Citaat:
|
Vuurvreter staat er toch?
|
Wil morgen ook richting duitsland gaan voor de Iphone 5C in het roze voor me vriendin.
Kom zelf uit arnhem waar kan ik het beste heen en rond welke tijd en wilt er eventueel iemand meerijden geen probleem. |
Citaat:
|
Vraagje al is het denk ik hier al eens gepost geweest maar geen zin om al die pagina's na te gaan.
Het 1ste jaar zou men tot bij je ofzo je iPhone komen halen als er wat fouts aan is heb ik gelezen? De ene zegt nu dat je apple care moet hebben, de ander zegt van niet? Wat is het nu in feite :-)? Moet je bv 1j apple care betalen of niet als je dit wil? Ik heb er al veel van gehoort van apple care maar wat dat juist inhoud? Ik heb het zo druk gehad ik nog niet eens de tijd heb gehad om het na te gaan, nu benk alweer weg,lol. Er schreef iemand nu; Met Applecare + heb je een jaar langer garantie op je iPhone. Het eerste jaar dat er iets aan je iPhone komt, moet je je melden op de Belgische Apple Store en ze komen hem dan halen. Het tweede jaar (indien je Applecare + hebt genomen) moet je naar de winkel waar je hem hebt aangekocht. Duitsland hier dus. Raar, ik dacht je 2j garantie had, blijkbaar nog steeds maar 1 jaar dan? |
Uit een betrouwbare bron net vernomen dat de Iphone 5S vrijdag te pre-ordenen is bij T-mobile en dat die over 2 weken leverbaar is in Nederland!
|
Citaat:
|
/leuke off-topic aan/
Morgen kunnen we de iPhone 5S en 5C al onmiddellijk updaten naar iOS 7.0.1 Build 11A470 :) /leuke off-topic uit/ |
Citaat:
Ik wacht wel tot volgend jaar of zo ;) |
Citaat:
|
Waar parkeren jullie? Welk adres moet ik ingeven? Makkelijk te vinden ginds?
|
Wat nemen jullie allemaal mee? Ik heb eindelijk ios7 geïnstalleerd dus ik ga nu spullen pakken :P
|
Citaat:
Maar dan heb je alleen maar mogelijkheid tot een met abonnement? Ik wil namelijk een simlockvrije.. |
Citaat:
Maar als T-Mobile ze heeft over 2 weken, dan vermoed ik de Apple Store en andere resellers ook wel. |
Citaat:
Ik hoop inderdaad dat ze dan ook via de apple store verkrijgbaar zijn, maar lijkt mij ook! |
Citaat:
|
ik neem mee:
snackjes voor 's avonds. energy drink om wat wakker te blijven(ook al helpt het niet geweldig bij me) normaal drinken. snoepjes voor 's middags. 3 externe usb batterijen om mijn iphone 5 14,5 keer mee volledig op te laden. volledig opgeladen ipad om star trek voyager series op te kijken. een goed gevulde bankpas, ook voor de burger king! en een opklapstoel natuurlijk. en de rest. |
Citaat:
|
Citaat:
Centroallee, 46047 Oberhausen, Duitsland |
Ik heb geen fb, zijn er mensen die vanuit Belgie vertrekken vanavond? Kan ik eventueel ergens aansluiten?
|
Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 01:28. |