iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   Koopinformatie Rest Europa (https://forum.iculture.nl/f41/kopen-verkopen/f29/koopinformatie-ervaringen/f130/koopinformatie-rest-europa/)
-   -   iPhone 5s kopen in Duitsland, wie gaat er mee? (https://forum.iculture.nl/f41/kopen-verkopen/f29/koopinformatie-ervaringen/f130/koopinformatie-rest-europa/143947-iphone-5s-kopen-duitsland-wie-gaat-mee.html)

tomvanzummeren 17-09-13 15:36

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door mvveelen (Bericht 913053)
@tomvanzummeren: ik rij vanuit Hoorn langs Amsterdam......

Te gek!! Hoe laat ben je van plan in Amsterdam te zijn en waar precies is het handigst om mij op te pikken?

feddesman 17-09-13 15:39

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Affinity (Bericht 913054)
Ik zeg toch nergens dat iemand zoveel vraagt? Ik zeg dat er op het Belgisch forum de mensen zelf 80-100 euro aanboden.

Trouwens een maat van me gaat mee maar die wil geen iPhone kopen. Als hij 2 kaartjes krijgt, kan hij die daar misschien gewoon verkopen om er zo uiteindelijk toch nog wat leuks aan over te houden?

Als je geen iphones komt kopen moet je ook geen kaartjes bemachtigen!

mvveelen 17-09-13 15:43

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door tomvanzummeren (Bericht 913055)
Te gek!! Hoe laat ben je van plan in Amsterdam te zijn en waar precies is het handigst om mij op te pikken?

Zoals de plannen nu vorm aan het krijgen zijn, ben ik rond 22:00 in Arnhem, dus....reken een uurtje rijden.....zou dan 21:00 in Amsterdam zijn?

---------- Bericht automatisch samengevoegd op 17 september 2013 om 14:52 ----------

@tomvanzummeren : misschien handig om je op de FB pagina aan te melden en dat we daar concreet afspreken?

bertjepriem 17-09-13 16:07

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Jogabonito20 (Bericht 911788)
Sign me in als er nog plaats is. Kom ook uit Limburg. Naar omgeving maasmechelen/bilzen komen is dan ook geen probleem.

Hey, ik heb nog een plekje over. Ik rij naar Oberhausen

---------- Bericht automatisch samengevoegd op 17 september 2013 om 15:10 ----------

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door VoltrefferVick (Bericht 911875)
Mannen
Ik sta nu in de Apple store in oberhausen
Heb nu van 3 verschillende medewerkers te horen gekregen dat je volgende week maar 1 toestel per persoon mee krijgt
Dit om alle handelaren uit de buurt te houden

Aan de ene kant wel goede actie

Ik ben daar ook in de Apple store te Oberhausen geweest en daar zeggen dat je er TWEE kan kopen.

borgqueenx 17-09-13 17:45

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door bertjepriem (Bericht 913068)
Hey, ik heb nog een plekje over. Ik rij naar Oberhausen

---------- Bericht automatisch samengevoegd op 17 september 2013 om 15:10 ----------

Ik ben daar ook in de Apple store te Oberhausen geweest en daar zeggen dat je er TWEE kan kopen.

ignore de troll....

ook tijdens het bellen zeiden ze dat er een limiet geld van 2 per klant.

BrmmG 17-09-13 18:00

Iemand al contact kunnen krijgen met de Apple store in Keulen en weet of er daar net als in Oberhausen (buiten) een rij wordt gevormd? Ik heb geprobeerd contact te leggen via het contactformulier van het Rhein centre maar een week later nog geen reactie gehad.

Als iemand meer weet hoor ik het graag. Anders ga ik gewoon naar Oberhausen, ook al is het verder. De chaos en lage voorraad in Keulen was namelijk niet echt fijn.

DieterV 17-09-13 19:18

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door wildcard (Bericht 913030)
Laag?!?! Zijn jullie handelaar dan? Je bent al van plan om er 1 te kopen dus hoe veel moeite is het om een 2e mee te menen. Als je het mij vraagt is het easy money!

