iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   Koopinformatie Rest Europa (https://forum.iculture.nl/f41/kopen-verkopen/f29/koopinformatie-ervaringen/f130/koopinformatie-rest-europa/)
-   -   iPhone 5s kopen in Duitsland, wie gaat er mee? (https://forum.iculture.nl/f41/kopen-verkopen/f29/koopinformatie-ervaringen/f130/koopinformatie-rest-europa/143947-iphone-5s-kopen-duitsland-wie-gaat-mee.html)

kleine jan 30-09-13 18:51

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Bartve90 (Bericht 919498)
Hoi ben net nieuw hier maar volg dit topic al wel een poosje, Ik had me ingeschreven bij Belsimpel,

Die zeggen nu de zwarte 16gb direct te kunnen leveren.. dan wel voor 870 euries

over goud en wit ook niets bekend

wat een boeven zeg, en wij maar zeuren op Tom dat hij duur is? :)

NLjorn 30-09-13 18:54

Pfieuw blij dat ik er al 1 heb van Oberhausen, begin behoorlijk medelijden te krijgen met mensen die er voor nop heengaan. Lijkt me beter om eerst te bellen voordat je gaat, zo deed ik het ook iig.;)

feddesman 30-09-13 18:56

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Jorn1996 (Bericht 919502)
Pfieuw blij dat ik er al 1 heb van Oberhausen, begin behoorlijk medelijden te krijgen met mensen die er voor nop heengaan. Lijkt me beter om eerst te bellen voordat je gaat, zo deed ik het ook iig.;)

Ja maar als je een exacte kleur of geheugen wil hebben word het toch lastig als je om 12.00 komt aankakken.En ze willen ook de telefoon niet gelijk beantwoorden

Emper 30-09-13 18:57

Jammer
 
@Sparc,

Hoe laat ging jij naar huis? Want wij zagen nog wel iemand die we in de ochtend ook hadden gezien 's middags, maar ik dacht dat die persoon een van de Duitsers was die ik 's morgens op het bankje voor de Apple aan trof.
Zij waren dus al binnen omdat ze in het winkelcentrum werkte. Zij en de handelaar waren er al vanaf 5:00 uur dus moeilijk om dan de 1e te zijn voor goud.....

sparc 30-09-13 18:59

Ik was er pas rond 10:30 uur omdat ik met het openbaar vervoer kwam. Ben rond 12:00-12:30 uur volgens mij weer vertrokken (nadat de manager mij vertelde dat er echt geen levering meer kwam)..

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Emper (Bericht 919505)
@Sparc,

Hoe laat ging jij naar huis? Want wij zagen nog wel iemand die we in de ochtend ook hadden gezien 's middags, maar ik dacht dat die persoon een van de Duitsers was die ik 's morgens op het bankje voor de Apple aan trof.
Zij waren dus al binnen omdat ze in het winkelcentrum werkte. Zij en de handelaar waren er al vanaf 5:00 uur dus moeilijk om dan de 1e te zijn voor goud.....


Bartve90 30-09-13 19:03

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door kleine jan (Bericht 919501)
wat een boeven zeg, en wij maar zeuren op Tom dat hij duur is? :)

Een dag vrij nemen en naar Duitsland heen en weer kachelen en dan maar hopen dat hij er is voor de meeste mensen hetzelfde hoor

Emper 30-09-13 19:03

@Spark dan weet ik niet wie jij was :-) En was degene aan wie ik net dacht toch echt een van de Duitsers op het bankje

---------- Bericht automatisch samengevoegd op 30 september 2013 om 19:04 ----------

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Bartve90 (Bericht 919510)
Een dag vrij nemen en naar Duitsland heen en weer kachelen en dan maar hopen dat hij er is voor de meeste mensen hetzelfde hoor

Ik zou hem inmiddels bijna kopen ;-)

jomavi 30-09-13 19:26

1 Bijlage(n)
Ga woensdagmiddag, op weg naar huis, nog maar eens langs CentrO om te kijken of ik dan een 5S kan scoren. Je weet maar nooit met Apple.

Jammer van vandaag but "Always look at the bright side of life":d

Ooit zal ik een gouden 5S bezitten!;)

Tegen dit bord hebben we de hele dag aan mogen kijken.:(

Emper 30-09-13 19:28

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door jomavi (Bericht 919520)
Ga woensdagmiddag, op weg naar huis, nog maar eens langs CentrO om te kijken of ik dan een 5S kan scoren. Je weet maar nooit met Apple.

