iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   Koopinformatie België (https://forum.iculture.nl/f41/kopen-verkopen/f29/koopinformatie-ervaringen/f129/koopinformatie-belgie/)
-   -   iPhone 4 besteld via site Mobistar (https://forum.iculture.nl/f41/kopen-verkopen/f29/koopinformatie-ervaringen/f129/koopinformatie-belgie/67112-iphone-4-besteld-via-site-mobistar.html)

lc8 10-09-10 15:44

Bij mij zat de kleine doos vd iPhone in een grotere opgevuld met een soort van luchtkussentjes.

franklinv 10-09-10 16:06

Woensdagmiddag besteld via website, donderdag bevestigingsmail, vanochtend ontvangen... blijven volhouden, mirakels gebeuren nog!

Sjord 10-09-10 16:09

Heb het idee dat de Iphone steeds beter geleverd kan worden en dat het eindelijk een beetje sneller gaat dan het begin.

Photubias 10-09-10 17:02

Ja, kan zijn. Maar is nu van heel de dag nog niet één keer een mogelijkheid tot bestellen geweest, of wel?
Hopelijk wijzigt dit binnenkort ...

In het weekend wijzigt die website wellicht niet?

buffelkneer 10-09-10 17:07

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Calaghi (Bericht 557729)
belachelijk in mijn ogen!

Dat is maar normaal zeker.

v8x 10-09-10 18:10

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Photubias (Bericht 558167)
Ja, kan zijn. Maar is nu van heel de dag nog niet één keer een mogelijkheid tot bestellen geweest, of wel?

Jawel al verschillende keren, maar was steeds te laat.

beyazz 11-09-10 00:43

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Sjord (Bericht 557880)
Is toch logisch dat je het kwijt bent... Zij moeten de Iphone voorschieten en hebben hem al moeten betalen. Dit doen ze dan van jouw deel dat ze ook zeker zijn dat je het toestel komt afhalen en ze er niet 100en op voorraad hebben liggen.

Maar aangezien iedereen de Iphone wil hebben vraag ik me af of ze je het niet gewoon terug kunnen geven. Maar dat zal aan de winkelbediende liggen denk ik

Helemaal niet logisch, ze zullen zowiezo in moeten kopen. Hiernaast weten zij ook dondersgoed dat ze heus die dingen zullen verkopen..

beyazz 11-09-10 00:47

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door lesfetes (Bericht 557968)
Dinsdag avond besteld en toen ik vanmiddag thuiskwam zat hij in de bus ... geen aangetekende zending, niks, gewoon los gestort.
Valt dus mee dat ik een grote losse bievenbus heb die nooit op slot is.
Langs de andere kant veilige levering is anders.

Wel een beetje erg stom dit, product van 650/750€ kom op, al komt ie bij een verkeerde aan.. Ik zie het al voor me; "een Iphone..denkt na, heb ik die besteld..nee.. vraagt de bezorger voor ID oid..nee, spreekt de bezorger aan; he he eindelijk issie er dan, bedankt!" :o

yoannn 11-09-10 01:22

wij hebben er 2 besteld... 1 de dinsdagmiddag en 1 de donderdagochtend. vreemd genoeg is die van donderdag al toegekomen en is die van de dinsdag niet eens te tracen... heb nochtans een bevestigingsmail binnengekregen met een bestellingsnummer. Het geld is ook van mn kaart!
nog iemand met dezelfde ervaring hier?

lc8 11-09-10 13:30

Heeft er al iemand een garantiebewijs ontvangen via e-mail?
Heb mijn iphone vorige week vrijdag ontvangen, maar nog geen garantiebewijs in men mailbox ...

minosvdb 11-09-10 15:38

Eindelijk gelukt!
 
Update:

op 20/08 had ik 150€ voorschot betaald voor een 16GB bij Vandenborre Wijnegem met verwachtte leveringsdatum vanaf 10/09 (de enige winkel toen die een concrete datum kon geven).

