iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   Koopinformatie België (https://forum.iculture.nl/f41/kopen-verkopen/f29/koopinformatie-ervaringen/f129/koopinformatie-belgie/)
-   -   iPhone 3G uit Belgie met problemen? (https://forum.iculture.nl/f41/kopen-verkopen/f29/koopinformatie-ervaringen/f129/koopinformatie-belgie/20937-iphone-3g-belgie-problemen.html)

Goudvis12 07-09-08 19:47

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door hey69 (Bericht 185576)
Ik zou het gewoon proberen in ieder geval en beetje voet bij stuk houden mochten ze moeilijk doen.Proberen is gratis hé.

Ik ga het dan eventjes dinsdag proberen aangezien ik toch EIGENLIJK een andere wil of dat ie gerepareerd word..

truckdiver 07-09-08 19:49

je kan altijd proberen,maar gaat niet lukken,de garantie voorwaarden zijn van mobistar en niet voor apple.
duidelijk op de site van apple te lezen.
http://img367.imageshack.us/img367/4...elding2by2.png
heb je je aankoopbewijs nog en/de de garantiebon?
de voorwaarden moeten normaal bij je aankoop/garantiebon staan

Goudvis12 07-09-08 19:57

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door truckdiver (Bericht 185587)
je kan altijd proberen,maar gaat niet lukken,de garantie voorwaarden zijn van mobistar en niet voor apple.
duidelijk op de site van apple te lezen.
http://img367.imageshack.us/img367/4...elding2by2.png
heb je je aankoopbewijs nog en/de de garantiebon?
de voorwaarden moeten normaal bij je aankoop/garantiebon staan

Uhm, ik had hem gisteren nog, dus ik denk dat ik het nog wel heb.
Kan hem alleen op dit moment niet vinden...

EDIT:
BON = GEVONDEN..
Ik ga dinsdag naar Apple Store Lijnbaan in Rotterdam.

Ben benieuwd wat de Apple store gaat zeggen tegen me .. Wat moet ik doen als ze zeggen dat ik het toestel niet bij hun heb gekocht en dat ze er niks aan gaan doen?

Trouwens ik heb tot nu toe 9 dode pixels gevonden..

hey69 08-09-08 19:55

zeg dat je het cadeau of zo hebt gekregen en dat je verwacht dat er garantie op staat omdat het een boel geld heeft gekost. Je niet laten doen ;)
succes!

Goudvis12 08-09-08 19:55

ik ga morgen even terug

Weten jullie wat ik
Moet gaan zeggen in de Apple store of in de t-mobile shop aangezien ik een goed woordje moet doen en ik niet helemaal naar belgie wil 2 keer!!

Londonforever 08-09-08 19:59

Je gaat beter naar de Applestore! T-mobile is niet verplicht om jou te helpen. Maar ben je zeker dat je zelf niets verkeerd hebt gedaan met je iPhone, laten vallen ofzo?

Rodericky 08-09-08 20:09

bij een t-mobile shop heeft het geen zin, want kunnen doormiddel van het imei-nummer en het 06 nummer zien, of je de iphone bij hun hebt gekocht.
en aangezien dit niet het geval is , word je niet geholpen

Goudvis12 08-09-08 20:13

@ londenforever dit was op 10 cm hoogte in een hoesje dit komt daar niet door.. Want ik zag het pas in het donker... Witte punten op mijn scherm... Dus naar de Apple store gaan??

Londonforever 08-09-08 20:14

Ik dacht altijd dat dode pixels zwart zagen, misschien is het een fabricagefout?

Goudvis12 08-09-08 20:21

dat zou ik niet weten het beste is naar de Apple store te gaan?? Maar de vraag is: nemen ze een mobistar toestel aan?? En geven ze me dan een nieuwe?? Iemand een idee?

Londonforever 08-09-08 20:27

Dat hangt allemaal een beetje af van de store waar je gaat. Soms krijg je een nieuwe en soms moet je een maand wachten vooraleer ie gerepareerd is. De verkoper beslist uiteindelijk!

Goudvis12 08-09-08 20:31

Het probleem is dat het toestel uit belgie komt en ik nu naar een Apple store ga in rotterdam.. Als ik een goede verkoper heb krijg ik dus een nieuwe??

iScorpio 08-09-08 20:35

@Londonforever & rowin, kunnen jullie verder gaan via de PB of anders MSN. Het begint hier aardig op een chat te lijken. Dank!

Goudvis12 08-09-08 20:38

Is goed, we praten al verder op msn.

Goudvis12 09-09-08 16:21

ik ben vandaag zojuist naar de Apple store gegaan zij kunnen mij niet helpen... Even contact opnemen met mobistar dan maar.

