Citaat:
hier is het adres en telefoonnummer: Apple Store MTZ Main-Taunus-Zentrum 65843 Sulzbach 069 389 865 800 vanaf hoelaat stond jij in Oberhausen? |
Citaat:
We belle ma gerake nie binne. Nr werkt blijkbaar nie. |
rijd gewoon naar Keulen man, is klein uurtje
en wie weet heb je mazzel |
heeft iemand al het idee gehad om gewoon een mediamarkt of saturn binnen te lopen?
|
Mocht iemand in Frankrijk of Duitsland ergens een Space Grey 64GB op de kop kunnen tikken hebben of willen verkopen: graag PM ...
|
Citaat:
|
die verkopen waarschijnlijk alleen met abonnement net zoals vorig jaar
|
ik heb volgens mij 1 iemand hier erover gehoord dat hij naar sulzbach ging maar ik weet niet meer wie dat was.
|
Citaat:
Papa Timosha (alwaar Jr net liet weten dat zijn vader twee 5S-en kon kopen: http://forum.iculture.nl/f41/kopen-v...tml#post914053) |
Citaat:
iPhone 5s und iPhone 5c im Mediamarkt und bei Saturn: Erstmals vertragsfreie Geräte zum Verkaufsstart ? GIGA Vraag me alleen af of ze pas de 25ste hebben of nu stiekem al. Ben helaas nu nog op werk, maar wil rond 3u naar DE. |
stonden de kaartjes op naam zoals ergens eerder vermeld?
echt bizar dat als je daar om 0.40 stond je er niet eens 1 zou hebben. als ik was gegaan was ik zeker niet voor die tijd er geweest dus ben blij dat ik thuis ben gebleven. |
oke, applestore heeft nu ook al van 5-7 werkdagen, de levertijd aangepast naar Oktober.
|
Citaat:
|
eigenlijk best bizar. 11 stores in Duitsland; stel een voorraad van 5000 toestellen, dan zijn er dus nog geen 60000 toestellen in heel Duitsland.
|
Citaat:
|
.. en van de 5C lijkt er voldoende stock, maar bijna niemand wil de 5C :)
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
dat weet ik ook niet, vandaar 'STEL'
|
Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 20:29. |