Staat e-bay Belgie nog niet vol dan :cool:
|
Ik wel wil een gesealde doos :p
|
Citaat:
Nee, Het kan goed zijn dat sommige winkels eerder Belgen op hun lijsten afgaan, ipv NL'ers |
Die kans is wel groot idd, mss dat ze daarom niet terugmailen ;)
|
Ik heb hem de zondag 20-7 besteld en vandaag 23-7 (woensdag) was hij al binnen :D.
Mobistar Center Knokke, Lippenslaan 182, 8300 Knokke Tel.: 003250 62 72 50 Openingsuren Ma - Za 10:00 - 12:30 & 13:00 - 18:00 Citaat:
|
Nou het was sneller dan ik dacht zaterdag besteld en vanmorgen gehaald, werd vriendelijk gebeld dat die er was.:D
Gelijk even maes gebeld in herentals en gezegd dat het niet meer nodig was.:( Het verschil bij mobistar 5 dagen en ik heb hem, of bij maes waar ik twee weken geleden heb gebeld en een mail gestuurd en tot op heden nog niks gehoord.:mad: |
mobistar zal liever aan hun eigen winkels leveren ipv aan Apple Resellers
|
Citaat:
|
We kunnen Maes dus beter uit de lijst schrappen, en overstappen op Mobistar centers? Of zou hun voorraad er nu doorheen gemept zijn? :o
|
Ik heb die van mij in mol gehaald en toen zij die verkoper dat ik ook een 16 gig kon nemen? Dus ik weet niet hoeveel de voorraad is;)
|
Vandaag op goed geluk naar Turnhout gereden. Daar hadden ze nog voldoende 8GB bij Mobistar. De 16GB hadden ze niet meer op voorraad. Werd erg vriendelijk geholpen. Mevrouw meldde dat de nederlandse sim zeker niet zou werken, aangezien er een country-lock op zou zitten.
Ik thuis mijn NL SIM erop gezet, en kon hem direct activeren; zonder problemen! |
Citaat:
|
Kan je ook mailen naar zo mobistar winkel zie nergens op die website een mail adres staan
|
Citaat:
|
In Mol zit alleen een mobistar center ;) En aangezien hij verder nergens te koop is op de apple premium resellers na kun je de conclusie wel trekken ;).
|
Citaat:
Mss morgen maar eens bellen ofzow dan, kijken of die gasten een beetje te verstaan zijn aan de telefoon :p Ben waarschijnlijk toch al te laat, maar heb er geen vertrouwen meer in dat dat met Maes nog wat gaat worden voor half augustus :mad: |
Ik heb vandaag begin van de middag een mailtje gestuurd (naar MC Mol wel te verstaan) om te vragen of ik op de lijst geplaatst kon worden. Dit was mogelijk, na betaling van een voorschot van 100 euro. Ook werd me verteld dat ze levertijd 1 á 2 weken zou zijn. Dit valt me nog alles mee!
Er werd snel gereageerd op mijn vragen, en overschrijving per bank is mogelijk. In tegenstelling tot sommige andere shops waar ze doodleuk vertelden dat ik alleen in persoon kon reserveren (langskomen dus). BTW, ik ben op jacht naar een witte. Misschien dat de levertijd voor de zwarte versies wel langer is? |
Zaterdag gereserveerd in Mol, gister aangekomen. Vandaag eens gebeld, blijkt dat het nummer van mij niet klopte, maar fijn dat ik even had gebeld, want hij lag klaar. Meteen heen gereden en ja hoor, 16GB wit iPhone 3G!!
Ze deden niet moeilijk over het "Nederlandse SIM" gebeuren, activeren deden ze meteen in de winkel. Komt daar leuk in een Mobistar Shop als provider "BEL Proximus" te staan xD! |
Vandaag eens gebeld met Maesvn Turnhout om te horen op welke plek ik eigenlijk sta. Liet hij me eerst nog schrikken door te zeggen dat ik helemaal niet op de lijst sta... Bleek later dat ik op de lijst van Herentals sta :) Gelukkig....
Volgende levering iPhones zit die van mij bij :D Hopelijk komt die levering snel!!!! :D |
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 08:31. |