Pleurat 09-09-08 16:51

Spijtig voor je dat ze je bij Apple niet konden helpen. Als je de bon nog hebt, is Mobistar verplicht om je te helpen. Met een beetje geluk geven ze ene misschien wel meteen een nieuwe in de plaats. Ik moest ongeveer 5 à 7 dagen wachten voor ik mijn nieuwe iPhone mocht gaan ophalen. Hopelijk heb jij meer geluk!

ELGREG 08-10-08 10:50

Ik heb twee weken geleden een Iphone gekocht in België in een MBC.
Nu heb ik niets aan te merken op het toestel zelf maar wel op Mobistar.
Dit weekend is mijn nieuwe Iphone gestopt met opladen en vermoedelijk is er iests mis met de batterij. In België kon je de Iphone niet kopen bij een Apple reseller of de app store. dus ik ben verplicht mijn Iphone binnen te doen bij Mobistar.
Ik had mij Iphone mooi terug in de doos geplaatst om krassen en schokken te voorkomen, het is tenslotte geen goedkoop ding.
Bij mobistar vonden ze er niets beter op dan enkele domme testjes te doen( die ik thuis al (5x had gedaan) om tot het besluit te komen dat ze hem moesten opsturen.
Neen, niet in de verpakking maar gewoon in een envelop, zo zouden ze hem opsturen naar de 'reparatiedienst', wie dit ook mogen zijn.
Hoe zal ik mijn geliefd toestel terugkrijgen, en wanneer, ze hadden gezegd 2weken.
om een batterij te vervangen???
Ik begin me stilaan bedrogen te voelen, ik gebruik al mac producten van de eerste modellen en heb nog nooit zo iets voor gehad.
Apple had beter de app stores die normaal de mac producten verkopen de Iphone laten verdelen ipv een derde herbij te halen
Ik durf wedden als de Iphone verkocht zou zijn geweest via de gewone kanalen zoals bv: online app store dan had ik allang een ander toestel gehad.
maar volgens mij kan je met een Iphone gekocht bij mobistar naar apple in Nederland stappen om hem daar te laten maken. dat hoort gewoon bij de Apple service agreements.

truckdiver 08-10-08 11:04

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door ELGREG (Bericht 203535)
Ik heb twee weken geleden een Iphone gekocht in België in een MBC.
Nu heb ik niets aan te merken op het toestel zelf maar wel op Mobistar.
Dit weekend is mijn nieuwe Iphone gestopt met opladen en vermoedelijk is er iests mis met de batterij. In België kon je de Iphone niet kopen bij een Apple reseller of de app store. dus ik ben verplicht mijn Iphone binnen te doen bij Mobistar.
Ik had mij Iphone mooi terug in de doos geplaatst om krassen en schokken te voorkomen, het is tenslotte geen goedkoop ding.
Bij mobistar vonden ze er niets beter op dan enkele domme testjes te doen( die ik thuis al (5x had gedaan) om tot het besluit te komen dat ze hem moesten opsturen.
Neen, niet in de verpakking maar gewoon in een envelop, zo zouden ze hem opsturen naar de 'reparatiedienst', wie dit ook mogen zijn.
Hoe zal ik mijn geliefd toestel terugkrijgen, en wanneer, ze hadden gezegd 2weken.
om een batterij te vervangen???
Ik begin me stilaan bedrogen te voelen, ik gebruik al mac producten van de eerste modellen en heb nog nooit zo iets voor gehad.
Apple had beter de app stores die normaal de mac producten verkopen de Iphone laten verdelen ipv een derde herbij te halen
Ik durf wedden als de Iphone verkocht zou zijn geweest via de gewone kanalen zoals bv: online app store dan had ik allang een ander toestel gehad.
maar volgens mij kan je met een Iphone gekocht bij mobistar naar apple in Nederland stappen om hem daar te laten maken. dat hoort gewoon bij de Apple service agreements.

Wat zit je nu toch te zeuren?
Koop dan een iphone in Nederland.
Mobistar stuurt die iphone naar een reparatiedienst van apple.
Een wachttijd van 2 weken is normaal.
Weet niet waar je je bedrogen moet voelen.
En nee je kan niet naar een appleverdeler stapppen met je iphone.
Het staat duidelmijk op de appplesite vermeld dat problemen met de iphone bij mobistar afgehandeld moeten worden.
http://img380.imageshack.us/img380/1...elding3xw3.png
Apple - Support - iPhone
Misschien je volgende keer wat beter informeren vooralleer je wat aankoopt.

ELGREG 08-10-08 11:16

neen, zeuren doe ik echt niet, maar ik vind die verdomde polici rond de Iphone nogal vreemd. De ene verkoper zegt dat het naar de reparatiedienst gaat van Mobistar en de ander zegt dat hij naar apple moet gestuurd worden.
Hun winkelbediende weten blijkbaar zelf van niets(of willen ze niets weten?)
en dat stoort me matig. Dit vergeleken met andere mac producten:confused:


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 05:00.