iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   Koopinformatie Rest Europa (https://forum.iculture.nl/f41/kopen-verkopen/f29/koopinformatie-ervaringen/f130/koopinformatie-rest-europa/)
-   -   My UK achter iets... (https://forum.iculture.nl/f41/kopen-verkopen/f29/koopinformatie-ervaringen/f130/koopinformatie-rest-europa/11676-my-uk-achter-iets.html)

Haagze sf2 21-04-08 17:31

My UK achter iets...
 
MailBoxUK - Mailboxes and Mail Forwarding

London Virtual Office - Official provider of Virtual Offices in London.

Zag dat er veel vraag naar was nu de iphone's goedkoop zijn daar..
kost alleen wel AARDIG WAT!!!

mlam 21-04-08 17:44

Interessant..:) Als ik 't net een beetje rondkijk zie ik dat er ook wel wat goedkopere alternatieven zijn..

PvdH 21-04-08 17:57

such as? :P

knorretje 23-04-08 17:42

Ja die zou ik ook wel willen weten. Kun je ze niet gewoon zeggen in plaats van geheimzinnig te doen.

emperorra 23-04-08 17:57

ik zal jullie een goedkoop alternatief vertellen:

een busreis voor een dagje naar Londen of een dergelijke plek in Groot-Brittannië.

kost iets van 40 euro retour. je hebt dan een leuke dag en je iphone.
belangrijk is dat je in LONDEN uitstapt dus geen dure busreizen.

knorretje 23-04-08 22:02

Heb je een linkje van zo'n reis. kan ze niet onder de 60 vinden

altivec 24-04-08 23:03

Is het iemand gelukt om in de UK apple store met een Nederlandse creditcard te betalen??

digital8 25-04-08 00:06

iPhone's kunnen afgerekend worden met elke debit/credit card die een chip heeft. Heeft de credit card enkel een magneet strip werkt het helaas niet. Het maakt niet uit waar de kaart is uitgegeven. Ik woon nu al een half jaar in London en gebruik nog steeds mijn nederlandse abn amro credit card ;).

altivec 25-04-08 07:57

Bedankt voor je reply digital8. Ik bedoel in de Online Apple Store UK ?

forum.bericht 25-04-08 09:51

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door digital8 (Bericht 103821)
iPhone's kunnen afgerekend worden met elke debit/credit card die een chip heeft..

Klopt niet want (bijv) American Express heeft geen chip en je kunt daarmee overal gewoon betalen waar ze CC's accepteren!

digital8 25-04-08 10:02

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door forum.bericht (Bericht 103891)
Klopt niet want (bijv) American Express heeft geen chip en je kunt daarmee overal gewoon betalen waar ze CC's accepteren!

Ik wist niet dat American Express geen chip heeft, en ik bedoelde ook in de Apple Store in regent street. Dit hebben ze daar gedaan om te voorkomen dat iedereen prepaid mastercards gaat kopen en vervolgens op die manier grote ladingen iPhone's mee neemt. Op internet werken deze CC's gewoon wel, maar daar zit je aan het limiet van 5 (per adres).

forum.bericht 25-04-08 13:23

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door digital8 (Bericht 103903)
Ik wist niet dat American Express geen chip heeft, en ik bedoelde ook in de Apple Store in regent street. Dit hebben ze daar gedaan om te voorkomen dat iedereen prepaid mastercards gaat kopen en vervolgens op die manier grote ladingen iPhone's mee neemt. Op internet werken deze CC's gewoon wel, maar daar zit je aan het limiet van 5 (per adres).

Iedereen kan bij elke Apple Store gewoon met een American Express CC kopen. Als dat niet zou kunnen dan kan half Amerika niets bij de AS meer kopen.

Voor de limiet maakt het ook niets uit want het nummer wordt gewoon afgelezen van de strip.


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 22:56.