Intussen toch ook maar af en toe blijven proberen bij Flopistar.
Met meer geluk dan kunde daar uiteindelijk dinsdagavond 7/9 toch eentje kunnen bestellen via hun site. :-)
Deze werd vervolgens heel correct en gratis geleverd op 10/9 (de poetsvrouw heeft wel moeten aftekenen).

een dikke 40 dagen na de lancering is het dus eindelijk gelukt en heb ik Hem!... echt een reuzeding!! ;-)

Toekomst:
omdat ik tot op vandaag niets meer gehoord heb van Vandenborre ga ik er maandag even langs om mijn voorschotje terug te vragen ;-)

Veel succes nog iedereen!

wrc1 12-09-10 20:56

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door lc8 (Bericht 558824)
Heeft er al iemand een garantiebewijs ontvangen via e-mail?
Heb mijn iphone vorige week vrijdag ontvangen, maar nog geen garantiebewijs in men mailbox ...

ik heb mijn iphone nu zo'n twee weken (besteld via de site) maar heb ook nog geen garantie bewijs ontvangen. Iemand die dit wel al heeft ontvangen via mail ?

YannickM 13-09-10 13:54

en we hebben hem se. Nu idd nog een factuur enz en we zijn content

douwef 13-09-10 16:33

zijn de iphones die je bij mobistar besteld simlockvrij?

Gr

Tacha1987 13-09-10 17:10

Douwef: alle mobieltjes/gsm's in belgië zijn simlockvrij :)

douwef 13-09-10 17:11

oke danku voor de reactie

Photubias 14-09-10 09:34

Gisteren opnieuw geen iPhone kunnen bestellen, mag nu gaan gebeuren hoor ...

Ik heb een script geschreven dat iedere minuut checkt en de laatste 10 uur kreeg ik nul reacties

v8x 14-09-10 09:55

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Photubias (Bericht 560652)
Gisteren opnieuw geen iPhone kunnen bestellen, mag nu gaan gebeuren hoor ...

Ik heb een script geschreven dat iedere minuut checkt en de laatste 10 uur kreeg ik nul reacties

Dan is er iets mis met je script, er zijn er ieder uur ongeveer 2 beschikbaar. Maar ze zijn zo snel weg dat ik er nog geen heb kunnen bestellen

Photubias 14-09-10 11:15

Idd, stomme crontab fout, ze blijven echt wel niet lang staan hé.
Zou het geen fout zijn in de mobistar-site dat deze geregeld eens een radiobutton teveel toont?

Photubias 14-09-10 15:27

Er is blijkbaar een lading van enkele iPhones binnen op de site van mobistar. Ik kon net bestellen, dankzij mijn scriptje.
Dat meldt trouwens dat er consequent iedere 20 min een iPhone beschikbaar komt.
In mijn bevestgingsmail stond dit ivm het garantiebewijs:
[FONT=Arial]"Ongeveer een week na de levering zal je een garantiebewijs ontvangen via e-mail. Bewaar dit document zorgvuldig want je hebt het nodig in geval van schade en herstelling. Als je een btw-nummer hebt opgegeven, zal je op het einde van de maand die volgt op de levering van je pack een factuur ontvangen met de post."[/FONT]

moke 14-09-10 15:35

net besteld
 
de mijne is ook (32gb)besteld , levertijd 3 tot 4 werkdagen
eindelijk:)

Photubias 14-09-10 15:36

Die levertijd, stond dat op pagina buydevice05.cfm? want die pagina gaf een timeout-fout bij mij.
Ik kreeg wel de bevestigingsmail, maar daarin staat niks van levertijd

v8x 14-09-10 15:38

Mij lukt het niet, ik krijg altijd betaling geweigerd. Geprobeerd met Visa en AMEX

Photubias 14-09-10 15:39

Bij mij was het ook VISA, hij maakte wel een vreemd toerke naar de website van mijn bankier (alwaar ik mijn pass moest ingeven)...

moke 14-09-10 15:52

De reactie's de laatste dagen waren toch bemoedigend , dinsdag bestellen en donderdeg of vrijdag al thuis geleverd enz.

