iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   Koopinformatie België (https://forum.iculture.nl/f41/kopen-verkopen/f29/koopinformatie-ervaringen/f129/koopinformatie-belgie/)
-   -   iPhone 3G uit Belgie met problemen? (https://forum.iculture.nl/f41/kopen-verkopen/f29/koopinformatie-ervaringen/f129/koopinformatie-belgie/20937-iphone-3g-belgie-problemen.html)

Londonforever 08-10-08 14:46

Mijn neef had iets gelijkaardigs voor met zijn 8GB. Toen hij in het mobistar center te Mechelen kwam aandraven met zijn probleem, vertelden ze hem dat zodra ze een nieuwe levering kregen hij een nieuw toestel kreeg.

Hij mocht dat toestel 2 dagen na die dag al komen halen, niet slecht dus.

Normaalgezien krijg je een nieuwe iPhone als je hem binnenbrengt.

ELGREG 09-10-08 13:29

Dat vind ik geweldig nieuws, ik ben ook van Mechelen en heb hem daar maandag binnengebracht. Maar dat is echt wel goed nieuws.
voel me al een stuk beter thanx:)

ELGREG 16-10-08 11:13

geen 2dagen eerder 2weken wachten op vervanging bij mobistar
 
Mijn Iphone Komt ook uit Mechelen ook de mobistar winkel.
Daar deed ik bovenstaande uitleg en de winkelier beweerde dat dit niet kon daar ze een toestel altijd eerst moeten opsturen en dan krijgen ze terug van de reparatiedienst of het de soft of de hardware was en indien het de software is krijg je idd een nieuwe maar dat duurt minsten 8dagen.
Ik heb mijn Iphone daar vorige week maandag binnengebracht en nog steeds geen nieuws wel al eens gaan horen naar stand van zaken, maar ze wachten nog op een reactie.
Maar ik zeg het iedereen in die winkel verteld ietst anders.
vorige week woensdag ben ik teruggegaan en toen heeft iemand een tracering gedaan van mijn toestel en ik kwam tot de conclusie dat het bijna een week had afgelegd om op die reparatiedienst terecht te komen.
dus een vervanging op 2dagen lijkt mij toch iets te optimistisch bekeken eerder 2 weken geloof me ik maak het nu live mee;);)

joblamie 16-10-08 21:26

met alle respect, ik vind het oprecht heel vervelend voor je, maar gezien de tijd dat je in dit topic hebt zitten posten had je net zo goed heen en weer naar belgie kunnen rijden :-)

Londonforever 16-10-08 21:31

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door ELGREG (Bericht 206332)
Mijn Iphone Komt ook uit Mechelen ook de mobistar winkel.
Daar deed ik bovenstaande uitleg en de winkelier beweerde dat dit niet kon daar ze een toestel altijd eerst moeten opsturen en dan krijgen ze terug van de reparatiedienst of het de soft of de hardware was en indien het de software is krijg je idd een nieuwe maar dat duurt minsten 8dagen.
Ik heb mijn Iphone daar vorige week maandag binnengebracht en nog steeds geen nieuws wel al eens gaan horen naar stand van zaken, maar ze wachten nog op een reactie.
Maar ik zeg het iedereen in die winkel verteld ietst anders.
vorige week woensdag ben ik teruggegaan en toen heeft iemand een tracering gedaan van mijn toestel en ik kwam tot de conclusie dat het bijna een week had afgelegd om op die reparatiedienst terecht te komen.
dus een vervanging op 2dagen lijkt mij toch iets te optimistisch bekeken eerder 2 weken geloof me ik maak het nu live mee;);)

Als jij hetgene wat de rest van het forum verteld in twijfel gaat trekken, waarom kom je hier dan nog?

Ik post alleen maar neer wat mijn neef ervaren heeft. Toen hij met zijn 8GB de winkel binnenstapte, werkte die niet meer. Hij wilde niet meer starten, terug opstarten, resetten, restoren... Niks ging meer.

Twee dagen later had hij een nieuwe, of je het nu gelooft of niet!

ELGREG 16-10-08 23:34

ik trek het zeker niet in twijfel, ik schrijf alleen maar wat ik meemaak momeneteel en ik woon in Mechelen
Het was zeker niet de bedoeling jou neef's gelfoofwaardigheid in twijfel te trekken sorry hiervoor:)
ik hoop gewoon zo snel mogelijk mijn iphone terug te hebben.


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 21:24.