iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   Koopinformatie België (https://forum.iculture.nl/f41/kopen-verkopen/f29/koopinformatie-ervaringen/f129/koopinformatie-belgie/)
-   -   iphone 4 bij vandenborre (https://forum.iculture.nl/f41/kopen-verkopen/f29/koopinformatie-ervaringen/f129/koopinformatie-belgie/67046-iphone-4-vandenborre.html)

Gutierrez 15-09-10 21:28

Ik heb mijn Iphone 4 besteld bij vandenborre op 1 september... Ze haden mijn iphone beloofd op 8-9september .
ondertussen zijn we de 15de en heb hem nog altijd niet.
ik heb natuurlijk al een paar keer gebeld en dan zeggen ze binnen een paar dagen maar zonder succes .
ik ga morgen is naar daar gaan dat het opgelost is want ze beloven mij altijd maar het komt nooit goed...

wat ik denk over vanden borre ? niet echt positief voor de moment

GuillaumeM 15-09-10 22:08

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Gutierrez (Bericht 562066)
Ik heb mijn Iphone 4 besteld bij vandenborre op 1 september... Ze haden mijn iphone beloofd op 8-9september .
ondertussen zijn we de 15de en heb hem nog altijd niet.
ik heb natuurlijk al een paar keer gebeld en dan zeggen ze binnen een paar dagen maar zonder succes .
ik ga morgen is naar daar gaan dat het opgelost is want ze beloven mij altijd maar het komt nooit goed...

wat ik denk over vanden borre ? niet echt positief voor de moment

Heb de mijne op 3 september daar besteld (ging toen 6-8 weken duren). Na 3 maal terug te gaan eindelijk mijn voorschot terug gekregen en op 8 september besteld bij Saturn (daar ging het maar 2tal weken duren,mss iets meer). Ik mag er morgen om! Heeft dus slechts 1 week geduurd.

Vriend van me mag er trouwens morgen om bij Mobistar, hij heeft ook ongeveer 1a2weken moeten wachten. Blijkbaar kunnen ze de vraag eindelijk aan (al weet ik nu niet als het aanbod echt ligt aan het feit dat Apple er te weinig kan produceren..)

michiel_linden 16-09-10 06:12

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Gutierrez (Bericht 562066)
Ik heb mijn Iphone 4 besteld bij vandenborre op 1 september... Ze haden mijn iphone beloofd op 8-9september .
ondertussen zijn we de 15de en heb hem nog altijd niet.
ik heb natuurlijk al een paar keer gebeld en dan zeggen ze binnen een paar dagen maar zonder succes .
ik ga morgen is naar daar gaan dat het opgelost is want ze beloven mij altijd maar het komt nooit goed...

wat ik denk over vanden borre ? niet echt positief voor de moment

na 8 a 9 dagen ga je hem zeker niet hebben . reken mar op 10 - 15 oktober . als je ziet hoe lang wij al wachten . ik heb op 22 augustus besteld en heb hem nog steeds niet . normaal heb ik hem eind oktober .

1903 16-09-10 08:56

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door michiel_linden (Bericht 562213)
na 8 a 9 dagen ga je hem zeker niet hebben . reken mar op 10 - 15 oktober . als je ziet hoe lang wij al wachten . ik heb op 22 augustus besteld en heb hem nog steeds niet . normaal heb ik hem eind oktober .

Ik heb de mijne een 32gb besteld op 17 augustus bij van den Borre en nog niets. Heb gebeld en er werd gezegd dat iedereen zijn iphone begin oktober zal krijgen. Medewerkster klonk wel serieus maar dat heb ik eerder gehoord. Zit al een maand zonder iphone omdat ik de 3g verkocht heb. Krijg ontwenningsverschijnselen....:)

sirk 16-09-10 12:04

Hier nog steeds aan het wachten op een bestelling van begin Augustus.

Gutierrez 16-09-10 16:27

jammer dat het zo lang duurt .
fout van vandenborre of apple ?

Kwinten 16-09-10 17:35

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Gutierrez (Bericht 562621)
jammer dat het zo lang duurt .
fout van vandenborre of apple ?

De fout ligt eerder bij het internationale distributieproces. Daar heeft Apple heel weinig controle over. Zelfs in Amerika zijn er nog (wel kortere) wachttijden voor de iPhone.

michiel_linden 17-09-10 21:08

iemand al meer info over de levering van vandenborre ?
(22-08)

xStephaaa 18-09-10 21:46

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door michiel_linden (Bericht 563576)
iemand al meer info over de levering van vandenborre ?
(22-08)

Ik heb hem ook besteld bij vandenborre gent en Sta momenteel 3de in rij, en maandag komt er een nieuwe levering

weet er soms iemand hoeveel er worden geleverd per levering ?

ze hebben me verteld dat als ik er niet bij ben het waarschijnlijk voor oktober zou zijn
maar ik heb geen zin om nog zo lang te wachten ik wacht al bijna een maand.

