Citaat:
---------- Bericht automatisch samengevoegd op 20 september 2013 om 10:50 ---------- Grappig... zie op de 'te koop aangeboden' pagina hier op iPc iemand die denkt nog 75 euro winst te gaan maken op een 5C... :P Idee dat de doorverkoop van de 5S ook niet heel hard gaat, maar dat komt misschien nog wel. |
yes hij is binnen tnx guandemangel :)
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Belachelijk dat er maar zo'n beperkte voorraad was! Dan moeten ze de mensen een hele nacht laten wachten!
Voor mij nooit nog een Apple |
Citaat:
Zou de meerderheid nu echt een 5C kopen gezien de gigantische stocks hiervan blijkbaar ..? Of heeft Apple zich zo miskeken op het hele 5C vs 5s gebeuren? Prijsverschil is mijn inziens ook te klein om een iPhone 5C te kopen ipv een 5s. |
Wij waren er rond 22:45. Stonden ongeveer rond de 550-600 schat ik (2x vluchtig geteld). Net na zevenen stond op twitter dat de gouden en witte iPhones na de eerste 60 mensen al op waren. Daarna werd gezegd dat ons deel van de rij waarschijnlijk nog wel een 5S kon krijgen, tot uiteindelijk gezegd werd dat ze allemaal op waren.
Denk dat ze d'r misschien 1500 maximaal gehad hebben, maar dat ze ook gerekend hadden dat een hoop mensen die 5c zouden willen kopen. Dan zou je totaal misschien 3000 toestellen gehad hebben. Op zich onbegrijpelijk dat er maar 60 wit/gouden waren. Qua hekken was het wel aardig goed geregeld dit keer, maar mij zullen ze niet meer terugzien; als 10 uur vantevoren in de rij zitten niet genoeg is dan wacht ik voortaan wel tot ze in NL online te bestellen zijn :) Apple zou gewoon 1 iPhone pp moeten verkopen, om al die ranzige handelaartjes een heel stuk te ontmoedigen. Om me heen zo veel gehoord dat ze er een voor die, en 1 voor die, en voor die... Voor 150 of 200 euro per stuk mee moesten nemen. En veel volk dat er zelf geeneens 1 wil. Zo jammer :) |
Citaat:
|
Ja inderdaad, dat zou beter zijn; start eerder met uitdelen van die kaarten. Of plak ergens aan dat je maar 60 witte/gouden hebt, dan zijn een hoop mensen er rap klaar mee. En zet een ventje met een megafoon neer die even omroept dat je naar huis kan omdat alle kaartjes op zijn :D
|
Citaat:
update: Kijk... er zijn er inmiddels 2 verkocht via iPc! |
En die 2 worden waarschijnlijk nog eens doorverkocht voor nog meer €€€ :)
|
Keulen geen 5S manman
|
Jammer, maar helaas ... Ik hou me aanbevolen :)
|
Citaat:
|
Nog iemand informatie over Sulzbach of Frankfurt?
|
Citaat:
|
Sulzbach heeft niks :-(
|
Citaat:
In Keulen was het dit keer knokken las ik... zo onnodig allemaal als je op tijd de kaartjes uitdeelt. |
weet iemand al iets van de verkoop bij de mediamarkt en/of saturn in duitsland?
Daar heb ik een paar pagina's terug namelijk wat van gelezen. |
Op de site staat dat ze pas de 25e krijgen bij de Mediamarkt.
|
Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 22:39. |