iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   Koopinformatie Rest Europa (https://forum.iculture.nl/f41/kopen-verkopen/f29/koopinformatie-ervaringen/f130/koopinformatie-rest-europa/)
-   -   iPhone 5s kopen in Duitsland, wie gaat er mee? (https://forum.iculture.nl/f41/kopen-verkopen/f29/koopinformatie-ervaringen/f130/koopinformatie-rest-europa/143947-iphone-5s-kopen-duitsland-wie-gaat-mee.html)

BobF1031 08-10-13 10:07

Ik weet dat er om 7u00 in Herne-Boernig een lading via UPS is gearriveerd, dus voor dienenen die in Oberhausen zijn.. Lijkt me het wachten nog eventjes waard.

@Rogier1991: A40 nemen, vervolgens de A3 richting Hannover/Arnheim en dan A42 Oberhausen/Dortmund.

boy1308 08-10-13 10:08

Iemand een link waar je zo een milieusticker kan bestellen/kopen? Dank je

sparc 08-10-13 10:19

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door BobF1031 (Bericht 923216)
Ik weet dat er om 7u00 in Herne-Boernig een lading via UPS is gearriveerd, dus voor dienenen die in Oberhausen zijn.. Lijkt me het wachten nog eventjes waard.

@Rogier1991: A40 nemen, vervolgens de A3 richting Hannover/Arnheim en dan A42 Oberhausen/Dortmund.

Dat is de gravis.de lading en die zal definitief niet naar de Applestore gaan. Als je andere info hebt je bron graag.

BobF1031 08-10-13 10:21

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door jackkr (Bericht 921424)
hee super goed dit hoef niet meer naar OH

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door sparc (Bericht 923221)
Dat is de gravis.de lading en die zal definitief niet naar de Applestore gaan. Als je andere info hebt je bron graag.

Oh is dat zo? Lijkt me wel raar dat andere stores "voorrang" krijgen op de Apple store.. Ok dan

thasjosjo 08-10-13 10:23

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door boy1308 (Bericht 923218)
Iemand een link waar je zo een milieusticker kan bestellen/kopen? Dank je

boy1308, als je echt alleen naar oberhausen gaat heb je de milieusticker niet nodig. centro ligt namelijk net buiten het centrum dus heb je de sticker niet nodig :P

sparc 08-10-13 10:24

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door BobF1031 (Bericht 923223)
Oh is dat zo? Lijkt me wel raar dat andere stores "voorrang" krijgen op de Apple store.. Ok dan

Als ik een pakje naar jou stuur, vind jij het dan logisch dat dat pakje naar een Applestore gaat ? Nogmaals wat is je bron ?

BobF1031 08-10-13 10:26

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door sparc (Bericht 923226)
Als ik een pakje naar jou stuur, vind jij het dan logisch dat dat pakje naar een Applestore gaat ? Nogmaals wat is je bron ?

Bron is UPS, pakje via Gravis.de :)
Mij leek het haalbaar dat er een serieuze lading was gearriveerd en dat er een gedeelte voor Gravis al bij was aangezien deze een erkende reseller is. Maar jij bent de pro op dit gebied :D Alle kudo's voor u

sparc 08-10-13 10:40

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door BobF1031 (Bericht 923227)
Bron is UPS, pakje via Gravis.de :)
Mij leek het haalbaar dat er een serieuze lading was gearriveerd en dat er een gedeelte voor Gravis al bij was aangezien deze een erkende reseller is. Maar jij bent de pro op dit gebied :D Alle kudo's voor u

Gravis is een bedrijf die die dingen donderdag/vrijdag al op voorraad had en gisteren naar een aantal klanten gestuurd heeft. Je kan er vanuit gaan dat de retail stores al dan niet met een extra dag vertraging direct uit China geleverd krijgen. Apple Online store klanten krijgen een UPS Trackingnummer nummer dat begint in China. Ik vrees echt dat je appels met peren vergelijkt.

Meer waarschijnlijk is dat Gravis samen met de eerste Duitse Apple Online store klanten gewoon hun eerste voorraad ontvangen hebben afgelopen week.

---------- Bericht automatisch samengevoegd op 8 oktober 2013 om 10:45 ----------

Dus.... Wie gaat er eind deze maand in OH een iPad 5 halen op de betreffende vrijdag ? ;)

BrmmG 08-10-13 10:48

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door thasjosjo (Bericht 923224)
boy1308, als je echt alleen naar oberhausen gaat heb je de milieusticker niet nodig. centro ligt namelijk net buiten het centrum dus heb je de sticker niet nodig :P

deze volgens mij: Milieusticker kopen | VWE

??

