Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
---------- Bericht automatisch samengevoegd op 17 september 2013 om 14:52 ---------- @tomvanzummeren : misschien handig om je op de FB pagina aan te melden en dat we daar concreet afspreken? |
Citaat:
---------- Bericht automatisch samengevoegd op 17 september 2013 om 15:10 ---------- Citaat:
|
Citaat:
ook tijdens het bellen zeiden ze dat er een limiet geld van 2 per klant. |
Iemand al contact kunnen krijgen met de Apple store in Keulen en weet of er daar net als in Oberhausen (buiten) een rij wordt gevormd? Ik heb geprobeerd contact te leggen via het contactformulier van het Rhein centre maar een week later nog geen reactie gehad.
Als iemand meer weet hoor ik het graag. Anders ga ik gewoon naar Oberhausen, ook al is het verder. De chaos en lage voorraad in Keulen was namelijk niet echt fijn. |
Citaat:
|
Zijn hier mensen die vanuit Maasmechelen vertrekken of Maasmechelen passeren donderdag avond die niet op de Facebook groep Oberhausen 2013 zitten?
|
Ik zit niet op die facebook! Volgens gps kan ik best over Eindhoven rijden! Anders was er nog een plaats vrij
|
Past de nano simkaart nog in de iphone 5S?
|
Citaat:
iPhone 5s is not compatible with existing micro-SIM cards." Apple - iPhone 5s - Technical Specifications |
Citaat:
|
Je zou in principe ook gewoon vanuit de luie stoel een iPhone op apple.de kunnen bestellen, dan als bezorg methode bv mailbox.de gebruiken. Alleen dan duurt het een paar daagjes voordat je hem hebt.
|
Citaat:
|
Ik vertrek donderdagavond ook weer naar Oberhausen, vanuit omgeving Best. Eventueel kan er iemand meerijden.
|
Citaat:
Ik ben eigenlijk van plan om vrijdag rond 12:30 aan te rijden.. Hoelaat rij je donderdagavond eventueel aan? Kom uit Lieshout, Achter son en breugel :) dus is lekker dichtbij best |
Citaat:
Ik zou misschien wel willen rijden. |
|
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 20:52. |