iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   Koopinformatie België (https://forum.iculture.nl/f41/kopen-verkopen/f29/koopinformatie-ervaringen/f129/koopinformatie-belgie/)
-   -   [iPhone 3G] Mobistar iPhone met Nederlandse SIM (https://forum.iculture.nl/f41/kopen-verkopen/f29/koopinformatie-ervaringen/f129/koopinformatie-belgie/15878-iphone-3g-mobistar-iphone-nederlandse-sim.html)

vlees91 08-08-08 14:11

OK
Ik ga volgende week nog naar Malmedy en ga daar eens kijken of ze hem daar hebben (reserveren lijkt me achterlijk want het ligt niet dicht bij voor mij)

iScorpio 08-08-08 14:11

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door bokje (Bericht 163883)
@noutmans: heb je wel een snel internet (UMTS) abonnement bij Vodafone?

Vodafone helpdesk wist mij te vertellen dat als je je Vodafone SIM kaart in een UMTS (3G) ready toestel plaats, hij automatisch gebruik maakt van de snelst aanwezige netwerk (lees UMTS).

Zullen het wel zien als ik mijn Vodafone SIM kaart (nu in de 2G) plaats in de unlockte 3G (in de toekomst).

ifolkert 08-08-08 14:42

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Knidreeg (Bericht 164010)
De countrylock is inderdaad een leugen waarmee ze proberen de buitenlanders zoveel mogelijk weg te houden.

Na vanochtend zo ongeveer 5 euro te hebben besteed aan het betalen van het starttarief en steeds contact te krijgen met Mobistar Mol's voicemail, schrok ik me dood toen er ineens een vriendelijke meneer opnam.

Ik had 1 week geleden gevraagd om een betalingsbevestiging, die mij toegemaild zou worden. Dit was echter nog steeds niet gebeurd. Meneer zal mij vandaag nog een betalingsbevestiging sturen, wie weet. Ik heb hem gevraagd waarom ik nu al 2 weken wacht terwijl mij 2 weken geleden werd verteld dat de wachttermijn 1 à 2 weken is. Hij wist mij te vertellen dat de levering van de 16Gb voorlopig stil stond. Ze verwachten midden volgende week weer een nieuwe levering en daar zal dan hoogstwaarschijnlijk mijn toestel ook bij zitten (kijk, daar kan ik wat mee!)

Vervolgens heb ik hem nog gevraagd over het gerucht dat de toestellen met sim-lock zouden zijn. Hij wist mij te vertellen dat de medewerkers tot nu toe is verteld dat er een sim-lock op het toestel zit, maar dat dit tot nu toe altijd nog niet zo is gebleken. Dit zou dus verklaren waarom alle medewerkers van Mobistar zeggen dat hij niet werkt in Nederland, en waarom Apple Resellers zeggen van wel: Mobistar weet niet beter. Hij zei dat hij verder niets wist van een eventuele sim-lock en dat hij ook niet wist of er nu een verandering had opgetreden waardoor er een sim-lock op de 'toestellekes' staat, zoals onze zuiderburen dat zo mooi zeggen.

Ik neem dus aan dat Bree een geval apart is en dat er daar iets fout is gegaan. Ik kijk in ieder geval uit naar volgende week! :cool:

Groeten.

Ja dat was min of meer allemaal wel te verwachten. Lab9 zegt dat ze compleet simlock-vrij zijn, en als dat uiteindelijk niet zo blijkt te zijn zijn ze bereid mijn geld terug te geven!
alles lijkt me nu wel helemaal duidelijk.

stef1234 09-08-08 12:45

Iphone 3G

Gisteren weer 1 opgehaald in belgie en ja simlock vrij geen probleem:D

ifolkert 09-08-08 16:23

gefeliciteerd joh:)

Chakir 09-08-08 16:48

Wel jammer dat er hier mensen zijn die er aan meerdere kunnen komen, terwijl ik er nog steeds geen 1 heb:P, vast niet iemand hier die er nog eentje nieuw heeft voor mij te koop?

macron 09-08-08 16:56

Ja . ..... jammer .....
Als je er echt een wil hebben, neem een dag vrij en rij naar België. Je hebt toch nu wel genoeg gelezen dat reserveren alleen frustreert. Verder leert de ervaring dat in elk geval belgisch Limburg meestal nieuwe iPhones krijgt op vrijdag. Maak een lijst van winkels en ga ze allemaal af. Het liefst net voor of na de middagpauze. Als je problemen ervaart dat ze er geen willen verkopen zonder abonnement, koop een prepaid voor € 20 bij en je bent vertrokken.
Go for it.......:D

vlees91 09-08-08 17:10

ja precies. vrijdags in limburg. daarom ben ik dus gisteren bijna 40km voor nop gereden...

