iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   Koopinformatie België (https://forum.iculture.nl/f41/kopen-verkopen/f29/koopinformatie-ervaringen/f129/koopinformatie-belgie/)
-   -   iphone 4 bij vandenborre (https://forum.iculture.nl/f41/kopen-verkopen/f29/koopinformatie-ervaringen/f129/koopinformatie-belgie/67046-iphone-4-vandenborre.html)

dePAUL 21-10-10 15:17

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Stijnv (Bericht 587665)
Wij verwachten het toestel ongeveer binnen +/- 4 à 5 weken in onze winkel ter beschikking te kunnen stellen. Van zodra dit het geval is zullen wij u hiervan verwittigen.
:mad: :mad: :mad:

Sorry, maar dat is gewoon belachelijk. De toestellen zijn nu overal vlot leverbaar, zelfs bij mobistar.

Bflava 23-10-10 19:39

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Stijnv (Bericht 588777)
Ik denk dat het zo'n automatisch gegenereerde mail is, maar het adres was: webshop@vandenborre.be.

Ik heb mijn Iphone ondertussen, niet bij VDB maar bij Phonehouse en heb mijn voorschot terug gevraagd en die krijg ik zonder probleme terug wat ik dus ni had verwacht ! Het is een héél mooi toestel !! Ben er nu al zééér tevrede van !:d

Fanfinifon 23-10-10 21:42

Geachte

Wanneer heb je het gekocht in Phonehouse?
en hoe lang moest je wachten? Ik wacht ook nog steeds op mijn iphone 4 sinds 27 september.
normaal gezien zou ik die moeten krijgen in midden oktober maar het is bijna november :s
ik heb zo mijn twijfels.
Nog veel succes met uw iPhone 4 ! x

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Bflava (Bericht 590436)
Ik heb mijn Iphone ondertussen, niet bij VDB maar bij Phonehouse en heb mijn voorschot terug gevraagd en die krijg ik zonder probleme terug wat ik dus ni had verwacht ! Het is een héél mooi toestel !! Ben er nu al zééér tevrede van !:d


Bflava 24-10-10 17:52

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Fanfinifon (Bericht 590484)
Geachte

Wanneer heb je het gekocht in Phonehouse?
en hoe lang moest je wachten? Ik wacht ook nog steeds op mijn iphone 4 sinds 27 september.
normaal gezien zou ik die moeten krijgen in midden oktober maar het is bijna november :s
ik heb zo mijn twijfels.
Nog veel succes met uw iPhone 4 ! x

Beste,

Ik heb gistere mijn Iphone in de Phonehouse gekocht, ik had deze 17 september besteld en had ook een bestelling gedaan bij VDB op 22 september.
Afgelope vrijdag had ik dus een telefoontje gehad van Phonehouse dat mijn Iphone was aangekome. Dus ben ik 1st naar VDB gegaan en die bestelling geannulleerd en toen naar Phonehouse gegaan en zonder problemen mijn iphone gehad + het speciale simkaartje wat je nodig hebt ook gratis gekregen !

Hopelijk heb je hem binnekort !!
Greetz Bflava.

Fanfinifon 24-10-10 20:49

Beste,

Dat valt dan nog mee eigelijk :p ik zal toch een laatste weekje wachten.
Dankjewel voor je informatie.
En hebt u enig last van de zogenaamde 'Death Grip :$'?
En welke provider heeft u?


Groetjes
Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Bflava (Bericht 590736)
Beste,

Ik heb gistere mijn Iphone in de Phonehouse gekocht, ik had deze 17 september besteld en had ook een bestelling gedaan bij VDB op 22 september.
Afgelope vrijdag had ik dus een telefoontje gehad van Phonehouse dat mijn Iphone was aangekome. Dus ben ik 1st naar VDB gegaan en die bestelling geannulleerd en toen naar Phonehouse gegaan en zonder problemen mijn iphone gehad + het speciale simkaartje wat je nodig hebt ook gratis gekregen !

Hopelijk heb je hem binnekort !!
Greetz Bflava.


