//

Prijs en voorraad 3GS in Belgie

Prijs en voorraad 3GS in Belgie discussie in Koopinformatie België forum; ( verdwijnt na registratie ) Hi, ik vroeg mij af of de Belgische forumleden (of mensen dicht bij de grens ) mij zouden kunnen vertellen of er makkelijk aan een ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Kopen en verkopen > Koopinformatie en ervaringen > Koopinformatie België
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 14-06-10, 21:31
Mr.Tin Mr.Tin is offline
• iOS 4.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2010
Locatie: Haarlem
Berichten: 14
Standaard Prijs en voorraad 3GS in Belgie

Hi,

ik vroeg mij af of de Belgische forumleden (of mensen dicht bij de grens ) mij zouden kunnen vertellen of er makkelijk aan een simlock vrije 3GS is te komen in bij voorkeur Antwerpen. Bijvoorbeeld nog een voorraadje in de Media Markt o.i.d. en hoeveel deze kost daar op dit moment.

Ik ben van plan om met een maat binnenkort misschien wel even op en neer te rijden om nog ff snel een 3GS 16/32 gb te scoren (Zat te wachten op een prijsverlaging maar aangezien ik hoorde dat die 16/32 eruit gaan en er een 8 gb komt...die dan weer minder kost...maar ik dat net ff te weinig geheugen vind)

Had mij al rot gezocht via Google maar vond voornamelijk oude berichten of onduidelijkheid.
Had ook nog ff HCW gemaild maar die kon niet vertellen op ze ze nog voorraad zouden krijgen.

Hopelijk kan iemand mij dit vertellen die er misschien in de buurt woont zodat ik weet of het de moeite waard is om op en neer te rijden

Thanks alvast!
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 14-06-10, 22:13
apotheosis apotheosis is offline
• iOS 10.2.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Anders
 
Geregistreerd: Jan 2009
Locatie: Vlaanderen
Berichten: 4.751
Standaard

Best wachte tot wanneer ze goedkoper worden binnenkort.
De 3gs is normaal gezien te koop in belgie en antwerpen.
Gewoon eens bellen he naar de mediamarkt of mobistar shop in antwerpen, google is je vriend.
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
iPad 2 voorraad België? chonazz iPad algemeen 2 30-03-11 23:56
Voorraad iPhone's België nielsdf Koopinformatie België 1 01-08-10 17:58
[iPhone 3G] Voorraad in België Delphii Koopinformatie België 960 25-11-09 22:11
iPhone 3GS, waar nog (genoeg) voorraad in Belgie? JanR Archief 1 11-11-09 15:15

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 08:40.