My UK achter iets... discussie in Koopinformatie Rest Europa forum; ( verdwijnt na registratie ) MailBoxUK - Mailboxes and Mail Forwarding London Virtual Office - Official provider of Virtual Offices in London. Zag dat er veel vraag naar was nu ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
||||
|
||||
My UK achter iets...
MailBoxUK - Mailboxes and Mail Forwarding
London Virtual Office - Official provider of Virtual Offices in London. Zag dat er veel vraag naar was nu de iphone's goedkoop zijn daar.. kost alleen wel AARDIG WAT!!! |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Interessant.. Als ik 't net een beetje rondkijk zie ik dat er ook wel wat goedkopere alternatieven zijn..
|
|
|||
|
|||
such as?
|
|
|||
|
|||
Ja die zou ik ook wel willen weten. Kun je ze niet gewoon zeggen in plaats van geheimzinnig te doen.
|
|
|||
|
|||
ik zal jullie een goedkoop alternatief vertellen:
een busreis voor een dagje naar Londen of een dergelijke plek in Groot-Brittannië. kost iets van 40 euro retour. je hebt dan een leuke dag en je iphone. belangrijk is dat je in LONDEN uitstapt dus geen dure busreizen. |
|
|||
|
|||
Heb je een linkje van zo'n reis. kan ze niet onder de 60 vinden
|
|
|||
|
|||
Is het iemand gelukt om in de UK apple store met een Nederlandse creditcard te betalen??
|
|||
|
|||
iPhone's kunnen afgerekend worden met elke debit/credit card die een chip heeft. Heeft de credit card enkel een magneet strip werkt het helaas niet. Het maakt niet uit waar de kaart is uitgegeven. Ik woon nu al een half jaar in London en gebruik nog steeds mijn nederlandse abn amro credit card .
|
|
|||
|
|||
Bedankt voor je reply digital8. Ik bedoel in de Online Apple Store UK ?
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Ik wist niet dat American Express geen chip heeft, en ik bedoelde ook in de Apple Store in regent street. Dit hebben ze daar gedaan om te voorkomen dat iedereen prepaid mastercards gaat kopen en vervolgens op die manier grote ladingen iPhone's mee neemt. Op internet werken deze CC's gewoon wel, maar daar zit je aan het limiet van 5 (per adres).
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Voor de limiet maakt het ook niets uit want het nummer wordt gewoon afgelezen van de strip. |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Ov chip achter iPhone | hakkie05 | iPhone algemeen | 0 | 15-03-11 22:29 |
stof achter glas | blablaman | iPhone algemeen | 2 | 15-08-10 12:18 |
achter front. | Gary | iPhone accessoires en onderdelen | 4 | 13-10-08 12:04 |
|
|