RajaDivi 19-09-10 18:02

Ik heb de mijne besteld op 21/8, Onlangs bericht gekregen dat de levering van deze bestelling pas op 7/10 zal zijn. Er komen er dan 750 binnen voor alle vdb winkels. Ksta 4de op de lijst van vdb brugge btw.

kuotje 19-09-10 19:44

iemand die weet of ze bij Turnhout ook de iphone 4 verkopen?

of bij Kapellen?

stijnstaessens 19-09-10 22:04

Heb daar juist bij vandenborre Lokeren geweest het personeel zegt 3 à 4 weken zou de bestelling duren hopelijk heb ik dan mijne iphone

stijnstaessens 20-09-10 21:29

Geachte klant,

Wij hebben uw Click&Collect bestelling via onze website Vanden Borre : audio, TV, multimedia, elektro, GSM - audio, TV, multimdia, lectro, GSM goed ontvangen en danken u voor uw vertrouwen.

Zoals u reeds tijdens uw bestelling kon vaststellen, is een door uw besteld toestel niet onmiddellijk beschikbaar in onze winkel.

Normaal 14 dagen duren voor de mijnen iphone 4 in de winkel zou liggen net mail gekregen Van Den Borre:
Wij verwachten het toestel ongeveer binnen 4 à 5 weken ( niet 100% bevestigd) in onze winkel ter beschikking te kunnen stellen. Van zodra dit het geval is zullen wij u hiervan verwittigen.

Aarzel niet om onze winkel te contacteren mocht u nog vragen en/of opmerkingen hebben.

volgens mijn berekening zal mijn iphone 4 voor november in de winkel liggen
dit noemen ze nu: de mensen aan het lijntje houden vandenborre = Wachthoek

xStephaaa 21-09-10 13:10

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door stijnstaessens (Bericht 565737)
Geachte klant,

Wij hebben uw Click&Collect bestelling via onze website Vanden Borre : audio, TV, multimedia, elektro, GSM - audio, TV, multimdia, lectro, GSM goed ontvangen en danken u voor uw vertrouwen.

Zoals u reeds tijdens uw bestelling kon vaststellen, is een door uw besteld toestel niet onmiddellijk beschikbaar in onze winkel.

Normaal 14 dagen duren voor de mijnen iphone 4 in de winkel zou liggen net mail gekregen Van Den Borre:
Wij verwachten het toestel ongeveer binnen 4 à 5 weken ( niet 100% bevestigd) in onze winkel ter beschikking te kunnen stellen. Van zodra dit het geval is zullen wij u hiervan verwittigen.

Aarzel niet om onze winkel te contacteren mocht u nog vragen en/of opmerkingen hebben.

volgens mijn berekening zal mijn iphone 4 voor november in de winkel liggen
dit noemen ze nu: de mensen aan het lijntje houden vandenborre = Wachthoek


Inderdaad, Ik heb nog steeds niets gehoord van Vandenborre
Mijn moeder had gebeld en ze hadden geen levering ontvangen.
Maar ze hadden beloofd dat ik hem midden september ging hebben en heb hem ongeveer rond de 20ste augustus besteld.Vanavond ga ik nog eens bellen voor te informeren of de levering al is toegekomen

stijnstaessens 21-09-10 17:51

als vriendelijkheid niet help dan moet je op een kwade manier spreken "Klant Is Koning"
Van Den Borre Akte Van Vertrouwen = Akte Van Wantrouwen

simohell 21-09-10 18:05

Morgen wss een paar iphone 32 gb bij krefel in aalst. (overschot)

Bflava 22-09-10 18:12

Ik heb net ene besteld bij vandenborre (genk) en zou em normaal gezien in oktober moeten hebben ! dus we zulle zien ! ;)

stijnstaessens 22-09-10 19:19

Al beter nieuws
 
Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door xStephaaa (Bericht 564249)
Ik heb hem ook besteld bij vandenborre gent en Sta momenteel 3de in rij, en maandag komt er een nieuwe levering

weet er soms iemand hoeveel er worden geleverd per levering ?

ze hebben me verteld dat als ik er niet bij ben het waarschijnlijk voor oktober zou zijn
maar ik heb geen zin om nog zo lang te wachten ik wacht al bijna een maand.

Je hebt bijna je Iphone
dat is plezant om te horen

Groetjes Stijn (Lokeren)

buffelkneer 22-09-10 19:54

Ik wacht van eind juli er op en heb em nog steeds niet. Bij de eerste levering dat komt zou ik em krijgen.

baia 24-09-10 13:52

Heb je hem nog steeds niet?
Ik had die van mij 5 augustus besteld, en heb hem al bijna drie weken.
Vreemd hoor.


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 09:34.