iPhone5: pre-order in Duitsland verzonden naar Nederland? discussie in Koopinformatie Rest Europa forum; ( verdwijnt na registratie ) Vanaf morgenvroeg kan er in (o.a.) duitsland een pre-order geplaatst worden voor de iPhone 5. Hoe werkt zoiets? 1) Mag/kan ik een pre-order plaatsen als ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
iPhone5: pre-order in Duitsland verzonden naar Nederland?
Vanaf morgenvroeg kan er in (o.a.) duitsland een pre-order geplaatst worden voor de iPhone 5. Hoe werkt zoiets?
1) Mag/kan ik een pre-order plaatsen als Nederlander? 2) Wordt deze (mits ik op tijd ben) op 21 september verzonden naar mijn thuisadres in Nederland? 3) Of kan ik een pre-order plaatsen en deze afhalen in Duitsland? In theorie zou ik ook in de rij kunnen gaan staan in Overhausen (in woon in Venlo). Maar bij de vorige release (iPad3) was dat een minder fijne actie. Graag jullie ervaringen. Grtz Alexander |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
hotelkamer huren -> laten afgeven bij balie. ga je hele dag bij de balie zitten.
ze laten je telefoon absoluut niet achter als niet je niet zelf aanpakt. Apple wil geen gedoe. Was althans situatie bij ipad 3 ---------- Bericht automatisch samengevoegd op 13 september 2012 om 13:54 ---------- ze verzenden niet naar NL naar mijn idee. |
|
||||
|
||||
Citaat:
bestel je hem gewoon bij Apple.de of welke andere winkel kan je pre-order plaatsen? ik huur gwn hotelkamer en logeer daar gek
|
||||
|
||||
Verplaatst naar: Koopinformatie Rest Europa
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Pre-order Mobistar | kal_el | Orange | 7 | 23-10-11 23:43 |
Pre Order iPhone 4s | iAmm | Odido (T-Mobile) | 14 | 22-10-11 15:08 |
iPhone 4 pre-order in UK | laurensd | Koopinformatie Rest Europa | 4012 | 05-12-10 22:27 |
Pre order frankrijk | kito | Koopinformatie Rest Europa | 3 | 21-06-10 15:02 |
|
|