Citaat:
|
Iphone wit en goud zijn uitverkocht, enkel nog space gray. Sta nu voor de winkel.
Buiten 2700 mensen. |
Iemand die in oberhausen is en een witte 16 of 32 verkoopt? Ik bied 200 euro extra
|
5S uitverkocht, heb er geen
Oberhausen |
Wat een domper voor de mensen achter ons! Alles zo goed als op na een half uur al!
Enkel nog een handvol zwarte beschikbaar! |
Citaat:
|
Uitverkocht... damn dat ging wel heel snel.
|
P.s. Ik heb mijn 2 space grey's!!
|
Niemand aanwezig die een witte verkoopt???
|
Krijg net een bericht van mijn vader (timosha):
notam: mission accomplished. heading back to ebzh. eta 11:00 cet. 1 X 5s 64 gb space grey + 1 X 5s 16 gb gold white g. timosha jr. |
Citaat:
Enerzijds vind ik 't jammer voor al die mensen die nu voor niks de hele nacht in de kou hebben gestaan... anderzijds kan ik een kleine glimlach ook niet onderdrukken. Da's 't risico als je je laat meeslepen in de hype :O |
Citaat:
|
ongelovelijk zeg dat ze zo weinig voorraad hebben
Zou bijna gaan denken dat ze het er gewoon om doen Ze weten toch van te voren wel dat er veel vraag is |
Hoe zit in keulen en salzbach; hebben ze er nog? En sta er nog veel volk?
|
Citaat:
|
Citaat:
Aan de andere kant, tussen ios GM en de definitieve versie zit maar zo weinig tijd, dan is dit waarschijnlijk de hoeveelheid die ze in deze x periode kunnen produceren. De window is gewoon klein. |
Citaat:
|
Sta hier nog te wachte aan parking nu: niemand die het weet hoe het in keulen en salzbach is nu? Of er daar nog zijn en er veel volk nog staat?
---------- Bericht automatisch samengevoegd op 20 september 2013 om 09:19 ---------- Alsk geen heb straks, ik zie die nieuwe sony wel zitten. Dit kan niet meer,punt. |
iPhone 5C wel voldoende voorraad in Oberhausen?
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 18:12. |