iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   Koopinformatie België (https://forum.iculture.nl/f41/kopen-verkopen/f29/koopinformatie-ervaringen/f129/koopinformatie-belgie/)
-   -   Mobistar data storing? (https://forum.iculture.nl/f41/kopen-verkopen/f29/koopinformatie-ervaringen/f129/koopinformatie-belgie/21761-mobistar-data-storing.html)

halvebelg 16-09-08 20:14

Mobistar data storing?
 
Van begin van de middag tot nu toe geen mobiel internet meer in Antwerpen. Hebben daar nog meer mensen last van?

vagant 16-09-08 20:46

Yep...hier in het Genkse idem. Ik ben al blij dat het niet aan mij ligt. :)

paradroid 16-09-08 20:48

yep, sinds 14u . Ze zijn er nog steeds aan bezig ...

't is 21u nu , ik vraag me af wat er mis is ... :)

chiquita 16-09-08 22:13

Oef, dacht al dat het aan mij lag.
Hier in Leuven ook nog steeds niets...

paradroid 16-09-08 22:18

ze zouden beter een bericht op www.mobistar zetten vind ik . Mobile data is helemaal onbeschikbaar .

borsato 17-09-08 08:17

hier in vlaams-brabant ook geen internet sinds gisterenmiddag ! Ik ga bij mobi* vragen voor een compensatie. Ben pas overgeschakeld van Base, en heb nu al geen internet. dat beloofd! Bij base in de 2 jaren dat ik daar klant was nog nooit problemen gehad. Nu 2 dagen bij mobi* en de problemen beginnen al......

chiquita 17-09-08 08:40

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door borsato (Bericht 192834)
hier in vlaams-brabant ook geen internet sinds gisterenmiddag ! Ik ga bij mobi* vragen voor een compensatie. Ben pas overgeschakeld van Base, en heb nu al geen internet. dat beloofd! Bij base in de 2 jaren dat ik daar klant was nog nooit problemen gehad. Nu 2 dagen bij mobi* en de problemen beginnen al......

Rustig maateke,
Is de eerste keer dat dit voorvalt, dus waarom direct achter compensatie vragen?? Is het echt zo erg dat je eventjes niet zonder mobiel internet zit. Ik heb dat ook nodig voor het werk maar een dagje zonder overleef ik wel + overal heb je wel gewoon internet...

borsato 17-09-08 08:59

ik vraag compensatie omdat hun prijzen al niet goedkoop zijn. Ik verwacht hiervoor dan ook een betrouwbare service. Als ik eens een dag te laat ben met de betaling, dan staan sturen zij ook wel meteen een factuur met nalatigheidskosten... daarom, dat ik ook een vergoeding wens voor elk uur dat ik geen service krijg.
Ik vind de communicatie bij mobi* ook heel slecht. De customer support is niet erg soepel, en geeft weinig info betreffende deze "storing". Ze hebben helemaal geen idee wat de oorzaak is en wanneer ongeveer het opgelost zal zijn. Het kan bijvoorbeeld toch niet moeilijk zijn om de klanten te verwittigen per sms, dat er een storing is, .....

Als je emails van je klanten niet toekomen als je onderweg bent is dat wel erg vervelend.

Als dit nog lang duurt, dan ga ik naar proximus. Ik ben gelukkig niet gebonden aan een contract, en zal waarschijnlijk niet overschakelen naar een "iPhone" contract.

chiquita 17-09-08 09:11

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door borsato (Bericht 192847)
ik vraag compensatie omdat hun prijzen al niet goedkoop zijn. Ik verwacht hiervoor dan ook een betrouwbare service. Als ik eens een dag te laat ben met de betaling, dan staan sturen zij ook wel meteen een factuur met nalatigheidskosten... daarom, dat ik ook een vergoeding wens voor elk uur dat ik geen service krijg.
Ik vind de communicatie bij mobi* ook heel slecht. De customer support is niet erg soepel, en geeft weinig info betreffende deze "storing". Ze hebben helemaal geen idee wat de oorzaak is en wanneer ongeveer het opgelost zal zijn. Het kan bijvoorbeeld toch niet moeilijk zijn om de klanten te verwittigen per sms, dat er een storing is, .....

Als je emails van je klanten niet toekomen als je onderweg bent is dat wel erg vervelend.

Veel succes, voor een dagje geen mobiel internet ga je echt geen compensatie krijgen vrees ik.
Trouwens, welke operator/ISP (internet, gsm,...) geeft wel meldingen aan al haar klanten als er een storing is? Bij mijn weten niemand...
Mijn mening is dat mensen te snel klagen en zagen. De mensen verwachten dat iets 24/7 moet werken maar beseffen niet dat dit onmogelijk is. Maar soit, dat is mijn mening.


Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door borsato (Bericht 192847)
Als dit nog lang duurt, dan ga ik naar proximus. Ik ben gelukkig niet gebonden aan een contract, en zal waarschijnlijk niet overschakelen naar een "iPhone" contract.

Dan ga je nog veel mogen overschakelen hoor, elke keer er iets mis is met een operator...

chiquita 17-09-08 09:30

Het is al terug in orde trouwens ....

knuster 17-09-08 13:39

hier in sint truiden werkt ie perfect

edvro 22-09-09 15:56

Sinds gisteren, geen mobistar in Kalmthout centrum

Mindblower008 22-09-09 16:08

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door borsato (Bericht 192834)
hier in vlaams-brabant ook geen internet sinds gisterenmiddag ! Ik ga bij mobi* vragen voor een compensatie. Ben pas overgeschakeld van Base, en heb nu al geen internet. dat beloofd! Bij base in de 2 jaren dat ik daar klant was nog nooit problemen gehad. Nu 2 dagen bij mobi* en de problemen beginnen al......


hahaha te geestig...
er was een interventie gepland, vandaar.
greetz

apotheosis 24-09-09 16:33

Borsato;bij base/mv is het al 3 weken lang het internet meermaals per dag heeft platgelegen,ik kan het weten,problemen denk ik bij scarlett,langs de andere kant zou het komen omdat ze bezig zijn met 3g ofzo.In hoeverre dit allemaal waar is laat ik in het midden maar feit is wel ik 3 weken aan één stuk door tot meermaals toe niet kon surfen met base/mv.
En het heeft ook meermaals 7uren platgelegen,ik ben alweer wat grijzer geworden daardoor ;).

apotheosis 24-09-09 16:35

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door chiquita (Bericht 192853)
Veel succes, voor een dagje geen mobiel internet ga je echt geen compensatie krijgen vrees ik.
Trouwens, welke operator/ISP (internet, gsm,...) geeft wel meldingen aan al haar klanten als er een storing is? Bij mijn weten niemand...
Mijn mening is dat mensen te snel klagen en zagen. De mensen verwachten dat iets 24/7 moet werken maar beseffen niet dat dit onmogelijk is. Maar soit, dat is mijn mening.




Dan ga je nog veel mogen overschakelen hoor, elke keer er iets mis is met een operator...


Hug?niet mogelijk om 24/24 te laten werken?Dit is zever hoor :-).
Dat zou wat zijn mocht je gsm of auto of tv of weet ik wat nog allemaal maar 10 uur per dag mee gaan en dan moet laten uitliggen ofzo :-).
Nope,er kunnen altijd eens problemen zijn maar voor de rest moet ook het internet op je gsm altijd perfect werken zonder plat te liggen dus.

Mindblower008 25-09-09 13:08

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door apotheosis (Bericht 356206)
Hug?niet mogelijk om 24/24 te laten werken?Dit is zever hoor :-).
Dat zou wat zijn mocht je gsm of auto of tv of weet ik wat nog allemaal maar 10 uur per dag mee gaan en dan moet laten uitliggen ofzo :-).
Nope,er kunnen altijd eens problemen zijn maar voor de rest moet ook het internet op je gsm altijd perfect werken zonder plat te liggen dus.

onmogelijk, techniek blijft techniek. Er zal altijd wel is een probleem komen door god weet welke reden.

apotheosis 25-09-09 14:13

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Mindblower008 (Bericht 356593)
onmogelijk, techniek blijft techniek. Er zal altijd wel is een probleem komen door god weet welke reden.

Ik denk u mij verkeerd heb begrepen ik zeg het nog eens;problemen kunnen er altijd zijn,akkoord,maar bijna iedere dag zoals ik nu voorheb bij mobile vikings vind ik erover.
Ik heb al maandenlang ervoor 24/24 nooit problemen gehad,dus dat kan zeer zeker maandenlang alles perfect werkt.

Trax 15-10-09 09:04

Heeft er nog iemand problemen met de dataverbinding van mobistar? Ik krijg momenteel de melding "Mobiele datanetwerk niet beschikbaar" en dat reeds sinds 14 oktober 15u en deze morgen nog steeds. Dit terwijl ik volledige ontvangst heb op edge en 3g. Bellen gaat ook nog, alleen surfen niet.
(Via Wi-Fi logischerwijs wel)

Regio Mol, Retie, Arendonk in België.

Alvast bedankt!

Jonas89 15-10-09 09:10

ja, hier ook zo (regio Oudenaarde)

Maar als je belt naar 5000 zeggen ze bij het begin al dat er storingen zijn. Ligt dus niets aan jou ;)

Campxor 15-10-09 10:32

ik heb het hier ook
hij zegt een hele tijd mobiele datanetwerk activeren niet mogelijk
zelfs al staat hij af (niet altijd)
en als hij opstaat en het tekentje van 3g staat er zegt hij het nog,
is best wel vervelend als je aant smse bent


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 20:02.