iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   Koopinformatie België (https://forum.iculture.nl/f41/kopen-verkopen/f29/koopinformatie-ervaringen/f129/koopinformatie-belgie/)
-   -   [iPhone 3G] Mobistar iPhone met Nederlandse SIM (https://forum.iculture.nl/f41/kopen-verkopen/f29/koopinformatie-ervaringen/f129/koopinformatie-belgie/15878-iphone-3g-mobistar-iphone-nederlandse-sim.html)

blingbling 28-07-08 19:24

heeft iemand een emailadres van kapellen? ik heb deze mc.kapellen@biz.tiscali.be maar die werkt niet (meer). bvd

derks 29-07-08 11:06

Hallo,
Ik volg al een tijdje de berichten op dit forum, omdat ik net als iedereen asap een iPhone wil hebben. Punt is, ik zit al bij T-Mobile, met een abonnement van rond de 40E, voor 400 minuten. Ik heb al een hoop belgische apple retailers en mobistarshops gemailt, maar dit heeft nog geen resultaat opgeleverd. Ik vraag mij nu af wat het slimst is om te doen:
1) wachten totdat ik in Belgie een iphone 16gb kan kopen van rond de 600E, exclusief vervoerskosten daar heen. En dan als het zo ver is, mijn huidge simkaart er in doen. Echter heb ik dan geen internet op mijn iPhone, dus weet iemand hoeveel dit kost bij T-Mobile, en wat voor een bundel moet ik dan nemen om toch optimaal gebruik van mijn iPhone te kunnen maken? Ik hoop dat de mensen die een belgische iPhone hebben en al bij T-Mobile zaten hier antwoord op kunnen geven.
2) Optie 2 is dat ik een tweede abonnement neem bij T-Mobile, de goedkoopste, en deze, als mijn huidige contract in februari afloopt, opwaardeer naar een met meer belminuten.
wat zeggen jullie??
bedankt alvast!

EriMar 29-07-08 13:06

Ik heb een aantal andere en dit topic gelezen, sinds de release van de nieuwe iPhone, toch nog even een vraagje. Ik kwam namelijk nog geen antwoord tegen.

Ik heb wel al gelezen dat je een iPhone in Belgie kunt kopen met een pre-paid Belgische sim om op die manier je iPhone te activeren en daarna kun je een Nederlandse sim zou moeten kunnen gebruiken.

Ik heb nu al een KPN abo inclusief onbeperkt internetten, werkt dat dan ook gewoon of geeft de internettechnologie van de iPhone "problemen"?

pascalletje 29-07-08 13:14

Dan heb je nog niet alles gelezen, want er zijn verschillende mensen (waaronder ik) die hem gewoon hebben geactiveerd met hun Nederlandse sim zonder problemen. Een Belgisch sim is dus niet nodig.

EriMar 29-07-08 13:30

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door pascalletje (Bericht 155538)
Dan heb je nog niet alles gelezen, want er zijn verschillende mensen (waaronder ik) die hem gewoon hebben geactiveerd met hun Nederlandse sim zonder problemen. Een Belgisch sim is dus niet nodig.

Hee da's mooi. Dat had ik nog niet gelezen (excuses).
Kun je ook gewoon internetten met je Nederlandse SIM, dus een andere dan een T-Mobile sim.

pascalletje 29-07-08 13:32

Internetten gaat ook goed, ik heb Vodafone met internet blox en dat werkt perfect!

EriMar 29-07-08 13:35

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door pascalletje (Bericht 155555)
Internetten gaat ook goed, ik heb Vodafone met internet blox en dat werkt perfect!