JAN.V 12-08-08 21:34

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door macron (Bericht 165210)
Als je er echt een wil hebben, neem een dag vrij en rij naar België.

Nou, ik heb vanmiddag 15 winkels gebeld, en NERGENS was er iets meer te krijgen, dus op goed geluk erheen gaan is niet echt slim.

Zeker niet als je er 150 km voor moet rijden, zoals ik.
Met de huidige benzineprijs is het niet goedkoop om even heen en weer te rijden voor nop.

Gewoon reserveren dus.. zie weinig andere mogelijkheden...

Trunx 13-08-08 01:20

Ik heb ook eentje gereserveert, hopelijk krijg ik hem deze week of volgende week. afwachten...

ifolkert 13-08-08 13:17

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Trunx (Bericht 168072)
hopelijk krijg ik hem deze week of volgende week. afwachten...

daar zou ik niet te veel op rekenen. waar heb je hem besteld?

vlees91 13-08-08 13:57

kreeg vandaag te horen dat er eigelijk alleen maar witte 16GB's gereserveerd zijn en dat ik voor een 8GB hele grote kans maak dat ik die meteen mee kan nemen.
bij de zwarte 16GB zou ook nog binnen twee weken kunnen lukken

Probleem: er vragen bij die ene winkel blijkbaar elke dag 10-20 mensen naar. kans is dan groot dat ie al weg is voor dat ik er aangekomen ben

maar ik ga op vrijdag nog eens in het franstalige gedeelte Belgie kijken (maar die kregen blijkbaar vandaag nieuwe iPhones (en hadden geen wachtlijst want dat deden ze niet) dus die zijn op vrijdag weer weg vrees ik)

bertbrutus 13-08-08 14:00

@ stef1234, dan mag je er voor mij ook wel een meenemen heur :D

Sl4sh 13-08-08 14:53

Zo, dit topic leeft nog :')

Ik heb het eigenlijk wel gezien, ik hoef die hele iPhone al niet meer :cool:

Mocht ik dit jaar nog (:confused:) bericht krijgen dat ik er een kan komen ophalen, dan mag een van jullie em hebben

Chakir 13-08-08 15:25

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Sl4sh (Bericht 168323)
Zo, dit topic leeft nog :')

Ik heb het eigenlijk wel gezien, ik hoef die hele iPhone al niet meer :cool:

Mocht ik dit jaar nog (:confused:) bericht krijgen dat ik er een kan komen ophalen, dan mag een van jullie em hebben

Haha heb je de hoop nu al opgegeven?
Nou ik ben wel geinteresseerd. Heb je nog een reservering lopen ofzo?

Sl4sh 13-08-08 15:58

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Chakir (Bericht 168339)
Haha heb je de hoop nu al opgegeven?
Nou ik ben wel geinteresseerd. Heb je nog een reservering lopen ofzo?

Nu al? Ik sta al sinds ergens in Juli op de reserveringslijst. Ik had hem nu toch eigenlijk wel willen hebben.

De komende twee weken heb ik toch geen tijd om dat ding te halen, en daarna vertrek ik voor de rest van dit jaar naar een plek hier heel ver vandaan ;)

Sl4sh 13-08-08 18:52

voor alle pm'ers onder ons:

Het is een iPhone 16Gb Zwart gereserveerd bij Maes Turnhout. Als ik bericht krijg zet ik het wel hier in dit topic neer, anders moet ik bij gaan houden wie wanneer een iphone gekregen heeft en blablabla. :)

StarlightNo1 13-08-08 20:31

Ik heb je een PM gestuurd zou de reservering heel graag willen overnemen.

ivanovh 14-08-08 11:19

Natuurlijk is wachten iets verschrikkelijks! Maar ik denk de grote onzekerheid van de levertijd is het grootste probleem; de onduidelijkheid van wanneer is hogelijk frustrerend!

Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 13:43.