Bflava 24-10-10 23:51

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Fanfinifon (Bericht 590807)
Beste,

Dat valt dan nog mee eigelijk :p ik zal toch een laatste weekje wachten.
Dankjewel voor je informatie.
En hebt u enig last van de zogenaamde 'Death Grip :$'?
En welke provider heeft u?


Groetjes

Beste,

Ja maar bij mij was het geduld echt op hoor !
Ja graag gedaan ik heb hier ook veel aan gehad aan deze forum.
En nee geen last van die zogenaamde "Death Grip" :p
En men provider is Mobistar geen probleme gehad.

Laat weten wanneer je je Iphone hebt!

Greetz Bflava.

Fanfinifon 25-10-10 23:34

Heb net een e-mail gekregen van vandenborre als volgt ;


Het spijt ons ten zeerste maar de leverancier schuift telkens de termijn op naar een latere datum.
De termijn is nu begin november, alsook nog niet bevestigd.



Ik hoop dat ik die het eerste week van november krijg.. anders ben ik echt wel teleurgesteld in Vandenborre.

RECON 01-11-10 14:24

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Fanfinifon (Bericht 591331)
Heb net een e-mail gekregen van vandenborre als volgt ;


Het spijt ons ten zeerste maar de leverancier schuift telkens de termijn op naar een latere datum.
De termijn is nu begin november, alsook nog niet bevestigd.



Ik hoop dat ik die het eerste week van november krijg.. anders ben ik echt wel teleurgesteld in Vandenborre.


Dit is gewoon niet normaal ,
ik zit al 6 weken te wachten op men iphone 4 bij Vandenborre ,
en ze zeiden nog dat ik het eerste op de lijst stond !!!!!!!!!!

DanceOD 01-11-10 17:02

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Bflava (Bericht 590736)
Beste,

Ik heb gistere mijn Iphone in de Phonehouse gekocht, ik had deze 17 september besteld en had ook een bestelling gedaan bij VDB op 22 september.
Afgelope vrijdag had ik dus een telefoontje gehad van Phonehouse dat mijn Iphone was aangekome. Dus ben ik 1st naar VDB gegaan en die bestelling geannulleerd en toen naar Phonehouse gegaan en zonder problemen mijn iphone gehad + het speciale simkaartje wat je nodig hebt ook gratis gekregen !

Hopelijk heb je hem binnekort !!
Greetz Bflava.

Pff, 17 september besteld en vervolgens een dikke 5 weken gewacht :o!? Dan staat me nog wat te wachten.. Ik heb 18 oktober een i4 32GB besteld @ phonehouse, vorige week maandag te horen gekregen dat mijn contract was goedgekeurd en dat ik nu 1-3 weken moest wachten op het toestel. Ik dacht dat de 32GB versie overal wel goed leverbaar was :\

Fanfinifon 06-11-10 01:25

Vandaag een hele toch gemaakt.

Eerst zoals gewoonlijk naar Vandenborre geweest om te vragen of mijn iPhone 4 die ik op 27september heb besteld was aangekomen en nee.
(maar ik moet eerlijk zijn, de werkers zijn echt zeer zeer zeer vriendelijk tegenover de andere werkers in vb. Mediamarkt waar de werker met mij aan het praten was en aan het smsen was)

Normaal gezien moet ik de mijne begin november krijgen ze de werker maar zonder bevestiging van de leverancier :s.

Daarna naar een Mobistar winkel binnengewandeld en daar hadden ze een geactiveerde iPhone 4 ! ben meteen gaan kijken naar de retina display en o god! wat een resolutie.
Ik probeerde nog even naar foto's te gaan maar er was een probleem met de touchscreen wss.
Wanneer ik druk op foto's opent er instellingen, en ik kon amper een sms'je typen maarja.. Retina display was echt awesome !

Daarna naar Saturn geweest en ze zeiden dat ze onverwacht iPhone 4's binnenkrijgen zonder reservatie.

Daarna ben ik de Mediamarkt binnengegaan in de keyserlei.
De man zei dat ze morgen 100 stuks iPhone's binnenkrijgen en dat ik ze dan kon afhalen zonder reservatie. Zo niet dan moest ik maar een week wachten voor de volgende levering.