Bedankt voor je info! Ik dacht dat het 3G gebeuren niet zou werken met mijn KPN sim, maar dit is weer leuk nieuws.
Nu nog wachten op voorraad in Belgie...

ifolkert 29-07-08 14:08

Maar werkt die iphone dus met ALLE sims? dus niet alleen vodafone, maar ook de KPN sim?

derks 29-07-08 14:22

Zou iemand alsjeblieft op mijn eerder geposte bericht kunnen reageren als dit mogelijk is? ik zit namelijk nogal in dubio! bedankt!

ifolkert 29-07-08 14:34

''Vanaf heden werken wij na intern overleg niet meer met een reservatielijst. Het is voor ons haast onmogelijk om alle aanvragen te verwerken. De iPhone 3G komt bij ons gewoon in losse verkoop. Over het aantal iPhone 3G dat de komende weken geleverd gaat worden, is voorlopig nog niets bekend. We hebben zo'n 500 stuks in bestelling. Momenteel worden de iPhone 3G maar met kleine hoeveelheden geleverd aan ons hoofdfiliaal in Herentals vanwaar de verdeling gebeurd. Het kan dus zijn dat u nog enkele weken geduld moet hebben voor de iPhone in uw bezit is. U kan steeds contact opnemen met onze hoofdzaak in Herentals en vragen om de beschikbaarheid van de iPhone 3G.''
aldus mobistar

blingbling 29-07-08 14:42

hmm, ik heb anders een uurtje geleden een iPhone gereserveerd in Kapellen.

ifolkert 29-07-08 14:51

ja dat was in turnhout, ben al overal gaan bellen, vaak nemen ze niet op of hangen ze weer chagrijnig op

ifolkert 29-07-08 14:53

wat is de mail van die in kapellen? ze nemen niet op

blingbling 29-07-08 14:59

ze hebben geen mail (meer)

Knidreeg 29-07-08 15:01

Ik heb tot vorige week ook perfect contact gehad. Binnen het uur werd op mijn mail gereageerd. Heb nu het voorschot overgemaakt. Sinds gisteren krijg ik alleen een antwoord apparaat dat mij vertelt dat ze te druk zijn om me op dit moment te helpen. Vanwaar ineens die drukte?

Ik werd net ook gebeld maar was te laat met het opnemen van de telefoon. Nu baal ik helemaal, ik kan ze ook al niet bereiken. Is er iemand al wel in geslaagd contact te krijgen met een echte medewerker ipv. met een computer?

ifolkert 29-07-08 15:10

kindreeg, je zegt dat je gemaild hebt, wat was hun adres?

Knidreeg 29-07-08 15:18

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door ifolkert (Bericht 155645)
kindreeg, je zegt dat je gemaild hebt, wat was hun adres?

Excuses voor het misverstand, ik doelde hier niet expliciet op Mobistar Center in Kapelle. Meer op met Mobistar in het algemeen. Ik heb overigens contact (gehad) met Mobistar Center in Mol (info@mcmol.be).

Ze hebben vorige week op al mijn mailtjes (4 in totaal) binnen 1 uur geantwoord. Ik heb er gister nog een verstuurd om te melden dat ik het voorschot heb overgemaakt en stelde nog een vraag over de levertijd. Ik wacht nu al 1,5 dag op antwoord. Het lijkt inderdaad wel of ze het druk hebben....;)

ifolkert 29-07-08 15:19

SUPER ik doe het;)

pascalletje 29-07-08 15:57

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door ifolkert (Bericht 155593)
Maar werkt die iphone dus met ALLE sims? dus niet alleen vodafone, maar ook de KPN sim?

Ja, hij is simlockvrij dat wll dus zeggen dat ie met alle simkaarten werkt...

denniz78 29-07-08 17:08

Voor de duidelijkheid
 
In BE zijn ze dus niet simlocked , ook al schrijven ze van wel..

een belletje aan de apple premium reseller in antwerpen leert dit , de mobistar winkels weten niet beter :-)

Verder is het zo dat grps via voda via een andere apn moet..

ik kreeg het eerst niet aan de praat , nu dus wel, correcte apn is

blackberry.vodafone.nl
username vodafone
password vodafone

one happy camper here :-)

gewoon ff oppikken , de mijne komt uit antwerpen centrum , de meir ofzoiets


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 17:03.