Hallo
Zou ik nog kans hebben op een iPhone 5s 16 gb space grey. Als ik morgenochtend om 7:15 in oberhausen ben? Of niet want dan ga ik niet |
Citaat:
|
Citaat:
btw, ik had vorig jaar mijn iphone 5 na 2 uur in de rij te hebben gestaan, en dit was op zaterdag en het centrum ging toen om 10.00 uur open. |
Op Twitter maak ik een beetje op dat er in Munchen zo'n 1000 mensen staan. In Sindelfingen bij Stuttgart 20 hahah.
De Apple online store in Duitsland is net offline gegaan. |
Zijn er nog mensen die richting oberhausen gaan rond 2-3 uur vanacht vanuit eindhoven die rijden over de A67?
|
Citaat:
|
Citaat:
We zouden in principe met 2 auto's kunnen rijden? |
Citaat:
|
Citaat:
Apple online Nederland ook... |
Citaat:
|
Ben benieuwd wat er in de Store wordt aangepast
|
wie kan er nog voor mij een iPhone 5S 16 Gb 'Space Grey' meenemen uit Duitsland?? (tegen een mooi riante vergoeding uiteraard) PM me please! thanks!
|
oh dat is spannend, zouden we ineens mogen bestellen??!!
Citaat:
|
Citaat:
---------- Bericht automatisch samengevoegd op 19 september 2013 om 22:38 ---------- Citaat:
|
blijft spannend...
|
Het lijkt me niet dat we in NL kunnen gaan bestellen, maar ik hoop dat het wel bekend gaat worden vanaf wanneer de 5s in NL beschikbaar is.
|
Wie kan er nog 1 extra meenemen?
Wie wil er een iphone 5s 16 Gb Space grey voor me meenemen? Vergoeding € 100,-.
Mocht je langs of uit Enschede komen dan kunnen we het vrijdag meteen afhandelen. Reactie graag via PM en allemaal veel succes daar. |
Citaat:
|
De security laat de stoelen weghalen uit de rij. Mag je de hele nacht staan of op de koude grond zitten. Ben ik blij dat ik in mijn warme bedje lig :)
|
Ik ben inmiddels weer thuis. Was 1 uur geleden bij centro maar het is gewoon te druk.Wil een champagne/gold 64gb van iemand overnemen. Pm please .. Kan het desnoods morgen vroeg in centro komen ophalen ! Vergoeding 100€
|
Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 14:42. |