Jammer van vandaag but "Always look at the bright side of life":d

Ooit zal ik een gouden 5S bezitten!;)

Tegen dit bord hebben we de hele dag aan mogen kijken.:(

O nee niet dat bord :-p
Dat wordt mijn nieuwe schermafbeelding als ik ooit een gouden 5s bezit haha
Bedankt voor je updates en jammer dat er geen levering meer is gekomen. Zet hem op woensdag!

ma-kalambay 30-09-13 19:36

Komt idd bekend voor :-(

jomavi 30-09-13 19:44

@Emper

Geen dank, je leest het wel als ik een 5S heb kunnen kopen.
Ondanks alles bedankt voor de gezelligheid vandaag.

Vercamer 30-09-13 19:47

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door feddesman (Bericht 919499)
Ik was er niet hoor.Ik zat lekker achter mn laptop en m'n dochter te vermaken

Euh wtf :p emper zei nochtans dat jij het was. Wie kwam mij dan aanspreken voor dat kaartje??

feddesman 30-09-13 19:52

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Vercamer (Bericht 919538)
Euh wtf :p emper zei nochtans dat jij het was. Wie kwam mij dan aanspreken voor dat kaartje??

Zaterdag was ik er wel maar vandaag niet.

Vercamer 30-09-13 19:55

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Bartve90 (Bericht 919498)
Hoi ben net nieuw hier maar volg dit topic al wel een poosje, Ik had me ingeschreven bij Belsimpel,

Die zeggen nu de zwarte 16gb direct te kunnen leveren.. dan wel voor 870 euries

over goud en wit ook niets bekend

Dan kun je beter gwn 1 kopen van iemand. Zwarte heb je makkelijk voor 50 euro meer. Zilver en goud zijn natuurlijk exclusiever dus daar ga je meer voor moeten betalen:p 870 zeker niet doen!

---------- Bericht automatisch samengevoegd op 30 september 2013 om 19:58 ----------

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door feddesman (Bericht 919541)
Zaterdag was ik er wel maar vandaag niet.

Wat is het nu.. Daarnet zeg je nog dat je er niet was en nu opeens wel weer?

jowie1987 30-09-13 20:05

Ik ga woensdag proberen! Hoe laat gaat de store nu precies open? Sommige zeggen 9 uur??

Vercamer 30-09-13 20:07

Op de site staat 10u. 9u delen ze kaartjes uit maar als je zilver of goud wil moet er wel eerder zijn. Ik was er zaterdag om 8u en stond 15de in de rij

Emper 30-09-13 20:08

jij ook
 
Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door jomavi (Bericht 919536)
@Emper

Geen dank, je leest het wel als ik een 5S heb kunnen kopen.
Ondanks alles bedankt voor de gezelligheid vandaag.

Jij ook bedankt :-)
Hopelijk hebben we er allebei gauw 1 :-)

feddesman 30-09-13 20:12

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Vercamer (Bericht 919543)
Dan kun je beter gwn 1 kopen van iemand. Zwarte heb je makkelijk voor 50 euro meer. Zilver en goud zijn natuurlijk exclusiever dus daar ga je meer voor moeten betalen:p 870 zeker niet doen!

---------- Bericht automatisch samengevoegd op 30 september 2013 om 19:58 ----------


Wat is het nu.. Daarnet zeg je nog dat je er niet was en nu opeens wel weer?

Het word wat verwarrend maar jij vroeg of ik er vandaag weer was.Daar zei ik nee op.Maar zaterdag heb je idd die zilvere aan me verkocht oude handelaar .Waarvoor dank

sparc 30-09-13 20:13

*bump* Ik zoek nog iemand om op woensdag mee mee te rijden richting Oberhausen. Brandstofkosten kunnen we delen en ik ben je persoonlijke garantie dat je niet in je uppie hoeft te wachten op het goede of slechte nieuws.. *bump*

Emper 30-09-13 20:14

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door sparc (Bericht 919558)
*bump* Ik zoek nog iemand om op woensdag mee mee te rijden richting Oberhausen. Brandstofkosten kunnen we delen en ik ben je persoonlijke garantie dat je niet in je uppie hoeft te wachten op het goede of slechte nieuws.. *bump*

Je moet ook beloven dat je zakdoekjes mee neemt. In deze tijd kan het de doorslag geven :-p


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 17:09.