Bij mij (mastercard) net hetzelfde , ook omweg via bank , maar het is gelukt:)

v8x 14-09-10 16:06

Gebeld met Visa, probleem ligt bij Flopistar. <insert scheldwoord naar keuze>!!!!!

pwain 14-09-10 16:36

Het is me ook gelukt. Een 32GB. Benieuwd wanneer hij geleverd wordt. De bevestigingsmail heb ik ook.

Krijg je later ook nog een tracking nr? Zodat je het pakje kan opvolgen?

Rafv 14-09-10 17:06

Hier ook zonet een 32GB kunnen bestellen en bevestigingsmail gehad.
Ze staan op dit moment nog altijd beschikbaar... (al zon 30 minuten schat ik)

kuotje 14-09-10 17:54

Hello,

Geld dit alleen voor de belgische leden onder ons?
Ik wil graag ook een iphone 4 bestellen in België.
hoe zit het dan? Wordt hij dan ook bij ons afgeleverd of zou ik het moeten ophalen bij een Mobistar Centre.

Groeten,

pwain 14-09-10 17:55

Is al eerder vermeld. Online bestellen wordt enkel geleverd in België.

Online is de beste kans voor de Belgen aangezien de winkels overspoeld worden door Nederlanders ;-)

kuotje 14-09-10 18:04

Dankje voor je snelle reactie,

ik wacht het dan maar af. me iphone 3g is gejat deze zomer en wou dus los bij mijn abonnement een iphone 4 kopen.

maar dat gaat nog een lastig klusje worden ( buiten nederland )

thnxx

moke 16-09-10 07:09

Dinsdag besteld , gisterenavond mailtje gehad met trackingnr. en met de vermelding dat hij vandaag geleverd zou worden met taxipost :).
Ben benieuwd :D

exitjen 16-09-10 07:25

idem :)

verwacht hem ieder moment :)

delars 16-09-10 07:39

Dat is vreemd, ik probeer al 3 dagen te bestellen op de site van mobistar, maar als er al is eentje beschikbaar is raak ik nooit verder dan de samenvatting van mijn bestelling.
Nooit geraak ik tot de betaling, hij zegt dan altijd dat het toetstel is uitgeput :s
Foutje bij Mobistar?
Of zijn ze echt zo snel weer weg telkens?

v8x 16-09-10 08:01

Nee geen foutje, ze zijn gewoon snel weg. Ik ben al een paar keer tot de betaling geraakt maar die wordt altijd geweigerd omdat mobistar enkel bestellingen van een belgisch IP aanvaardt. En als ik op mijn werk surf dan gaat alles via een UK proxy. Thuis ben ik natuurlijk nog nooit tot de betaling geraakt :rolleyes:

moke 16-09-10 08:02

ze zijn echt wel snel weg hoor , hooguit een half uurtje .
de site open laten staan en dikwijls herladen is de boodschap.
Veel succes .

delars 16-09-10 08:08

Ik probeer nu al 3 dagen, constant refreshen en ben toch nog steeds te laat.
Echt frusterend!:mad:
Tja zal wel is 1 keertje geluk hebben zeker....:D

exitjen 16-09-10 08:53

dinsdag avond 19.10h besteld. Daarnet 10 minuten geleden geleverd.

prachtig toestel :)

Sjord 16-09-10 09:07

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door exitjen (Bericht 562244)
dinsdag avond 19.10h besteld. Daarnet 10 minuten geleden geleverd.

prachtig toestel :)

Sjeezus, komt de pakketdienst altijd zo vroeg in Belgie? Superhandig. Ik moet altijd wachten tot een uur of 5 in de middag.

Photubias 16-09-10 10:40

'Parcel in the delivery phase', volop aan het wachten dus.
De 'gewone' post is al langs geweest, maar taxipost rijdt met aparte auto's dacht ik?


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 04:58.