wie ervaring met mobistar Insurance discussie in Koopinformatie België forum; ( verdwijnt na registratie ) hallo ik heb een vraagje wie geeft er ervaring met de Insurance van mobistar? ik beschik over die verzekering maar wie geeft er al zijn ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
wie ervaring met mobistar Insurance
hallo
ik heb een vraagje wie geeft er ervaring met de Insurance van mobistar? ik beschik over die verzekering maar wie geeft er al zijn toestel laten maken enzo en wat vonden jullie van de dienst??? |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Heb er al één keer gebruik van gemaakt, had mijn iPhone laten vallen en scherm was gebarsten. Gebeld met insurance(pro assist is de verzekering) en die zijn mijn iPhone thuis komen ophalen en 2 weken later had ik een nieuw toestel, geen nieuw scherm maar volledig nieuw toestel. |
|
|||
|
|||
En die verzekering telt alleen als vaste klant van mobistar? of ook als je proximus hebt?
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Voor mijn nieuwe iphone 4s nieuwe verzekering afgesloten en nu betaal ik wel 9 euro per maand. |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
mobistar insurance | the_nilsinho | Orange | 2 | 12-10-11 21:57 |
Wie heeft ervaring met aanpassen PLIST's (bluetooth profile)? | allewijn | iPhone algemeen | 14 | 15-03-11 20:24 |
Wie heeft ervaring met iphoneservicepoint.nl | Bashie | Koopinformatie Nederland | 0 | 19-02-11 15:08 |
Wie heeft ervaring met deze online aanbieder van Apple producten? | Carl66 | Koopinformatie Nederland | 8 | 29-12-09 13:43 |
wie heeft er ervaring met deze carkit? | haneli | iPhone accessoires en onderdelen | 0 | 04-04-09 22:21 |
|
|