Beschikbaarheid 3GS in België - deel 4 discussie in Koopinformatie België forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik zat er inderdaad ook al aan te denken m'n bestelling te annuleren en m'n geld terug te vragen. Ik vroeg me alleen af of ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Ik zat er inderdaad ook al aan te denken m'n bestelling te annuleren en m'n geld terug te vragen.
Ik vroeg me alleen af of dit gewoon mogelijk was. Weet jij dit Dpaki? Op de site stond wel dat je het recht had binnen 7 dagen na ontvangst van het artikel de verkoop te ontbinden, maar voor de levering kon ik niks vinden. |
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Ik snap nog steeds niet waarom andere APR's naar mijn gevoel toch meer en regelmatiger uitleveren qua bestellingen en HCW dit toch laat afweten. |
|
||||
|
||||
Ik wil ook een iPhone 3GS 16GB White gaan bestellen maarja,, waar vind je die nog op voorraad. Sommige winkels hebben er dan veel, andere weer helemaal niet:s
|
|||
|
|||
Ik heb 3 filialen van HCW gebeld, voicemail. Ook email die kant op wordt niet beantwoord. Ik heb er drie in bestelling staan dus dat zal wel annuleren worden als het te lang gaat duren.
|
|
|||
|
|||
Iemand eenig idee welke winkel nog vooraad heeft.
MOBISTAR CENTER BRASSCHAAT Bredabaan 326, 2930 BRASSCHAAT Contact Tel. 03/6512974 MOBISTAR TURNHOUT Gasthuisstraat 34, 2300 TURNHOUT Contact Tel. 014/422433 Neeme bijde de telefoon niet op.. |
|
||||
|
||||
Dat is vrij logisch denk ik, het is namelijk een feestdag?
|
|
|||
|
|||
Moet je ook maar weten en morgen?
Ok ik zie het al weer wat geleerd, dankejwel. woensdag 11 november 2009 Wapenstilstand In België is wapenstilstand of wapenstilstandsdag op 11 november een nationale feestdag. Het is de jaarlijke herdenking van het einde van de Eerste Wereldoorlog. Ieder jaar wordt er in aanwezigheid van de koning de wapenstilstandsceremonie gehouden, niet alleen om de slachtoffers van de Eerste Wereldoorlog te gedenken, maar ook deze van de Tweede Wereldoorlog en alle andere oorlogen in de wereld. Ook in Frankrijk is wapenstilstandsdag een feestdag. Ook in het Verenigd Koninkrijk en het Britse Gemenebest wordt uitgebreid bij deze dag (Remembrance Day of Armistice Day) stilgestaan. |
|
|||
|
|||
hahahah ok vandaar dat ik geen reactie krijg!
bedankt voor de info en ik zal vandaag ook mijn wapens neerleggen tegenover HCW. |
|
||||
|
||||
hmm dat verklaart ook waarom ik vandaag voicemail kreeg bij HCW Leuven..
|
|
|||
|
|||
Mensen probeer: Lab9 - Uw Apple Premium Reseller met winkels in Kortrijk en Aalst eens, ze leveren via ups naar NL voor € 25,- je hoeftnietvooraf te betalen , wel als ie binnen is, leveren evt. Ook btw vrij.
|
|
||||
|
||||
Citaat:
Heb je ze opgebeld? of heb je zelfs je iPhone al binnen is er nog op voorraad? |
|
|||
|
|||
Ik kreeg dit opgestuurd toen ik ze mailde:
Citaat:
|
|
|||
|
|||
Mijn iphone 3gs 16gb black is binnen, ik heb hem 1,5week geleden besteld bij S&S in Hasselt en kreeg net een bericht dat ie binnen is..... De w8tijd valt bij deze gelukkig erg mee! ik hoop dat anderen net zo veel geluk hebben!
|
|
|||
|
|||
@ jordy
had je alles via de mail geregeld of ook nog gebeld? |
|
|||
|
|||
Ik heb ook van de S&S in Hasselt vandaag bericht gekregen dat ik mijn iphone 3gs zwart 16gb kan ophalen!
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Ik heb mijn iPhone opgehaald bij s&s.
deze had ik vorige vrijdag besteld via mail en heb hem vandaag binnen. Dus een week gewacht er zat een weekend en een feestdag tussen dus ...... |
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
De 16GB 3Gs degene die moeilijk te krijgen is.
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Beschikbaarheid 3GS in België - deel 3 | iScorpio | Orange | 967 | 02-11-09 08:13 |
Beschikbaarheid 3GS in België - deel 2 | iScorpio | Orange | 969 | 18-08-09 09:30 |
Beschikbaarheid 3GS in België - deel 1 | wvy | Orange | 979 | 19-07-09 15:10 |
|
|