Sjpollaert 08-10-13 10:55

Er is zeker een kans dat er vandaag later nog een levering komt.
Zoals Emper aangeeft was er gisteren om 15.00 géén voorraad meer. Maar toen ik er was rond 16.30/17.00 was er wél weer voorraad, en niet enkel 2 stuks maar veel meer...

DrDuskin 08-10-13 11:17

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Emper (Bericht 923207)
Gister was de manager een hele aardige mevrouw, zonder baard :-)

---------- Bericht automatisch samengevoegd op 8 oktober 2013 om 09:54 ----------

[.....]

Gefeliciteerd :-)

Och de man met baard is ook geen kwade persoon, maar haalt het natuurlijk niet bij een leuke dame.

Vorige week een paar keer geweest met mijn vrouw, maar telkens nee-verkoop. Probleem is wel duidelijk, wereldwijde logistiek. Donderdag hernieuwde poging.

@SPARC

Heb je al iets ontvangen of heb je tot nu toe alleen maar "weggebracht"?

Cu gents.

sparc 08-10-13 11:21

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door DrDuskin (Bericht 923250)
@SPARC

Heb je al iets ontvangen of heb je tot nu toe alleen maar "weggebracht"?

Cu gents.

Heb vrijdag bij Gravis.de een bestelling geplaatst niet zo lang nadat ik terug kwam uit OH. Morgen zal mijn iPhone geleverd worden..

Bartve90 08-10-13 11:35

Sinds zondag ook in het bezit van een Space Grey 32GB, Wat een top apparaat

DrDuskin 08-10-13 11:38

Ich bin gespant!

Ophalen in Dortmund of wordt ie netjes thuis afgeleverd?

sparc 08-10-13 11:40

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door DrDuskin (Bericht 923256)
Ich bin gespant!

Ophalen in Dortmund of wordt ie netjes thuis afgeleverd?

Gisteren een tracking nummer ontvangen van UPS. Morgen wordt ie thuis afgeleverd. Die 15 euro UPS verzendkosten kan je definitief niet voor rijden. Het mooie is.. Je kan nog uitslapen ook.

Ik wens jou/jullie in ieder geval snel een 5S toe... Toch twee van de 4 keer dat ik geweest ben elkaar tegen gekomen daar in OH :) (mits ik de juiste voor me heb)

Wesleeeeeey 08-10-13 12:11

Is er iemand van België die nog naar een Apple Store gaat en zo vriendelijk wil zijn om een iPhone 5S cover in het zwart of bruin mee te nemen voor mij?

Thiagordc 08-10-13 12:15

Ben er sinds 20/09 al 3 keer geweest. Steeds pech :-( ook gisteren dus. Rest van de week heb ik geen wagen dus das ook balen. Anders had ik elke dag weet gegaan.

@SPARC: jij was er gisteren toch ook he, jij was toch die persoon uit Antwerpen als ik mij niet vergis?? Ga je deze week toevallig nog is??

Mvg Thiago

flappah 08-10-13 12:28

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door BrmmG (Bericht 923238)
deze volgens mij: Milieusticker kopen | VWE

??

Inderdaad. Of deze: Persoonsgegevens | Ga op zeker met een keuring van TÜV Nederland

sparc 08-10-13 12:58

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Thiagordc (Bericht 923263)
@SPARC: jij was er gisteren toch ook he, jij was toch die persoon uit Antwerpen als ik mij niet vergis?? Ga je deze week toevallig nog is??

Mvg Thiago

Ben vrijdag voor het laatst geweest.. 5S van Gravis.de ontvang ik morgen dus ik blijf in ieder geval tot rond eind deze maand als de iPad 5 er is weg uit OH (en misschien wel helemaal.. heb het er even mee gehad)

Thiagordc 08-10-13 13:05

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door sparc (Bericht 923278)
Ben vrijdag voor het laatst geweest.. 5S van Gravis.de ontvang ik morgen dus ik blijf in ieder geval tot rond eind deze maand als de iPad 5 er is weg uit OH (en misschien wel helemaal.. heb het er even mee gehad)

Oei dan heb ik de verkeerde voor :-) mijn oprechte excuses


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 20:42.