? Zit even met de vraag over activatie. Eerst met Belgische SIM of gelijk met mn VOdafone NL activeren? Dan kan ik even doorgeven aan die vriend of ze m in de winkel moeten activeren voor me of liever niet ... |
De mijne is gelijk met een Vodafone sim geactiveerd, dus is geen probleem.
|
Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 21:26. |