Maar ik twijfel echter.
Na dat ik die defecte iPhone 4 heb gezien. Stel dat ik een defecte krijg in Mediamarkt? Garantie geldt daar niet echt hoor !
Maar bij vandenborre wel , maar dan moet ik nog zo lang wachten :(

Ik ga morgen mediamarkt toch maar nog is bezoeken !

Iemand die raad kan geven ? x

patriekske 06-11-10 22:46

ja de raad die ik kan geven is dat het MORGEN zondag is en de winkels waarschijnlijk dicht zullen zijn....
nee alle gekheid op een stokje, je hebt hoe dan ook garantie op die iphone.
en wie kan er weet is die telefoon die jij geprobeerd hebt defect gegaan door het toedoen van de 'kijkers' voor jou.
succes ermee btw is de mm bij jullie op zondag ook open? is wel intressant voor mezelf.

Aila 07-11-10 01:20

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Fanfinifon (Bericht 596774)
Vandaag een hele toch gemaakt.

Eerst zoals gewoonlijk naar Vandenborre geweest om te vragen of mijn iPhone 4 die ik op 27september heb besteld was aangekomen en nee.
(maar ik moet eerlijk zijn, de werkers zijn echt zeer zeer zeer vriendelijk tegenover de andere werkers in vb. Mediamarkt waar de werker met mij aan het praten was en aan het smsen was)

Normaal gezien moet ik de mijne begin november krijgen ze de werker maar zonder bevestiging van de leverancier :s.

Was dat Vanderborre in Antwerpen? Op de Meir zeiden ze mij dat er over een week een lading van 500 toestellen binnenkomt en dat ik de mijne dus half november zou hebben.

Fanfinifon 07-11-10 01:22

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Aila (Bericht 597067)
Was dat Vanderborre in Antwerpen? Op de Meir zeiden ze mij dat er over een week een lading van 500 toestellen binnenkomt en dat ik de mijne dus half november zou hebben.

Ja op de meir.
Ze zeiden mij echter dat ze 750 stuks hadden besteld en daarom dat het zo lang duurde.
En ze zeiden ook dat ik die in november zou moeten krijgen.
Alsook begin november maar dan zonder bevestiging van de leverancier.

Aila 12-11-10 12:17

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Aila (Bericht 597067)
Was dat Vanderborre in Antwerpen? Op de Meir zeiden ze mij dat er over een week een lading van 500 toestellen binnenkomt en dat ik de mijne dus half november zou hebben.

dit was dus een leugen

Stijnv 12-11-10 13:18

Ik zou mijn iPhone 4 16GB over twee weken moeten hebben (besteld op 6 oktober bij VDB).

nysos 14-11-10 18:03

Ben vrijdag ook een iPhone 4 gaan halen. Bij de eerste winkel waar ik probeerde (Krefel in Wilrijk, naast Ikea/Saturn) had ik al prijs :) Daar zijn er dus nog wel in voorraad waarschijnlijk.

Fanfinifon 15-11-10 17:30

Net een mail gekregen van vandenborre en ze zeggen dat er nog steeds geen bevestiging van de leverancier is.
En dat het ongeveer begin december zal komen .. OOK zonder bevestiging van de leverancier !!

Ik ga gewoon mijn bestelling annuleren, mijn voorschot terugvragen en ergens anders een iphone 4 kopen/bestellen.

Iemand die mij tips kan geven?
Ik heb echt genoeg gewacht !

zebi 15-11-10 19:35

Bij Krefel in Wilrijk hebben ze nog iphones, ik zou het daar proberen.

Aila 15-11-10 22:40

vandenborre zei tegen mij van de week dat ze een stuk of 10 hadden binnengekregen (alleen voor de Meir)

In totaal iets van 300 voor heel belgie

Fanfinifon 15-11-10 22:57

Ja ik had mijn iphone ook besteld in de meir.
maar ik ben echt helemaal teleurgesteld in vandenborre echt waar.
ik ga het een proberen bij krefel in wilrijk.

ik laat jullie nog iets weten


Hartelijk bedankt allemaal !
greetz Fanfinifon


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 16:02.