Sorry, dat vind ik ook best laag. Als ik iemand voor 50 euro naar daar zou kunnen sturen om een iphone te gaan halen zou ik het ook meteen doen. 100 euro vind ik het uiterste minimum eerlijk gezegd. Niet vergeten dat er veel oostblokkers daar zijn die bereid zijn om 200 euro voor zo een kaartje neer te tellen (vorig jaar toch, en dat zie ik dit jaar ook zeker gebeuren.). Op plaatsen als marktplaats ben je trouwens nog slechter af dan dat. Dus ja: 50 euro is echt weinig.

Racingboy 17-09-13 19:43

Zijn hier mensen die vanuit Maasmechelen vertrekken of Maasmechelen passeren donderdag avond die niet op de Facebook groep Oberhausen 2013 zitten?

Verminator 17-09-13 19:49

Ik zit niet op die facebook! Volgens gps kan ik best over Eindhoven rijden! Anders was er nog een plaats vrij

Kristof84 17-09-13 23:03

Past de nano simkaart nog in de iphone 5S?

harmender 17-09-13 23:18

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Kristof84 (Bericht 913217)

"Nano-SIM
iPhone 5s is not compatible with existing micro-SIM cards."

Apple - iPhone 5s - Technical Specifications

Racingboy 17-09-13 23:18

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Kristof84 (Bericht 913217)

Ja, sim is hetzelfde

Precedente 18-09-13 09:32

Je zou in principe ook gewoon vanuit de luie stoel een iPhone op apple.de kunnen bestellen, dan als bezorg methode bv mailbox.de gebruiken. Alleen dan duurt het een paar daagjes voordat je hem hebt.

boy1308 18-09-13 10:53

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Precedente (Bericht 913242)
Je zou in principe ook gewoon vanuit de luie stoel een iPhone op apple.de kunnen bestellen, dan als bezorg methode bv mailbox.de gebruiken. Alleen dan duurt het een paar daagjes voordat je hem hebt.

Van mij mag iedereen dat zo doen... Dan moet ik tenminste geen uren aanschuiven donderdag/vrijdag ;)

Iron` 18-09-13 12:02

Ik vertrek donderdagavond ook weer naar Oberhausen, vanuit omgeving Best. Eventueel kan er iemand meerijden.

TOETURS 18-09-13 12:04

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Iron` (Bericht 913280)
Ik vertrek donderdagavond ook weer naar Oberhausen, vanuit omgeving Best. Eventueel kan er iemand meerijden.

Ik begin nu sterk te twijfelen omdat ik overal zie dat de voorraad zeer weinig is.
Ik ben eigenlijk van plan om vrijdag rond 12:30 aan te rijden..

Hoelaat rij je donderdagavond eventueel aan?
Kom uit Lieshout, Achter son en breugel :) dus is lekker dichtbij best

dcoolsaet 18-09-13 12:08

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Racingboy (Bericht 913140)
Zijn hier mensen die vanuit Maasmechelen vertrekken of Maasmechelen passeren donderdag avond die niet op de Facebook groep Oberhausen 2013 zitten?

Welke facebook groep is dat? Hoe kan ik die vinden?
Ik zou misschien wel willen rijden.

matthijst 18-09-13 12:14

https://www.facebook.com/groups/1402940509934831/

dcoolsaet 18-09-13 12:16

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Racingboy (Bericht 913140)

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door matthijst (Bericht 913285)

Thx. Was niet te vinden via Facebook Search. Invite is verstuurd :)

DieterV 18-09-13 12:43

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door TOETURS (Bericht 913281)
Ik begin nu sterk te twijfelen omdat ik overal zie dat de voorraad zeer weinig is.
Ik ben eigenlijk van plan om vrijdag rond 12:30 aan te rijden..

Hoelaat rij je donderdagavond eventueel aan?
Kom uit Lieshout, Achter son en breugel :) dus is lekker dichtbij best

Ach, ik ben er zeker van dat er voldoende voorraad zal zijn morgen.

Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 20:52.